• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 56 af 82 • 1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 82

Indlægaf rammy » fre 7. okt 2011 18:08

El Schnaflos skrev:
rammy skrev:Jeg er faktisk også rigtig glad for 'Insidious' - så ingen grund til :shock: herfra...

:shock:

Nej, det er sgu' fair nok.
Jeg ligger sikkert også inde med en titel eller to, I ville brække Jer i lårtykke stråler over og derefter brænde ved førstgivne lejlighed.

Flesh Gordon 2, anyone..?

Set under de rette omstændigheder (masser af øl, venner og sjove kommentarer) er 'Flesh Gordon Meets the Cosmic Cheerleaders' en strålende film :lol:
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » fre 7. okt 2011 21:22

Prime Cut m Lee Marvin og Gene Hackman.
Mejetærsker der æder en hel bil og showdown-klimaks med ildevarslende stormvejr og Lee Marvin med en kuffert fuld af maskingeværer.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 13. okt 2011 10:21

El Schnaflos skrev:

Med "brænde ved først givne lejlighed" mener du vel placere på en piedestal foran en rød løber med henblik på daglig tilbedelse?
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 15. okt 2011 09:22

Genså lige The Untouchables. Selvom man elsker DePalma's vulgær-episke genre steez (Scarface, Carlito's way etc.) holder den her godt nok ikke særlig godt. Historien (skrevet af David Mamet?) er ret usandsynlig og virker tilfældigt stykket sammen, men der er selvfølgelig en del klassiske scener og replikker.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » lør 15. okt 2011 11:33

gorzelak skrev:
El Schnaflos skrev:

Med "brænde ved først givne lejlighed" mener du vel placere på en piedestal foran en rød løber med henblik på daglig tilbedelse?

Jo, naturligvis. Personligt er jeg vild med Flesh Gordon 2, men jeg kender ikke ret mange andre der kan se filmens åbenlyse kvaliteter.

Jeg kan dog se at fanklubben ligeså stille vokser

Og lad mig dog lige slutte af med et klassisk Flesh Gordon citat: "Don't worry Dale, I'll only stick it in halfway".
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » søn 16. okt 2011 17:25

Billede
Ret interestant gennemgang af "New Hollywood", omend en smule pessimistisk
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » ons 19. okt 2011 15:32

Ikke ligefrem en film, men igår aftes så jeg og et par kammerater premieren på sæson 2 af 'The Walking Dead', og til de der godt kunne lide sæson 1 vil jeg sige at man skal glæde sig. Det starter ihvertfald godt ud :)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf njhansen » tors 5. apr 2012 15:20

Gensyn med The Abominable Dr. Phibes og Dr. Phibes Rises Again.

Billede

Glimrende film med Vincent Price i topform - og så giver dejlige Caroline Munro lige det sidste touch som Victoria Phibes, Dr. Phibes' hustru.
Brugeravatar
njhansen

Indlægaf Gory-Glory » tors 5. apr 2012 20:51

Jag var på Den Magiska Biodagen i Alingsås där jag såg på följande filmer

Return of the Living Dead

Billede

7/10

Black Christmas

Billede

6/10

Who Saw Her Die?

Billede

6/10

Marianne

Billede

5/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Re: Sidst sete film?

Indlægaf Maratonmanden » tirs 17. apr 2012 13:53

Jeg fandt poor pretty eddie frem fra bagerst på dvdhylden,
der havde den stået uset et par år og det var en skam!
For for dævlen hvor er det en fed 70`er hixploitation film.
En sort berømt sangerinde vil på afslapnings ferie men strander
på et skummelt motel way way out in backwoods country,
hvor hun i den grad møder vrangsiden af den amerikanske drøm.
Pervers, outragous og bizarr hele vejen igennem, med et pissefedt
cast af afvigende hillbillys, hele byen er stok liderlige!!
Rollelisten inkluderer gamle kendinge Shelley winters, Slim Pickens og ted cassidy!
Og interessant filmet med nogle helt forrygende montager!

Er efter følgende lidt overrasket over at finde ud af at min dvd fra
905 Entertainment mulligvis er klippet, iflg. dvdcompare.
Dvden løber også kun 82min. Imdb fastslår 92min.

Måske mangler masse voldtægten hend mod slutning, under
"bar-retsagen"(uden at røbe alt for meget)! Savnede lidt det ville ske! :roll:

HD Cinema Classics/Virgil Films blu-ray/dvd combo får dårlige andmeldelser
for billed kvaliteten, er der nogle som har set den?

http://www.amazon.com/Poor-Pretty-Eddie-Blu-Ray-Combo/dp/B004I3Z6GI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1334662760&sr=8-1

Nogen som kender til filmens klippede og ikke klippede udgaver!

Billede

Billede

Billede
Maratonmanden

Indlægaf Mads » tirs 17. apr 2012 14:01

Maratonmanden skrev:HD Cinema Classics/Virgil Films blu-ray/dvd combo får dårlige andmeldelser

Ja, det er en fin udgivelse, synes jeg. Ikke Criterion kvalitet, men absolut i orden - jeg tvivler på at der kommer en bedre udgave af filmen de næste mange år, hvis nogensinde..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Maratonmanden » tirs 17. apr 2012 14:09

Mads Jensen skrev:
Maratonmanden skrev:HD Cinema Classics/Virgil Films blu-ray/dvd combo får dårlige andmeldelser

Ja, det er en fin udgivelse, synes jeg. Ikke Criterion kvalitet, men absolut i orden - jeg tvivler på at der kommer en bedre udgave af filmen de næste mange år, hvis nogensinde..

ok cool :D Nej jeg tvivler også på det, måske skal man ikke tage de amazon revs for alvorlige, det trods alt en gammel obscur film der får en blu-ray udgivelse, og den skal nok være bedre end min dvd.

Kan du ikke se hvor lang tid den løber?
Maratonmanden

Indlægaf El Schnaflos » søn 22. apr 2012 11:47

Billede

Night Warning:

"An orphaned teenager finds himself being dominated by his aunt who's hell-bent on keeping him with her...at all costs."

En ganske bizar lille 80'er shocker, det bestemt er værd at opsøge. Bo Svenson er fantastisk politisk ukorrekt, i rollen som en noget brysk politimand, der ser homoseksuelle mordere allevegne. Men filmens virkelige trækplaster, ud over det syrede plot, er Susan Tyrrell, der giver den max looney-gas, som den seksuelt frustrerede moster, der på alle måder har et meget upassende forhold til knægten. Hun er en kvindelig Norman Bates på speed og er bestemt ikke bange for at køre linen ud i hysteri og ambivalent opførsel.
Ikke en slasher, i traditionel forstand, selvom der naturligvis er et par mord. Det er altså ikke blodet, der holder Night Warning kørende, men derimod det underholdende skuespil og ikke mindst de groteske optrin. Fin lille, men desværre glemt, parentes i 80'er-horrorfilmens historie.

4/6

Billede

The Mutilator:

"A teenager who accidentally committed matricide finds himself being hunted together with his girlfriend and mates by his now crazed father."

En film der på alle måder er mangelfuld. Teknisk er vi helt nede og skrabe bunden og det gælder naturligvis også skuespillet, der selv for 80'er slasherfilm, er virkelig elendigt. Det eneste man skal se The Mutilator for, er en ganske grum scene, der involverer en kæmpe krog og en ung piges underliv. Ud over det, er filmen ekstremt langsom, plottet ikke-eksisterende, dialogen kedelig og instruktionen ser ud til at være udført af en sæk kartofler. Effekterne og mordene er som sådan ganske ok, der er desværre bare for få "kills", der muligvis kunne ha' gjort The Mutilator bare en SMULE seværdig.
Håbløst skrammel, der kun underholder MEGET sporadisk!

2/6
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » søn 22. apr 2012 20:31

El Schnaflos skrev:Billede

Night Warning:

"An orphaned teenager finds himself being dominated by his aunt who's hell-bent on keeping him with her...at all costs."

En ganske bizar lille 80'er shocker, det bestemt er værd at opsøge. Bo Svenson er fantastisk politisk ukorrekt, i rollen som en noget brysk politimand, der ser homoseksuelle mordere allevegne. Men filmens virkelige trækplaster, ud over det syrede plot, er Susan Tyrrell, der giver den max looney-gas, som den seksuelt frustrerede moster, der på alle måder har et meget upassende forhold til knægten. Hun er en kvindelig Norman Bates på speed og er bestemt ikke bange for at køre linen ud i hysteri og ambivalent opførsel.
Ikke en slasher, i traditionel forstand, selvom der naturligvis er et par mord. Det er altså ikke blodet, der holder Night Warning kørende, men derimod det underholdende skuespil og ikke mindst de groteske optrin. Fin lille, men desværre glemt, parentes i 80'er-horrorfilmens historie.

4/6

Fedt! Cool lille rev. Nu vil jeg virkelig gerne se den :wink:

Hed vist oprindeligt Butcher, Baker, Nightmare Maker og var under anklage som en video nasty!

Code red skulle ha haft den udgivet på et tidspunkt men det blev vist desværre ikke til noget.
Maratonmanden

Indlægaf El Schnaflos » søn 22. apr 2012 23:37

Maratonmanden skrev:
El Schnaflos skrev:Billede

Night Warning:

4/6

Fedt! Cool lille rev. Nu vil jeg virkelig gerne se den :wink:

Hed vist oprindeligt Butcher, Baker, Nightmare Maker og var under anklage som en video nasty!

Code red skulle ha haft den udgivet på et tidspunkt men det blev vist desværre ikke til noget.

Det er bestemt en seværdig lille film. Umiddelbart findes der ikke nogen officiel dvd-udgivelse og som du nævner, blev det aldrig til noget med Code Red's release...Så få fingrene ud, Another World!
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 56 af 82 • 1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 82

Tilbage til Genrefilm