• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Man Bites Dog

Indlægaf Petter » tirs 8. nov 2005 21:43

Blev Man Bites Dog i sin tid forvækslet med snuff, på samme måde som f.eks. Cannibal Holocaust blev det.
Jeg mener jeg læste noget om det på et eller andet tidspunkt, men vil godt lige have det bekræftet...
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Gynther Meyer » ons 9. nov 2005 18:27

Hm, det ka jeg faktisk ikke huske noget om, jeg tror det ikke.

Anyway, jeg ville i virkeligheden faktisk osse bare kommenterer billedet, du bruger ifm. dine indlæg. Du ved vel det er fra den dårlige (men vældig underholdende) tyrkiske remake af EKSORSISTEN ? Turko-udgaven hedder SETAN (udtales "sjetan"), men går i fankredse under titlen THE TURKISH EXORCIST. Jeg har fornyligt set den med eng. undertekster og den er som sagt underholdende, på den der trashede måde. Den er næsten en billed-for-billed remake, inkl. turko-Linda Blair der pisser på gulvet, svæve over seng-scenen, brække sig i ansigt på præst-scenen (flere gange endda) og præsterne der messer: "in the name of God", her er det blot i Allahs navn, naturligvis og det er Koranen, der bruges!!! Man bør bestemt se den hvis man er til Mondo Macabro-agtige film!
Gynther Meyer

Indlægaf Petter » ons 9. nov 2005 19:39

Vidste godt at billedet er fra Seytan, eller hvad den nu hedder. Har endnu ikke set den, men tror jeg vil gøre det da den lyder som et sandt mesterværk. Jeg fandt billedet på en hjemmeside der solgte et bootleg af den. Dog uden undertekster.

Og angående Mondo Macabro. Så har de lige udgivet en dobbelt disc DVD med to tyrkiske film, Deathless Devils og Tarkan And The Vikings. Lyder sgu som en sikker investering.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Gynther Meyer » ons 9. nov 2005 19:49

Har bestilt, har bestilt, my friend.
Gynther Meyer

Indlægaf gorzelak » ons 9. nov 2005 20:06

Petter skrev:Og angående Mondo Macabro. Så har de lige udgivet en dobbelt disc DVD med to tyrkiske film, Deathless Devils og Tarkan And The Vikings. Lyder sgu som en sikker investering.

Hold øje med Uncuts december-opdatering, hvor begge de nævnte film vil blive anmeldt af undertegnede. Discen kan bestemt anbefales.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » tors 10. nov 2005 19:57

hm, Uncut er vel ellers ikke meeest kendt for at udforske den slags ukendt territorium, hæ hæ. Den slags foregår vel mest i zines som OBS... ehh, well... ha ha...
Gynther Meyer

Indlægaf Vang » fre 11. nov 2005 09:44

Gynther Meyer skrev:hm, Uncut er vel ellers ikke meeest kendt for at udforske den slags ukendt territorium, hæ hæ. Den slags foregår vel mest i zines som OBS... ehh, well... ha ha...

Jeg har svært ved at se problemet i Uncuts dækning af den slags film, ud over at det træder nogen på tæerne, der åbenbart mener at de har monopol på at skrive om psykotroniske, sære film og "ukendt territorium". Det er dælme en af de mest snævertsynede holdninger, der længe er blevet luftet her på forummet.

Det er noget vrøvl, og som zineredaktør skulle man skamme sig over at komme med sådan en udmelding.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf mikkelsvendstrup » lør 12. nov 2005 12:49

Gynther Meyer skrev:hm, Uncut er vel ellers ikke meeest kendt for at udforske den slags ukendt territorium, hæ hæ. Den slags foregår vel mest i zines som OBS... ehh, well... ha ha...

Nej, men da Tyrkiet nu er i diverse optagelsesforhandlinger om et forestående EU medlemskab, finder vi det at være vores pligt at udbrede viden om de kulturelle perler, lander har at byde på.

Vi har endvidere overvejet et særnummer på tyrkisk, hvor danske guldfilm som ex. "Dværgen" og film med andetsteds omtalte Bodil anmeldes.

Og til behagelig orientering er det ikke en dobbeltdisk, men en enkelt disk med 2 features.

(I mine øjne velbliver disse film at være "ukendt territorium", hvis de udelukkende bliver behandlet i zines... er det det vi vil have? - NEJ vel!)

/Mikkel
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

• Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » man 14. nov 2005 18:34

Det er noget vrøvl, og som zineredaktør skulle man skamme sig over at komme med sådan en udmelding

...at mit indlæg var med et glimt i øjet blev tilsyneladende overset af den kære Uncut-redaktion :wink:
Gynther Meyer

Indlægaf Gynther M igen! » man 14. nov 2005 18:40

glemte lige at linke til denne nye Tyrkiske dvd-udgivelse, som endda lover engelske undertekster!

http://www.sazuma.com/showpage.php?page ... al=ONARF02
Gynther M igen!

Indlægaf mikkelsvendstrup » man 14. nov 2005 18:43

Gynther Meyer skrev:
Det er noget vrøvl, og som zineredaktør skulle man skamme sig over at komme med sådan en udmelding

...at mit indlæg var med et glimt i øjet blev tilsyneladende overset af den kære Uncut-redaktion :wink:

Det er bare fordi, vi ikke er besiddelse af humoristisk sans (jeg er ihvertfald ikke efter at have kæmpet mig igennem "Azumi")

Mikkel
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

• Hjemmeside

Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm