• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1830 indlæg • Side 28 af 122 • 1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Diabolik » søn 18. nov 2012 20:48

Er nys hjemkommen fra et trip over dammen og som det sig hør og bør, så sku' jeg da også ud og kigge efter DVD'er... Nu var det jo ikke fordi DVD-butikkerne lå på rad og række, så det tog sgu' lidt tid at finde nogen, men langt om længe fandt jeg dog et par stykker; F.Y.E. (For Your Entertainment) som er en slags Video Netto med både nye og brugte DVD'er og så Best Buy som er en slags Fona med både TV, computere, stereoanlæg o.s.v. ... Jeg havde ellers sat mig for at lokalisere Video Search of Miami og tvinge dem til at aflevere de danske VHS'er som de måtte ligge inde med, men pga. tidsnød nåede jeg det ikke... DENNE GANG!!!

Billede

Billede
Har godt nok kuffert-udgaven, men man kan aldrig have for mange Blade Runners...

Billede

Billede

Billede
Med en ret fed Ota Solgryn 3D-forside... Selvom jeg sæ'fø'li' gerne ville have fundet Maske-udgaven, så synes jeg egentlig at dette boxset er ret cool!!

Billede
Glæder mig meget til at se hvad Tsui Hark har fundet på denne gang!!!

Billede
Ene og alene købt pga. Unrated prædikatet... Véd ikke en gang om den adskiller sig fra den danske biograf udgave...

Billede
Uklippet udgave af The Banquet... Har godt nok Thai udgaven, men den har fogged lidt nudity...

Billede

Billede

Billede
Boxsettet indeholder Brothers Five, Holy Flame of the Martial World, Journey of the Doomed og Brave Archer and His Mate.

Billede

Billede
Uklippet udgave

Billede
Pænt voldelig koreansk actionthriller

Billede
Yay, uklippet udgave af The Raid med masser af extra materiale modsat den danske skodudgave fra Midget Entertainment (som, udover at være klippet, åbenbart også er ude af synk i halvdelen af filmen)... Shame on you, Midgets!!!

Nå ja, jeg forsøgte også at få dette badedyr med hjem... men Spies har desværre ingen fly med jydekrog!! :lol:
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » man 19. nov 2012 00:08

:funny:

Cool, at du havde en go' tur.

Mht. VSoM, så kan du jo købe hele herligheden! Yeps, de har sat selskabet til salg (de har en FB-side).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » fre 23. nov 2012 23:49

Med hensyn til The Raid, har jeg nu ikke haft nogen problemer med den danske Midget-udgave på bluray. Lyden er fin hele vejen igennem. Med hensyn til ekstra-materiale, har du helt ret. Det er sgu noget sløvt, både hos Midget men så sandelig også hos Nordisk.

Jeg er lidt interesseret i den "unrated" version, du har købt, og hvordan den adskiller sig fra de tre kendte versioner. Ifølge dvdcompare er der den originale indonesiske biograf-version, den amerikanske biograf-version ( der er identisk med den originale, bortset fra andre logoer i starten) og så den censorerede britiske version.

Er din en helt fjerde version, eller handler det om smart markedsføring på coveret?
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 24. nov 2012 00:09

El Schnaflos skrev:Jeg er lidt interesseret i den "unrated" version, du har købt, og hvordan den adskiller sig fra de tre kendte versioner. Ifølge dvdcompare er der den originale indonesiske biograf-version, den amerikanske biograf-version ( der er identisk med den originale, bortset fra andre logoer i starten...

... samt at Aria Prayogi & Fajar Yuskemals originale score er udskiftet med et af Mike Shinoda & Joseph Trapanese:
Movie-Censorship.com skrev:... US producers hopped onto the train, what leads to some consequences.

Firstly, The Raid got a slight name change to The Raid: Redemption and secondly, it will feature a completely new soundtrack. That will be created by Linkin Park's and Fort Minor's Mike Shinoda. Obviously, there are hopes here that this step will gain somewhat more mainstream appeal for the bloodthirsty concept of 20 elite cops wanting to arrest a crime boss and having to face 30 stories filled with brutal gangsters in the process.

Comparison between the international theatrical version / R-Rated and the Indonesian version (both featured on the British Blu-ray by Momentum Pictures) skrev:It was to be expected that the American ratings board MPAA did not like The Raid's gritty realistic take of violence. The international theatrical version is based on the R-Rated cut (for strong brutal bloody violence throughout, and language) and was shown in almost every country apart from Indonesia, including Germany and the UK. Therefore, it was interesting if those other markets would get tp see the original uncut version from Indonesia, as well. And by now, we have gathered some facts. The US get it on the DVD and Blu-ray where it is labeled "Unrated" and the UK get the Blu-ray, which contains both versions. However, the British DVD only features the R-Rated version.

When looking at the censorship of the international version, it's surprising how moderate they are considering the mayhem that takes place in the film. All fights remain untouched and many scenes with explicit violence were no problem. It's a little puzzling as to why the MPAA picked out these two brief moments as being too much since headshots and knife use are all over the place in the rest of the movie.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Diabolik » lør 24. nov 2012 13:11

Jeg skal nok komme med en nærmere sammenligning mellem DK vs. US DVD senere i dag... Skal lige ud og shoppe først! :D

Her er dog lige en bemærkning til ændringen af titlen;

Movie-Censorship.com skrev:... US producers hopped onto the train, what leads to some consequences.

Firstly, The Raid got a slight name change to The Raid: Redemption [...]

Ifølge Evans selv, så var titel-ændringen faktisk ikke noget som Sony påduttede ham, men noget man kom på da man fandt ud af at filmen var et godt grundlag til en eller flere efterfølgere og fordi titlen The Raid ikke var brugbar i USA (Min tilføjelse; Jeg véd ikke om man kan copyrighte en titel i USA, men der findes en film af Hugo Fregonese der hedder The Raid (1954), så det kan være derfor at man satte Redemption på).
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Nicolai » lør 24. nov 2012 15:46

Diabolik skrev:

Firstly, The Raid got a slight name change to The Raid: Redemption [...]

Ifølge Evans selv, så var titel-ændringen faktisk ikke noget som Sony påduttede ham...

Ja, de var nødt til at lave titlen om af rettighedsmæssige årsager:
Todd Gilchrist skrev:THR: How did you initially feel about the idea of renaming the film, and then how did you work that into what the continuing saga would be?

Evans: Well, in terms of the addition of Redemption to the title, it was something we toyed with because none of us really liked the idea of calling it just The Raid Part Two, but we just wanted to have some way of connecting it to the previous movies. We didn't really have a plan to do that for the first film, we just wanted to call it The Raid, and both [we] and Sony were adamant. But we couldn't get clearance to use that title for the US, and we tried everything; we held back a lot of promotional material because we had to wait until we could get clearance for the title. And we fought and fought and fought, but in the end there was no way we could get clearance on just The Raid. And when you consider the fact that since Toronto it had been five months worth of raising awareness about the film and about it being called The Raid, we didn't want to do a full change of the title. So we decided, okay, we're going to have to add this subtitle to the film in order to still have it as The Raid.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Diabolik » lør 24. nov 2012 20:23

Bliver nød til at udskyde en fyldestgørende versionssammenligning, da jeg lige har fundet ud af at der er rygter om at US DVD-udgaven muligvis er klippet... Men det bliver jeg nød til ved selvsyn at be- eller afkræfte... Tillid er godt - kontrol er bedre! :D
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » man 26. nov 2012 18:53

Fik lige SCANNER COP med posten i går og kan straks melde tilbage, at filmen er kanon. Meget bedre end de halv-lunkne rigtige sequels, der kom efter SCANNERS.

Billede

Den danske dvd lider iø under, at de danske undertekster kommer en postgang for sent hver gang (det begynder ca. 5 min. inde i filmen). Oversættelsen til den talte dialog kommer simpelthen i underteksten, der kommer efter den gældende! Det er virkelig irriterende, især der hvor der skiftes scene, så oversættelsen fra forrige scene "gemmes" til næste scene. De norske, svenske og islandske undertekster lider ikke af denne fejl, og sikkert heller ikke de finske, men dem er der jo ingen, der kan læse alligevel.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » tirs 27. nov 2012 20:28

Jag var precis på Media Markt på Stora Bernstorp i Malmö och köpte

Valley of the Sun på DVD för 49 svenska kronor

Billede
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » ons 28. nov 2012 19:27

Jag var precis på en liten filminköprunda som resulterade i följande DVD-filmer

Righteous Kill (Steelbox)
Bolag: Noble Entertainment AB - Sverige
Pris: 29 svenska kronor på Jula på Jägersro Center i Malmö

Billede

Sen så gick jag bort till Rusta på Jägersro och köpte följande 4 DVD-filmer för 100 svenska kronor tillsammans

Metropia (Pappfodral)
Bolag: Sandrew Metronome AB - Sverige

Billede

The Box (Pappfodral)
Bolag: Noble Entertainment AB - Sverige

Billede

Funny People (1-disc)
Bolag: Universal Pictures Nordic AB - Sverige

Billede

I Huvudet På John Malkovich (Vanlig DVD)
Bolag: Sandrew Metronome AB - Sverige

Billede

Det är lite kul att filmerna leveraras i pappfodral och Steelbox, så dom har lagt ner lite tid och pengar på utgåvorna, så man kan undra när dom kommer på att göra svenska hartboxar.
Brugeravatar
Gory-Glory

• Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » tors 29. nov 2012 23:00

Dom här tyska hartboxarna är på väg hem till mig från Monkey topdollar

Billede
Brugeravatar
Gory-Glory

• Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » fre 30. nov 2012 19:59

Posten dukkede op med Pontypool og 800 Bullets idag

Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Jack J » fre 30. nov 2012 22:07

Jeg modtog PARANORMAL ACTIVITY 2, 3, og PARANORMAL ACTIVITY: TOKYO NIGHT fra Blockbusters netbutik i går.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » tirs 4. dec 2012 18:07

Äntligen kom mina tyska hartboxes från Monkey :ymparty:

Billede

Översta Raden

The Sleeping Car - 84 Entertainment - Tyskland
Nummer 18/84 - Cover C - Stor Hartbox

Operation Eastern Condors - Eyecather Movies - Tyskland
Nummer 691/1000 - Stor Hartbox

California - NEW Entertainment World GmbH & Co. KG - Tyskland
Nummer 84/999 - Stor Hartbox

Mellersta Raden

Höllenjagd auf heisse Ware - Simpel Movie - Tyskland
Nummer 14/150 - Stor Hartbox

Vier Fliegen auf Grauem Samt - Retrofilm - Tyskland
Stor Hartbox

Die Grotte der vergessenen Leichen - X-Rated - Tyskland
Stor Hartbox

Understa Raden

Vor Morgengrauen - CMV Laservision - Tyskland
Liten Hartbox

Dschungel Mission - NEW Entertainment World GbR - Tyskland
Liten Hartbox

Zombie 4 - After Death - Laser Paradise - Tyskland
Keep Case
Senest rettet af Gory-Glory ons 5. dec 2012 01:00, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Gory-Glory

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 4. dec 2012 19:19

Nu findes der jo garanteret flere forskellige tyske udgaver af AFTER DEATH, men den jeg har, har to forskellige udgaver af filmen med: Den italienske og den internationale. Den internationale udgave blev sjovt nok kasseret og det er den italienske originaludgave, der findes på alle dvd-udgivelserne. Altså lige med undtagelse af den tyske.

Mere info her:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2300
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1830 indlæg • Side 28 af 122 • 1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak