• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

3D briller

Indlægaf larsskive » tors 14. feb 2013 13:31

Jeg synes jeg kan huske da jeg var knægt at der fulgte nogle 3D briller med i en avis eller ugeblad, og så blev da vist nok vist en film hver Lørdag i 3D, er der nogen af jer der kan huske det? Eller er det min fantasi der løber af med mig :)
Brugeravatar
larsskive

Re: 3D briller

Indlægaf Mads » tors 14. feb 2013 13:38

Jeg mener at TV2 viste nogle film i 3D i slut-80'erne eller de tidlige 90'ere. Jeg kan dog ikke huske hvilke film det var, men det er vist rigtigt nok at man skulle købe et eller andet blad for at få 3D-papbriller.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf larsskive » tors 14. feb 2013 19:11

Så huskede jeg da rigtigt :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf søren » tors 14. feb 2013 21:20

Jeg syntes også at jeg kan huske at der måske var nogle med i Bravo og Popcorn musik bladene . Mener i hvertfald at Bravo hade nogle historier og plakater i 3D . Så det er jo meget nærliggene at de også hade briller med af og til .

jeg kan i hvertfald huske at jeg hade nogel pap 3D briller jeg prøvede at se dels den Fredag d. 13 der var i 3d og også i et amrikansk blad om Freddy # 6 hvor noget af den var i 3D
søren

Geografisk sted: Helsingør

Indlægaf larsskive » man 18. feb 2013 15:33

søren skrev:Jeg syntes også at jeg kan huske at der måske var nogle med i Bravo og Popcorn musik bladene . Mener i hvertfald at Bravo hade nogle historier og plakater i 3D . Så det er jo meget nærliggene at de også hade briller med af og til .

jeg kan i hvertfald huske at jeg hade nogel pap 3D briller jeg prøvede at se dels den Fredag d. 13 der var i 3d og også i et amrikansk blad om Freddy # 6 hvor noget af den var i 3D

De blade kan jeg godt huske fra jeg var knægt, det var tyske blade så vidt jeg husker :)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 20. jun 2013 16:07

Jeg fik også et par briller i et nummer af "Bravo" engang for længe siden. :oops:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » søn 23. jun 2013 21:19

Jack J skrev:Jeg fik også et par briller i et nummer af "Bravo" engang for længe siden. :oops:

Nå det var måske en blad, du var ivrig læser af da du var yngre :wink:
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » søn 23. jun 2013 21:22

Haha, tja...

Jeg ved ikke engang, om Bravo eksisterer mere, men det var i alt fald et tysk popblad for teenagere. Der var plakater og fotonoveller og den slags. :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » søn 23. jun 2013 21:26

Jack J skrev:Haha, tja...

Jeg ved ikke engang, om Bravo eksisterer mere, men det var i alt fald et tysk popblad for teenagere. Der var plakater og fotonoveller og den slags. :mrgreen:

Ja jeg må da også indrømme, at jeg købte den nogen gange, tilbage i starten af 90erne, for at få de plakater og det :D
Brugeravatar
larsskive

Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak