• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 71 af 207 • 1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf larsskive » tirs 21. maj 2013 23:50

Gramm skrev:
Gramm skrev:
Jack J skrev:
Gramm skrev:det sidste stykke tids byttehandler og køb.. Undskyld men mit kamera er ikke det bedste der findes. så kvaliteten er ikke så god.

Billede

Billede

The Man Killers
Barbarian
Kvindefængslet på Djævleøen
Son Of Satan
Blodigt heppekor
Apocalyps Brigade (tysk vhs)
Cannibal Holacaust (hollandsk)
Regnskoven Mysterier
Big Man
Death Line
Bloody Bird

Jeg har sgu altid syntes, det SON OF SATAN-cover er rigtig fedt!

Hvis i ikke har set Regnskovens Mysterier så kan jeg anbefale den, det er en rigtig cool film.
jeg venter i øjeblikket på de 3 ilsa film på vhs plus rottereden. forhåbligt ankommer de idag med posten.

Rottereden er rigtig god film så den beholder jeg squ :)

Jeg har aldrig set Rottereden, er den en krimi eller action film?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf deodato » ons 22. maj 2013 08:12

Larsskive skrev:
Jeg har aldrig set Rottereden, er den en krimi eller action film?

Den er begge dele - og så med et vigilante-tvist. Originaltitlen er Roma Violente. Jeg tror, jeg har en bytter af den et sted, hvis du skulle være interesseret.
deodato

Indlægaf larsskive » ons 22. maj 2013 11:47

Jack J skrev:
Selvjustitsminister skrev:
Jack J skrev:PS: Når Selvjustitsminister finder så mange svenske bånd, så hænger det sammen med at han... bor i Sverige.

Hvad Jack sagde - og smuk "..." kunstpause for at hæve spændingen før afsløringen :D

topdollar

Ja vi skal da også have lidt spænding :wink:
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » man 27. maj 2013 11:07

Er der ellers nogen, der har støvet nogle gamle vhs op fornylig :)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Maratonmanden » man 27. maj 2013 23:56

Ikke det helt vilde p.t., men et enkelt byt(Violent Professionals) og nogle fund :)
Glæder mig til at se Ørkenstøv!

Billede
Billede
Billede
Maratonmanden

Indlægaf Jack J » lør 1. jun 2013 15:02

Billede

Jeg postede om den på Cinehound, så her er teksten lige igen på engelsk:

Be prepared to kneel down in awe!!! :shock:

The Hong Kong video nasty THE BEASTS from 1981. Veeeery rare! The precert page doesn't state a year of release but the cover says 1983. I have only seen ONE guy here post a cover from this release, and I've never come across anybody who actually had the tape. I've only seen it once before on eBay. I won it from a seller in the UK.

Only released on VHS in Holland and the UK. There are a couple of VCDs and a DVD from HK, all cut! (there's also a HK LD but I have no info on its cut status). The Dutch VHS (which I also own) is fully uncut and letterboxed. I don't know the cut status of this very early UK precert (probably cos it's so rare that no-one has been able to compare it to the Dutch tape). I have just quickly checked the start and the tape is also widescreen. Both the NL and UK tapes are dubbed into English.

http://www.pre-cert.co.uk/cgi-bin/cms/Film/29269
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomas » søn 2. jun 2013 01:44

De seneste par fund, ikke det vilde.

Billede
Billede
Billede
http://www.killscreen.dk - Spilblog om arcade, pinball, public gaming og events.
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: København N
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » søn 2. jun 2013 13:08

Det er da alligevel nogen gode bånd :-) American Richsaw har den fedeste cocer. Den der Survival Element ser faktisk god ud, har aldrig set den før, ved du hvad selskab den er fra?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Thomas » man 3. jun 2013 00:03

Tror også jeg fik postet American Rickshaw ved sidste update nu jeg tænker over det :) Men ja, fedt cover. Survival Element er en stor salgskassette fra P.P.E. Film.
http://www.killscreen.dk - Spilblog om arcade, pinball, public gaming og events.
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: København N
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » lør 15. jun 2013 22:30

Billede
Senest rettet af larsskive ons 26. mar 2014 03:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 13:14

Et par godbidder fra eBay. Alle tre bånd er græske. Den første er WOMAN PRISONER 407, part 2, som er riiimelig sjælden. Der findes kun en enkelt dvd (fra Tyskland og efter sigende rimelig shitty!). Det græske bånd er så vidt vides uklippet og med engelsk tale. De andre to film er kriminal-voldsfilm med Cuneyt Arkin. topdollar

Billede

Billede

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 17. jun 2013 13:26

Det var da nogen gode bånd topdollar Må man spørge hvad de kostede?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 13:44

For mange år siden havde vi en onkel og tante i familien, som samlede på malerier, men hver gang man spurgte dem, hvad et nyt billede havde kostet, så ville de sgu ikke ud med beløbet. Det irriterede mig altid grusomt som barn (ikke fordi malerier interesserede mig, men blot fordi jeg ikke ku' udstå det hemmelighedskræmmeri), så jo, det har jeg ikke noget imod at fortælle.

Filmene var på auktion fra en sælger i Grækenland og åbningsbud var 20 dollars for hvert bånd. Jeg var eneste byder på alle tre, så prisen blev 60 dollars (der var gratis porto). Det var 3. uge, at det øverste bånd kom op. Første uge var startprisen 50 dollars, næste uge mener jeg den var 30 eller 40 dollars, og i denne uge altså 20. Jeg ville allerede gerne ha' haft det den første uge, men 50 dollars var for meget for en film, som jeg stort set ikke kender noget til. Jeg samler ikke på WIP-film ellers, men den ser ud til at være trash'et nok til at tage en chance med til $20 (lige over 110 kr.). Geek
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 13:56

Man kan få lidt et indtryk af filmen med dette klip, som stammer fra en koreansk videoudgivelse:

Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 17. jun 2013 14:06

Jack J skrev:For mange år siden havde vi en onkel og tante i familien, som samlede på malerier, men hver gang man spurgte dem, hvad et nyt billede havde kostet, så ville de sgu ikke ud med beløbet. Det irriterede mig altid grusomt som barn (ikke fordi malerier interesserede mig, men blot fordi jeg ikke ku' udstå det hemmelighedskræmmeri), så jo, det har jeg ikke noget imod at fortælle.

Filmene var på auktion fra en sælger i Grækenland og åbningsbud var 20 dollars for hvert bånd. Jeg var eneste byder på alle tre, så prisen blev 60 dollars (der var gratis porto). Det var 3. uge, at det øverste bånd kom op. Første uge var startprisen 50 dollars, næste uge mener jeg den var 30 eller 40 dollars, og i denne uge altså 20. Jeg ville allerede gerne ha' haft det den første uge, men 50 dollars var for meget for en film, som jeg stort set ikke kender noget til. Jeg samler ikke på WIP-film ellers, men den ser ud til at være trash'et nok til at tage en chance med til $20 (lige over 110 kr.). Geek

Kender godt selv til det, at man ikke måtte få at vide, hvad tingene kostede, og man var jo nysgerrig som barn :)
Men det var da ellers en god pris for dem topdollar Jeg tvivler på du ville finde dem billigere andre steder.
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 71 af 207 • 1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 207

Tilbage til Genrefilm