• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
52 indlæg • Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4

Re: Videoselskaber og videodistributører i Danmark før 1990

Indlægaf Mads » man 24. jun 2013 18:59

Diabolik skrev:Jeg véd ikke hvad og hvem Digi Video video var... De eneste film jeg kender til (din udgivelse har jeg ikke set før!) at de har udgivet, er;
Alberto Pieralisi's O enterro da cafetina (En rufferskes begravelse)
[En mere braziliansk film... Kan dog ikke lige huske titel og instruktør]
Luigi Comencini's Italian Secret Service (Italien's hemmelige politi)
Radley Metzger's Little Mother (Evita - Bloddronningen)
Lucio Fulci's Zanna Bianca (Ulvehunden (White Fang)) ... Sjovt nok, ser det ud som om at de har brugt samme vandfarvelade-kunstner til at lave artworket til både Never Look Back og White Fang!

Den anden brasilianske du tænker på må være O Matador Profissional (DK-titel: Professionel morder). Wes Cravens Summer of Fear er også udsendt af Digi Video som Frygtens sommer.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Diabolik » man 24. jun 2013 20:30

Mads Jensen skrev:Den anden brasilianske du tænker på må være O Matador Profissional (DK-titel: Professionel morder).

Yep, that's the one!!
Mads Jensen skrev:Wes Cravens Summer of Fear er også udsendt af Digi Video som Frygtens sommer.

Okayy, det vidste jeg så ikke var en DIGI!! :oops:
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf larsskive » tirs 10. sep 2013 16:31

Den anden brasilianske du tænker på må være O Matador Profissional (DK-titel: Professionel morder). Wes Cravens Summer of Fear er også udsendt af Digi Video som Frygtens sommer.[/quote]

Mads : Har du den Frygtens sommer fra Digi Video?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Mads » ons 11. sep 2013 02:30

Nej, den har jeg desværre ikke længere.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf cabesirano » fre 18. aug 2023 20:36

Var Bang og Olufsen også Video Distributørere ?

jeg faldt over emnet i en artikel i ekstrabladet fra 26/5 1982
Kan ikke rigtig finde yderligere info på det
Billede
cabesirano

Indlægaf Mads » lør 19. aug 2023 08:11

Det er bare et gæt, men måske dækker det citat over at B&O har ageret som en slags mellemmand, ved at levere et sortiment af udlejningsfilm, til deres forhandlere. Jeg talte for 10-15 år siden med en tidligere B&O forhandler, som også havde haft lidt bånd til udlejning i butikken i de tidlige 80’ere. Kun V2000 bånd, for det var det system B&O satsede på, på det tidspunkt. Jeg ved ikke om han fik båndene leveret fra B&O, men det ville da give mening hvis firmaet støttede op om formatet ved at levere V2000-udlejningsfilm til deres forhandlere. Så det er mit bud på en fortolkning af den artikel.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf cabesirano » lør 19. aug 2023 18:19

Mads skrev:Det er bare et gæt, men måske dækker det citat over at B&O har ageret som en slags mellemmand, ved at levere et sortiment af udlejningsfilm, til deres forhandlere. Jeg talte for 10-15 år siden med en tidligere B&O forhandler, som også havde haft lidt bånd til udlejning i butikken i de tidlige 80’ere. Kun V2000 bånd, for det var det system B&O satsede på, på det tidspunkt. Jeg ved ikke om han fik båndene leveret fra B&O, men det ville da give mening hvis firmaet støttede op om formatet ved at levere V2000-udlejningsfilm til deres forhandlere. Så det er mit bud på en fortolkning af den artikel.

tak for svar - det giver meget god mening.
cabesirano

Foregående

Skriv et svar
52 indlæg • Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Sniksnak