• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 35 af 122 • 1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Selvjustitsminister » tirs 9. jul 2013 18:30

Jack J skrev:Ja, rygterne taler jo godt nok ikke til MANDY LANEs fordel, men til 1 pence (vel cirka 5 øre) på UK dvd kan man dårligt sige nej. Den er sjovt nok IKKE udsendt i USA.

Jeg synes Mandy Lane er ok. Ikke noget mesterværk men mindre kan jo også gøre det. Jeg opgraderede til den svenske bluray for omkring 20 kroner, for noget tid siden, så markant dyrere end din, men alligevel overkommeligt
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Jack J » tirs 9. jul 2013 19:32

Selvjustitsminister skrev:
Jack J skrev:Ja, rygterne taler jo godt nok ikke til MANDY LANEs fordel, men til 1 pence (vel cirka 5 øre) på UK dvd kan man dårligt sige nej. Den er sjovt nok IKKE udsendt i USA.

Jeg synes Mandy Lane er ok. Ikke noget mesterværk men mindre kan jo også gøre det. Jeg opgraderede til den svenske bluray for omkring 20 kroner, for noget tid siden, så markant dyrere end din, men alligevel overkommeligt

"Markant", ja det skal jeg da love for. Du kunne have købt 400 5-øres dvd'er for de penge!! :P

Godt at høre, at den er okay, og når du ligefrem har gidet opgradere den, så må den jo ikke være helt tosset.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 11. jul 2013 01:44

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 11. jul 2013 02:48

Selvjustitsminister skrev:Ginza ville jo absolut sælge film til 10 svenske, så jeg måtte naturligvis få lidt hjem til samlingen

Det var nu ellers en super pris du fik de film her til topdollar Det kan ikke gøres billigere
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 11. jul 2013 03:16

TCM 2 har været en af mine favoritter i mange år. Da jeg så dit scan kom jeg til at tænke på noget, jeg ellers havde glemt fuldstændigt, nemlig at jeg for rigtig mange år siden rent faktisk skrev en anmeldelse af den i "Banned in Britain" #1. :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 11. jul 2013 08:01

Jack J skrev:TCM 2 har været en af mine favoritter i mange år. Da jeg så dit scan kom jeg til at tænke på noget, jeg ellers havde glemt fuldstændigt, nemlig at jeg for rigtig mange år siden rent faktisk skrev en anmeldelse af den i "Banned in Britain" #1. :mrgreen:

Det er også en cool film, så kan godt forstå det er en af dine favoritter :D Har du set nr 3 også?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 11. jul 2013 08:16

larsskive skrev:
Jack J skrev:TCM 2 har været en af mine favoritter i mange år. Da jeg så dit scan kom jeg til at tænke på noget, jeg ellers havde glemt fuldstændigt, nemlig at jeg for rigtig mange år siden rent faktisk skrev en anmeldelse af den i "Banned in Britain" #1. :mrgreen:

Det er også en cool film, så kan godt forstå det er en af dine favoritter :D Har du set nr 3 også?

Jeg så den i biografen, da den kom ud, men har ikke genset den endnu (jeg har den dog på dvd).
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 11. jul 2013 08:51

Jeg har aldrig gjort noget for at følge med i de skandinaviske gyserfilm, men for et par måneder siden så jeg TROLDEJÆGEREN og den var jo ganske udmærket, så jeg fulgte den op med LAD DEN RETTE KOMME IND, og den var jo kanon! Så nu har jeg netop bestilt en stak norsk skræk (og hvis de er gode, så er jeg endelig, efter disse mange år, noget nær villig til at tilgive dem Jahn Teigen!).

FRITT VILT
FRITT VILT 2
FRITT VILT 3
MØRKE SJELER
ROVDYR
THALE

THALE skulle være en lowbudget-film og jeg har hørt både godt og skidt om den. FRITT VILT 3 skulle ikke være det store ifølge nogle anmeldere, men svenske Fred Anderson (der også engang frekventerede dette forum) har lært mig, at der ikke findes dårlige film, så jeg håber på det bedste.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 11. jul 2013 09:43

Den der Banned in Britain, var det en blad du var med til at lave?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 11. jul 2013 16:54

larsskive skrev:

Det var et blad, jeg udgav, ja.

Der findes faktisk en Wiki-side om danske fanzines. Den inkluderer godt nok også andre zines end filmzines, men der kan du i alt fald se de danske filmfanzines, der har eksisteret. Hvis du klikker på Banned in Britain (nederst på listen), er der anden Wiki-side, hvor man kan downloade de to numre af BiB, der udkom. Jeg udgav også et blad, der hed Stay Sick!, men der er ikke online-udgaver af det.

http://da.wikipedia.org/wiki/Fanzine

Det skal også tilføjes, at det ikke er mig, der har lavet den danske Wiki-side, men kudos til ham, eller dem, der står bag.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » fre 12. jul 2013 08:36

Jack J skrev:
larsskive skrev:

Det var et blad, jeg udgav, ja.

Der findes faktisk en Wiki-side om danske fanzines. Den inkluderer godt nok også andre zines end filmzines, men der kan du i alt fald se de danske filmfanzines, der har eksisteret. Hvis du klikker på Banned in Britain (nederst på listen), er der anden Wiki-side, hvor man kan downloade de to numre af BiB, der udkom. Jeg udgav også et blad, der hed Stay Sick!, men der er ikke online-udgaver af det.

http://da.wikipedia.org/wiki/Fanzine

Det skal også tilføjes, at det ikke er mig, der har lavet den danske Wiki-side, men kudos til ham, eller dem, der står bag.

Very cool det vil jeg da tjekke ud :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 12. jul 2013 09:01

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » fre 12. jul 2013 09:13

Jeg har også den boks fra AWE. Jesper Moerchs omslag er rigtig fede! AWE har også udsendt to bokse med zombiefilm, Zombie Collection 1 og 2. Lige nu er de begge sat ned til 100 kr hos cdon:

http://cdon.dk/film/zombie_collection_% ... %29-904379

AWE har også udsendt en Nazisploitation-collection, men den ligger stadig på 250 kr. hos cdon.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » fre 12. jul 2013 21:03

Jack J skrev:FRITT VILT
FRITT VILT 2
FRITT VILT 3
MØRKE SJELER
ROVDYR
THALE

Fritt Vilt 1 og 2 synes jeg er fremragende slasher. 3'eren er som du nævner ikke helt på højde med de to første, men det er ikke en dårlig film. Og jo dårlige film eksisterer, bare se Brian De Palmas nyeste Passion - det næst værste lort jeg har set i år - hvad skete der for ham (han blev vel gammel)

Rovdyr er en ok slasher, men ikke på højde med Fritt Vilt 1 og 2.

Thale så jeg på den lokale filmfestival. Den var ok, men jeg en smule skuffet, jeg må have hørt for meget godt. Den er dog stadig værd at se, og jeg skal også gense den på et tidspunkt.

Mørke Sjeler har jeg ikke hørt om, den må jeg undersøge.

Hvorfor kan de spytte genre film ud i norge, mens vi i Danmark stort set ikke kan lave andet end dramaer og folkekomedier. Og det er vi ikke engang gode til længere???
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Jack J » fre 12. jul 2013 21:37

Selvjustitsminister skrev:Hvorfor kan de spytte genre film ud i norge, mens vi i Danmark stort set ikke kan lave andet end dramaer og folkekomedier. Og det er vi ikke engang gode til længere???

En cocktail af norsk folkedans, blodskam i fjeldene, country & western-musik, ekstrem kulde, og lange mørke vintre gør dem vel mere kreative. Og så har de den der søte accenten.

:funny:

Nej, jeg ved det sgu heller ikke, men hatten af for nordmændene. Jeg vil hellere prøve lykken med en slatten norsk Fritt Vilt del 3, end en ny dansk komedie.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 35 af 122 • 1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak