• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

Uncut gi'r dem saven

Indlægaf Jack J » søn 3. mar 2013 18:48

Fra Uncut-redaktørerne på Uncut-facebooksiden. Jeg poster det her, da de ikke har tænkt sig at lægge det ud på Uncut-hovedsiden. Jeg beklager, at teksten er lidt lille, men sådan er det også på FB.
/Jack

Introduktion fra Uncut på Facebook skrev:For de af os, hvis opdagelse af horror-genren faldt sammen med udgivelsen af film-zinet INFERNO herhjemme, kom bladet til at fungere som en introduktion til stort og småt i genren: Til dens klassikere, dens instruktører og dens tendenser. Et af de steder, hvor man kunne finde inspiration i bladet, var på "ratings"-siden - et fast indslag, hvor skribenterne gav karakter til en række video-, biograf- og tv-aktuelle film.

Der er givetvis mange, som har tilbragt fornøjelige stunder med at nærstudere disse "overfladiske" men infamt underholdende rating boards. Det er en tradition, uncutterne gerne vil videreføre - også som en tribut til det hedengangne INFERNO. Derfor denne nye facebook-feature med uncutternes sidst sete film, som vil blive postet her på siden hver gang vi når op på 25 film.

Click på billedet og set det i lidt større størrelse.
Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Uncut gi'r dem sav

Indlægaf Jack J » søn 3. mar 2013 18:55

Cool og overraskende tiltag. Som gammel INFERNO-læser husker man naturligvis godt den der "rating-side", der var med i hvert nummer. Jeg synes dog, der er lige lovlig mange film, som mange af dem ikke har set. Plejede INFERNO-staben ikke alle samme at have set de fleste af dem?''

Jeg undrer mig lidt over, at man ikke vil lægge det ud på hovedsiden, det er jo ikke alle, der er på Facebook. Oh well, så må udbrydergruppen (i.e. Uncut-forum) jo gøre det. :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Re: Uncut gi'r dem saven

Indlægaf Nicolai » tirs 5. mar 2013 01:06

Æv, jeg troede, at de ville uddele rødglødende motorsave... eller maltrakterede, blodtilsølede udlejningsvideobånd.

Jeg savner Infernos splattede blækklatter.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tors 7. mar 2013 17:13

Nicolai skrev:Æv, jeg troede, at de ville uddele rødglødende motorsave... eller maltrakterede, blodtilsølede udlejningsvideobånd.

Jeg savner Infernos splattede blækklatter.

Tja, nu ER det jo kassetter, som Uncut uddeler, ikke stjerner eller hatte, så det er vel logisk nok, at de ikke viger bort fra det.

Men ja, man savner INFERNOs splattede blækklatter.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » lør 16. mar 2013 14:47

Jack J skrev:Jeg beklager, at teksten er lidt lille, men sådan er det også på FB. /Jack

Heps Jack. Komprimeringen sker kun, når du bruger facebooks viewer. Klik på billedet, vælg "Options" og derefter "download". Så har du det ukomprimerede scoreboard.

Jack J skrev:Jeg synes dog, der er lige lovlig mange film, som mange af dem ikke har set. Plejede INFERNO-staben ikke alle samme at have set de fleste af dem?

Nope. :) Et hurtigt kig på et par af scoreboards'ene viser, at de i snit så en anelse flere end os, men ikke mange. Og det var, fordi Infernos scoreboard var knyttet specifikt til video-, biograf- og tv-aktuelle film, hvor vores består af de film, vi tilfældigvis har set siden sidst.

Jack J skrev:Jeg undrer mig lidt over, at man ikke vil lægge det ud på hovedsiden, det er jo ikke alle, der er på Facebook.

Dem, der rent faktisk har valgt at følge os på facebook, skal jo også have nogle fordele, ikke? Men boards'ene kommer ud på hovedsiden på et tidspunkt.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 16. maj 2013 18:37

Ene og alene for at forsøde jeres kommende weekend med en ekstra lækkerbisken, så valgte jeg at gemme "Uncut gi'r dem saven" fra marts måned til maj. Det var altså ikke, fordi jeg overså den. :roll:

Klik på scannet og se teksten i ordentlig størrelse.

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 16. maj 2013 18:41

Og her den nye fra maj. Som en kvik Ovesen gør opmærksom på inde på facebook, så er der sket en fejl. Flere af Uncuts skribenter har glemt at give ZOMBI 2 (aka Zombie Flesh Eaters/Woodoo - Rædslernes grønne ø) fem kassetter.

"Hmmm, det ligner ellers ikke Uncut, at lave fejl....."

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » tirs 30. jul 2013 10:38

Er der ikke fler'? :D
Larsemand

Indlægaf Jack J » tors 8. aug 2013 16:21

Larsemand skrev:Er der ikke fler'? :D

Jeg har netop checket og næh jeg tror ikke, de har lavet flere endnu. Geek
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Skriv et svar
9 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut