• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Haji - RIP

Indlægaf Jack J » man 12. aug 2013 23:37

En af de mest sexede skuespillerinder fra den psykotroniske film har desværre forladt os. Haji, aka Barbarella Catton, som bl.a. var med i Russ Meyers to "roughies" FASTER, PUSSYCAT, KILL! KILL! (min vel nok all time favoritfilm) og MOTOR PSYCHO er netop gået bort. Inden for de sidste par år er også Tura Satana og Russ Meyer gået bort. Trist, trist, trist.

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-23666502

PS: Det er Haji i thumbnail'en.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Haji - RIP

Indlægaf TheMallrat » tors 19. sep 2013 16:37

:cry: :cry: :cry: :cry:

Stakkels Haji... jeg husker at du skrev om det på Skræk og Rædsel, men jeg har lige opdaget denne tråd her, og jeg må sige at det er forfærdelige nyheder. Jeg havde jo heldigvis den kæmpe oplevelse at møde Haji, Lori Williams og Tura Santana i Aalborg i 2002. De optrådte på den store scene med dialog fra "Faster Pussycat Kill! Kill!", imens filmen kørte på storskærm i baggrunden... en glimrende oplevelse!

Jeg fik dog et evigt minde, som jeg har hængende på min væg:

Billede

Haji var den mest venlige af de tre, og meget imødekommende og glad - hun spurgte om vi skulle tage et billede sammen, men jeg havde desværre intet kamera med... men hvil i fred, kære Haji...
Brugeravatar
TheMallrat

Geografisk sted: Thisted
  • Hjemmeside

Re: Haji - RIP

Indlægaf Jack J » tors 19. sep 2013 17:10

Ja, virkelig trist. Tura og Russ forlod os jo også for nyligt. :(

Fedt minde der, Mallrat. Dén ville jeg sgu også have oppe på væggen. :D
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak