• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 80 af 207 • 1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf Jack J » fre 16. aug 2013 04:08

larsskive skrev:
Jack J skrev:Virkelig fede fund der! CURTAINS er på vej på dvd/bluray, men desværre har selskabet netop fundet ud af, at en masse alternativt footage blev smidt ud for et par år siden.
http://www.avmaniacs.com/forums/showthr ... post952296

Fandt du nogensinde ud af mysteriet om Maskernes Nat 2? Om der var en version der var længere/anderledes. Læste om det på din blog, at du ville undersøge det nærmere :)

Jeg har spurgt Gud og hvermand, men desværre uden at få noget endeligt svar, desværre. :x
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » lør 17. aug 2013 00:43

Jack J skrev:
larsskive skrev:
Jack J skrev:Virkelig fede fund der! CURTAINS er på vej på dvd/bluray, men desværre har selskabet netop fundet ud af, at en masse alternativt footage blev smidt ud for et par år siden.

Fandt du nogensinde ud af mysteriet om Maskernes Nat 2? Om der var en version der var længere/anderledes. Læste om det på din blog, at du ville undersøge det nærmere :)

Jeg har spurgt Gud og hvermand, men desværre uden at få noget endeligt svar, desværre. :x

Det er da træls, du ikke kan finde ud af, hvad det er for en version :( Det kan man tænke længe på, når man først har fået det i hovedet. Jeg har før gået i ti år, og tænkt på hvad for nogle film, jeg havde set som knægt, før jeg endelig fandt ud af hvad de hed, men jeg mangler da stadig nogen at finde ud af.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » lør 17. aug 2013 22:39

larsskive skrev:
Jack J skrev:
larsskive skrev:

Det er da træls, du ikke kan finde ud af, hvad det er for en version :( Det kan man tænke længe på, når man først har fået det i hovedet. Jeg har før gået i ti år, og tænkt på hvad for nogle film, jeg havde set som knægt, før jeg endelig fandt ud af hvad de hed, men jeg mangler da stadig nogen at finde ud af.

Du har bestemt ret. Det kan virkelig ligge derinde bag hjernebarken og nage een i årevis!! :x

Som jeg har underholdt forbipasserende med i årevis, så var jeg tilmeldt en filmklub på min skole, da jeg gik i første klasse og minderne fra nogle af de film kom tilbage igen og igen i mange år derefter. Der var tre film, jeg kunne huske brudstykker af, og i årenes løb har jeg ved andre folks hjælp fundet frem til de to af filmene. Den tredje ligger stadig et eller andet sted og rumsterer ude i mørket (en western med en fyr, der bliver skudt i øjet). Den første, jeg fandt, var iø også den første film, jeg så i filmklubben og endda også den første film, jeg kan huske at have set i mit liv (dermed ikke sagt, at det også var den første, men altså den første, som jeg rent faktisk kan HUSKE at have set), var den italienske film "3 Fantastiske Supermænd". Jeg skrev om opdagelsen i Henrik Larsens blad "Obskuriøst" (den anden film skal der skrives om på et senere tidspunkt):
http://www.samlersind.dk/obs/obs-03.pdf#page=11
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 21. aug 2013 00:22

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » ons 21. aug 2013 11:40

Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 21. aug 2013 12:31

Det var ellers nogle fine ting, du der har fundet. Velkommen til Oldfield har jeg anmeldt i Banned in Britain nr. 2. Den er ganske glimrende. Min Killer Klowns er et originalbånd, men trykket af omslaget er gået galt fra trykkeriet, så farverne sidder lidt forskudt fra billederne. :?

http://www.scribd.com/doc/50194338/Banned-in-Britain-2
(side 6)

Jeg kan rigtig godt lide omslaget til Søn af Satan. Det er iø en af de film, Joan Collins HADER. :funny:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 21. aug 2013 12:46

Jack J skrev:Det var ellers nogle fine ting, du der har fundet. Velkommen til Oldfield har jeg anmeldt i Banned in Britain nr. 2. Den er ganske glimrende. Min Killer Klowns er et originalbånd, men trykket af omslaget er gået galt fra trykkeriet, så farverne sidder lidt forskudt fra billederne. :?

http://www.scribd.com/doc/50194338/Banned-in-Britain-2
(side 6)

Jeg kan rigtig godt lide omslaget til Søn af Satan. Det er iø en af de film, Joan Collins HADER. :funny:

Tak for det Jack :)

Ja hvad jeg har læst om den Velkommen til Oldfield, lyder den til en film jeg ville kunne lide :) De gav den godt nok kun en en videobånd, ud af fem på Uncut.dk, men der er mange af deres anmeldelser, jeg slet ikke er enig med dem i.
Jeg har også før oplevet, at nogle omslag til IRISH, er lidt sløret i det, det er nok gået lidt hurtigt, med at få dem trykt nogen gange :)
Men ja den er sej den omslag til Søn af satan, men jeg vidste godt nok ikke, at Joan Collins hader den film.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 21. aug 2013 13:09

Jeg kan godt lide Uncuts anmeldelser, men - sagt mellem dig og mig og de fire vægge - så var nogle af anmelderne lige lovlig highbrow førhen. Nogle gange skal underholdning bare ses for underholdningens egen skyld.

Det med Joan Collins; Hun var jo med i nogle billige B-film i 70'erne og det var mest bare for at få noget arbejde. Hun skrev en selvbiografi, som Se & Hør udgav i Danmark. Jeg købte den brugt og læste den del, der handler om B-filmene, og så vidt jeg husker, ofrede hun kun 2 sider på dem og sagde stort set bare, at hun syntes, de var rædselsfulde. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 22. aug 2013 01:41

Jack J skrev:Jeg kan godt lide Uncuts anmeldelser, men - sagt mellem dig og mig og de fire vægge - så var nogle af anmelderne lige lovlig highbrow førhen. Nogle gange skal underholdning bare ses for underholdningens egen skyld.

Det med Joan Collins; Hun var jo med i nogle billige B-film i 70'erne og det var mest bare for at få noget arbejde. Hun skrev en selvbiografi, som Se & Hør udgav i Danmark. Jeg købte den brugt og læste den del, der handler om B-filmene, og så vidt jeg husker, ofrede hun kun 2 sider på dem og sagde stort set bare, at hun syntes, de var rædselsfulde. :lol:

Ja det er rigtigt, nogen gange skal man bare se en film, for underholdningens skyld, og ikke tænke så meget over det. Men jeg har nu altid godt kunne lide b film, og andre ikke mainstream ting og sager 8)

Ja så må hun da ikke have kunne lide de film ret meget, hvis der kun var to sider om de b film.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 22. aug 2013 21:49

Jeg husker ikke, hvad hun skrev, men hun nævnte bl.a. EMPIRE OF THE ANTS (på danske vhs som "Kæmpemyrerne angriber") og svinede den til. :funny:

Gorzelak var heller ikke ovenud begejstret:

http://uncut.dk/show_review.php?review_id=554

Jeg har den på dansk vhs og amk dvd og kan nu vældig godt lide den. :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 22. aug 2013 23:40

Jack J skrev:Jeg husker ikke, hvad hun skrev, men hun nævnte bl.a. EMPIRE OF THE ANTS (på danske vhs som "Kæmpemyrerne angriber") og svinede den til. :funny:

Gorzelak var heller ikke ovenud begejstret:

http://uncut.dk/show_review.php?review_id=554

Jeg har den på dansk vhs og amk dvd og kan nu vældig godt lide den. :mrgreen:

Den ser faktisk cool ud den Kæmpemyrerne angriber :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 23. aug 2013 04:31

Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Thomas » man 26. aug 2013 23:21

Det er jo vanvid det du kan blive ved med at finde Lars! Her i København står det sløjt til..

Billede
http://www.killscreen.dk - Spilblog om arcade, pinball, public gaming og events.
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: København N
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 27. aug 2013 00:21

Thomas skrev:Det er jo vanvid det du kan blive ved med at finde Lars! Her i København står det sløjt til..

Billede

Nu har jeg også byttet mig til nogen, og købt nogen rundt omkring, så det er ikke "fund" alle sammen, så skulle man godt nok være heldig hvis det var.
Men du finder da også nogle cool nogen :D American Ricksaw og Survival Element er da fede, og den der A small killing, og den Indiana Jones du fik.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tirs 27. aug 2013 03:32

Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 80 af 207 • 1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 207

Tilbage til Genrefilm