• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 36 af 122 • 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf larsskive » lør 13. jul 2013 14:43

Jack J skrev:Jeg har også den boks fra AWE. Jesper Moerchs omslag er rigtig fede! AWE har også udsendt to bokse med zombiefilm, Zombie Collection 1 og 2. Lige nu er de begge sat ned til 100 kr hos cdon:

http://cdon.dk/film/zombie_collection_% ... %29-904379

AWE har også udsendt en Nazisploitation-collection, men den ligger stadig på 250 kr. hos cdon.

Ja den er sej den omslag : Jeg har også købt de 2 Zombie Collection, de var jo ikke så dyre.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » søn 14. jul 2013 22:15

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Selvjustitsminister » ons 17. jul 2013 21:26

Jeg var i en røde kors agtig butik i dag. De havde lidt blandet Jackie Chan og så denne HKL udgivelse. Jeg er ikke den største fan af Once Upon... serien men en HKL udgivelse til røverpris er ok

Billede

Og så var der denne spanske release af en eller anden New Zealandsk gyser - The Returning fra 1990 hvis man kan tro på coveret
Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Selvjustitsminister » fre 2. aug 2013 21:00

Hentede disse på postkontoret i dag

Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Jack J » fre 23. aug 2013 01:59

Jeg bestilte en gammel favorit på dvd i dag topdollar

"You're a big man but you're out of shape" :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » lør 24. aug 2013 02:45

Jack J skrev:Jeg bestilte en gammel favorit på dvd i dag topdollar

"You're a big man but you're out of shape" :mrgreen:

Jeg har godt nok aldrig det den her film, må jeg indrømme, men har da hørt den skulle være god :) Cool du har bestilt den.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » søn 25. aug 2013 16:16

Jeg har set den flere gange, den kørte nemlig i en årrække i TCM/TNT's faste program. Og jo, den er rigtig god. En barsk britisk gangsterfilm uden amerikanernes kvalmende trang til næsten altid at kræve en happy end. Der kom iø en remake for nogle år siden, lavet i USA og med Sylvester Stallone i hovedrollen. Den var svært elendig.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 27. aug 2013 01:13

Jack J skrev:Jeg har set den flere gange, den kørte nemlig i en årrække i TCM/TNT's faste program. Og jo, den er rigtig god. En barsk britisk gangsterfilm uden amerikanernes kvalmende trang til næsten altid at kræve en happy end. Der kom iø en remake for nogle år siden, lavet i USA og med Sylvester Stallone i hovedrollen. Den var svært elendig.

Den må jeg heller få tjekket ud, den orginale her :D Den Get Carter med Stallone, har jeg set, og vil give dig ret i, den ikke var særlig god.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf henschjell » lør 7. sep 2013 01:51

Køber ikke mange DVDer mere. Men af og til bliver trangen for stor.
Fra det sidste halve års tid.

Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Jack J » lør 7. sep 2013 03:31

Jeg modtog lige LOST EMPIRE og BARBWIRE på dvd i går fra UK. LOST EMPIRE er ude på dansk vhs som Ninja Amazone og jeg har velsagtens fundet og købt 10 ex af den i tidens løb. Fantastisk film!!! Det er Jim Wynorskis debutfilm og pga. copyright-nonsense er den ikke udsendt i USA på dvd. Rygterne (ifølge Jim selv) vil dog vide, at den kommer på dvd og bluray til næste år. Desværre har den én gang før været annonceret, men blev aflyst pga. omtalte copyright-problemer. Jeg bestilte UK-dvd'en for at være på den sikre side. Det skulle jeg så ikke lige ha' gjort. :x Billedet ligner sur røv!!! :evil: Det er en bootleg taget fra et videobånd og konverteringen ligner noget, der er løgn. Mit danske vhs-bånd ser 100 gange bedre ud. Den engelske dvd er fanderme også klippet (ifølge OFDB). £15 smidt ud af vinduet. Omslaget er dog bedre end den danske vhs, så det er da altid noget.

BARBWIRE er et stort, fantastisk mesterværk med Pamela Andersson. Ja altså, trashfilm-mesterværk!! Jeg ejer den på dansk sell-thru, men måtte bare ha' dvd'en! (og den kostede kun 1 pence, så pengepungen overlever endnu en gang!!). Desværre er der ikke noget kommentarspor med Pamela, men så kan man til gengæld se filmen i fullscreen, hvis man har lyst. :lol: Udo Kier er også med. Fik jeg beskrevet, hvor stort et mesterværk denne film er? Jeg græd af glæde, første gang jeg så den!

Trailer:

Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 7. sep 2013 09:45

Nu er det ikke meget man får gjort af indkøb for tiden når man primært har til opgave at passe sine gamle forældre der bor ude på Kalle Tyndskid's pløjemark og hvor det tætteste man kommer netadgang er døren ind til hønsegården ... Men så er det da godt at der findes smartphones

Billede
Langt om længe fandt jeg frem til et ex. af Giulio Questi's Death Laid an Egg (La morte ha fatto l'uovo) udgivet fra det japanske selskab Imagica Entertainment/King Records. Releasen er godt nok non-anamorfisk, men det er den eneste engelsk-venlige version på markedet og har derfor været OOP i lang tid...

Billede
Tyske filmArt har atter sendt en lille italo-crime lækkerbidsken på gaden, denne gang er turen kommet til Umberto Lenzi's Brothers Till We Die (La Banda del Gobbo)

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Diabolik » søn 8. sep 2013 12:47

Tiltrods for at både di Leo's såkaldte Storby trilogi (Milano Calibro 9, Manhunt & The Boss) og semi-komedien Rulers of the City findes i rigtig fine udgaver fra Raro Video (DVD & Bluray), så ku' jeg simpelthen ikke dy mig for at byde ind på dette, IMO, hammerflotte japanske boxset fra Big Time Entertainment...
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » søn 8. sep 2013 16:11

Nice!! De var vel ikke helt billige? 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » søn 8. sep 2013 16:40

Jack J skrev:Nice!! De var vel ikke helt billige? 8)

Narhhh... Death Laid an Egg og box'en tog lidt fart på til slut i auktionen, meeen det lykkedes alligevel at hive dem i land... :)
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf TheMallrat » tirs 10. sep 2013 14:42

topdollar topdollar

Jeg havde længe været utilfreds med at jeg havde en del penge stående på min budgetkonto, som jeg ikke kunne røre, men i dag kom der bud om at jeg fik frigivet nogle penge! - heldigvis!

Jeg har således bestilt både fra Cdon og Amazon:

Billede

Denne Limited Edition kunne jeg så endelig få råd til...!

Af mere kuriøse ting, bestilte jeg "Runaway" en gammel science fiction sag med Tom Selleck og "Perfect" - der byder på nogle gode moves fra Jamie Lee Curtis i noget voldsejt 80'er workout tøj!

Lad Posten komme hid!
Brugeravatar
TheMallrat

Geografisk sted: Thisted
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 36 af 122 • 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak