• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 37 af 122 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf larsskive » tirs 10. sep 2013 15:03

TheMallrat skrev:topdollar topdollar

Jeg havde længe været utilfreds med at jeg havde en del penge stående på min budgetkonto, som jeg ikke kunne røre, men i dag kom der bud om at jeg fik frigivet nogle penge! - heldigvis!

Jeg har således bestilt både fra Cdon og Amazon:

Billede

Denne Limited Edition kunne jeg så endelig få råd til...!

Af mere kuriøse ting, bestilte jeg "Runaway" en gammel science fiction sag med Tom Selleck og "Perfect" - der byder på nogle gode moves fra Jamie Lee Curtis i noget voldsejt 80'er workout tøj!

Lad Posten komme hid!

Seje køb topdollar Den der Runaway er ellers en rigtig god film.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf TheMallrat » tirs 10. sep 2013 15:19

Cheers! Lars... bow bow bow

Ja, jeg glæder mig også til at få den at se... jeg fandt den hos en Amazon-sælger, der kunne sende mig fra Staterne til relativ billige penge.. så jeg er tilfreds...Tom Selleck er jo legendarisk, men jeg er alligevel glad for at han ikke blev valgt til rollen som Indiana Jones! ohdarn ohdarn
Brugeravatar
TheMallrat

Geografisk sted: Thisted
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 10. sep 2013 16:04

TheMallrat skrev:Cheers! Lars... bow bow bow

Ja, jeg glæder mig også til at få den at se... jeg fandt den hos en Amazon-sælger, der kunne sende mig fra Staterne til relativ billige penge.. så jeg er tilfreds...Tom Selleck er jo legendarisk, men jeg er alligevel glad for at han ikke blev valgt til rollen som Indiana Jones! ohdarn ohdarn

Ja det var nu godt, at han ikke fik rollen, som Indiana Jones :wink:
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tirs 10. sep 2013 19:36

Pretty cool, den der Jurassik Park-ting. Niiice! :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 10. sep 2013 21:55

Jeg var i Brugsen sidste weekend og opdagede til min store glæde, at de nu sælger dvd'er til 25 kr. stykket. Jeg snuppede 4 stk:

WORLD OF THE DEAD - ZOMBIE DIARIES 2
NAZIS AT THE CENTER OF THE EARTH
BLUBBERELLA
ABBOTT & COSTELLO-boks med 3 film (den ene "film" er vistnok bare et tv-program)

- Og så ankom den amk reg. 1 dvd-udgivelse af "Masters of Horror"-episoden SICK GIRL netop i dag. Den er instrueret af Lucky Mckee, som også lavede den fabelagtige MAY. Jeg har den godt nok i det komplette danske sæson 1-sæt, men danskerne har sparet kommentarsporet væk og lige med Mckees film, ville jeg gerne ha' det med.

ZOMBIE DIARIES 2 var iø ikke noget at skrive hjem om. Det var som en slatten Cola fra i fredags. :?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 10. sep 2013 23:07

Jack J skrev:Jeg var i Brugsen sidste weekend og opdagede til min store glæde, at de nu sælger dvd'er til 25 kr. stykket. Jeg snuppede 4 stk:

WORLD OF THE DEAD - ZOMBIE DIARIES 2
NAZIS AT THE CENTER OF THE EARTH
BLUBBERELLA
ABBOTT & COSTELLO-boks med 3 film (den ene "film" er vistnok bare et tv-program)

- Og så ankom den amk reg. 1 dvd-udgivelse af "Masters of Horror"-episoden SICK GIRL netop i dag. Den er instrueret af Lucky Mckee, som også lavede den fabelagtige MAY. Jeg har den godt nok i det komplette danske sæson 1-sæt, men danskerne har sparet kommentarsporet væk og lige med Mckees film, ville jeg gerne ha' det med.

ZOMBIE DIARIES 2 var iø ikke noget at skrive hjem om. Det var som en slatten Cola fra i fredags. :?

25 kr var da også en fair pris, jeg har også den Nazi at the center of the earth, men har bare ikke fået set den endnu. Har også den box med Sick girl, men den har jeg heller ikke fået set endnu. Nogen gange kan jeg have film i lang lang tid, før jeg får dem set :?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 11. sep 2013 00:56

Ovre på Mallrats blog snakkede vi for nogen tid siden om horrorfilmfans på YouTube, der anmelder film. En stor ting er også at vise sine nye dvd'er frem. Nogle af disse fans kan godt være jævnt kedelige, når de fremviser 17 dvd'er uden hverken gejst, gnist, fantasi eller information af nogen art. Mens andre kan være rigtig interessante at se. Ham her har jeg lige opdaget og hans måde at redigere videoen på er rigtig cool. Musikken ind over er fedt, og man må bare knus-elske, at han ikke uddeler "stjerner" til sine film, men ... torsoer på gulvet badet i blod. topdollar

Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 11. sep 2013 01:23

larsskive skrev:
Jack J skrev:Rigtig cool, Lars!

Forudbestilte lige:

Scream Factory All Night Horror Marathon (Schizoid, The Vagrant, The Godsend & The Outing)

Og købte fra Amazon:

The Mist (UK 2-disk med begge udgaver)
The Lords of Salem (UK dvd)

Jeg har også fået købt The Lords Of Salem, glæder mig til at se den. Den Trailer jeg så, der så den ret fed ud.
Har du i grunden modtaget Scream Factory All Night Horror Marathon?
Jeg læste nemlig på Amazon at den var trukket tilbage fordi de ikke havde rettighederne til Schizoid alligevel, så der blev ikke solgt ret mange inden de trak den tilbage.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 11. sep 2013 01:25

Nej, desværre ikke! Den er ikke udkommet endnu, da selskabet ganske rigtigt havde problemer med rettighederne til en af filmen og derfor må udsende en ændret udgave af boksen med en ny film nr. 4. Kom der virkelig nogle ex ud? Det ville ha' været fedt at få en af dem! Den skulle komme til oktober, men jeg bliver nødt til at bestille den igen; Butikken refunderede nemlig mine penge - velsagtens fordi de ikke ville lade mig få den til den billige pris, som først var tilbudt. :roll:

Jeg er rigtig glad for LORDS og har allerede set den 3 gange! Mange kan ikke lide den, men jeg tror, det er, fordi de forventer nye horrorfilm til at ligne "nye" horrorfilm. Rob Zombie er tydeligvis inspireret af djævlebesættelses-film fra 70'erne (som fx TO THE DEVIL A DAUGHTER) og det er sådan han har lavet LORDS OF SALEM. Stemningen er perfekt og jeg elsker de gamle hekse!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 11. sep 2013 01:34

Ja jeg var jeg lige inde på Amazon og læse om at de mistede rettighederne til Schizoid.
Men ja så må du da være glad for Lords, når du har set den 3 gange allerede :)
Jeg kunne godt lide den House of 1000 corpses han lavede i sin tid, så glæder mig ret meget til at se den her.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 11. sep 2013 01:41

Er det den engelske dvd af LORDS, du har købt? Jeg så forleden, at den nu også er kommet på dansk dvd og bluray, men det er ret dyr (næsten 200 kr).

Ja, HOUSE OF 1000 CORPSES er fed. Har du set efterfølgeren DEVIL'S REJECTS? Den er dobbelt så god (hvis du spør' mig, i alt fald)!! :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 11. sep 2013 01:58

Ja det er den engelske dvd jeg købte, de er jo ikke så dyre derover brugt, som du jo ved :wink:
Nej den DEVIL'S REJECTS har jeg godt nok aldrig set, jeg vidste ikke engang, at der var en efterfølger til 1000 corpses :?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » ons 11. sep 2013 02:09

Den her ser nu også ret god ud med fire film på.
Scream Factory All Night Horror Marathon, Vol. 2 Cellar Dweller, Catacombs, The Dungeonmaster & Contamination 7
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 11. sep 2013 02:14

I så fald bør den bestemt stå øverst på din indkøbsliste!

Og ja, brugte dvd'er fra Amazon er rigtig cool. Jeg har tit købt så godt som nye dvd'er til 1 pence!!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 11. sep 2013 02:21

Ja den kommer helt bestemt på min indkøbslisten.
Men ja det er vildt man kan få dem til en pence i England nogen gange, og så er portoen kun det halve af hvad den danske porto er, så det er sgu billigt.
Tit skal man give 100 kr eller 200 kr for samme film herhjemme.
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 37 af 122 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak