• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 38 af 122 • 1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf TheMallrat » ons 11. sep 2013 09:16

larsskive skrev:Den her ser nu også ret god ud med fire film på.
Scream Factory All Night Horror Marathon, Vol. 2 Cellar Dweller, Catacombs, The Dungeonmaster & Contamination 7
Billede

:funny: :funny: :funny: :funny:

Herlig titel der! - Cellar Dweller! - det lyder som noget good stuff... jeg er ret begejstret for de nye blu-ray covere af Scream Factory... tjek f.eks. det nye cover ud til "The Fog":

Billede

Det ser da fantastisk ud og Carpenters klassiker er en genistreg... det fantastiske soundtrack er også værd at anskaffe sig, fordi det er super-creepy og stemningsfuld.. Men det ser godt ud med Scream Factory - jeg mener også at det er dem, der har udsendt "House On Straw Hill" helt uncut... så den skal jeg også have mine klamme, betændte fingre i ...

Iøvrigt, så er "Nazis At The Center Of The Earth" vistnok ude med en alternativ titel i UK, jeg mener at den hedder "Bloodstorm"? - den er ihvertfald ganske morsom, og det er herlig når en vis afdød leder gør sin entre...!
Brugeravatar
TheMallrat

Geografisk sted: Thisted
  • Hjemmeside

Indlægaf TheMallrat » ons 11. sep 2013 13:06

ohdarn ohdarn ohdarn ohdarn

Correction! - det er Severin, der har udsendt "House On Straw Hill" i en combo-blu-ray/dvd-udgave... men jeg skal stadigvæk have fingerne i den!
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 11. sep 2013 18:03

Billede

Ja for søren den har virkelig en sej cover :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 12. sep 2013 01:17

Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf TheMallrat » tors 12. sep 2013 08:10

larsskive skrev:Billede
Billede

Nå, Lars - der er nok en der har været i Blockbuster i Skive?? topdollar topdollar topdollar Hehe, her i Thisted er den lokale biks desværre lukket for et par måneder, så det er slut med at finde interessante titler derinde, men jeg har da været heldig et par gange...selvom Thisted er en lille by i provinshelvedet, så var der alligevel noget godt nogle gange, og jeg brugte ofte stedet, når jeg købte nye udgivelser til fuld pris...

Jeg kan godt lide din digibook udgave af King Kong - det skulle også være den forlængede version der ligger på disken, så det er altid godt - jeg har den kun på dvd, men overvejer et upgrade... RoboCop er en af mine alltime-favoritfilm, men jeg har den på dvd i en special edition-udgave, hvor der er en længere og væsentlig mere voldsom og blodig director's cut på, og den version er vist ikke ude på blu-ray? ... anyway, har også RoboCop 1-3 i en blu-ray samling alligevel...da jeg ikke ejede de to efterfølgere...

:D :D :D :D
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 12. sep 2013 08:48

Jeg vil lige minde om, at BB rent faktisk har en webbutik og man kan finde ret mange billige titler der. Jeg har købt derfra to gange og servicen var MEGET hurtig.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 12. sep 2013 11:07

TheMallrat skrev:
larsskive skrev:
Nå, Lars - der er nok en der har været i Blockbuster i Skive?? topdollar topdollar topdollar Hehe, her i Thisted er den lokale biks desværre lukket for et par måneder, så det er slut med at finde interessante titler derinde, men jeg har da været heldig et par gange...selvom Thisted er en lille by i provinshelvedet, så var der alligevel noget godt nogle gange, og jeg brugte ofte stedet, når jeg købte nye udgivelser til fuld pris...

Jeg kan godt lide din digibook udgave af King Kong - det skulle også være den forlængede version der ligger på disken, så det er altid godt - jeg har den kun på dvd, men overvejer et upgrade... RoboCop er en af mine alltime-favoritfilm, men jeg har den på dvd i en special edition-udgave, hvor der er en længere og væsentlig mere voldsom og blodig director's cut på, og den version er vist ikke ude på blu-ray? ... anyway, har også RoboCop 1-3 i en blu-ray samling alligevel...da jeg ikke ejede de to efterfølgere...

:D :D :D :D

Ja jeg var lige i Blockbuster og kigge :D Er den godt nok lukket i Thisted? Kunne den ikke gå rundt, nu er Thisted jo noget større end Skive, så jeg troede godt den ville kunne gå rundt der.
Jeg vidste nu ikke at der fandtes en forlængede udgave af Robocop, det er da cool, men ja den King kong her er en ret lang udgave :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 12. sep 2013 11:09

Jack J skrev:Jeg vil lige minde om, at BB rent faktisk har en webbutik og man kan finde ret mange billige titler der. Jeg har købt derfra to gange og servicen var MEGET hurtig.

Det har du helt ret i Jack, de har mange gode titler til billige penge, og de bliver sendt hurtigt, der købte jeg en del sidste December da der var fri porto :)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tors 12. sep 2013 11:26

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf TheMallrat » tors 12. sep 2013 14:43

larsskive skrev:Billede
Billede
Billede

topdollar topdollar topdollar topdollar

Glimrende indkøb der, Lars... hvad gav du for Fredag den 13.? de er jo netop udkommet i en amerikansk boks, der er kodefri, og den lokker mig enormt meget, hvis jeg kan finde den til rimelig pris!?

Og ja, Blockbuster i Thisted er skam lukket - retfærdigvis skal det siges at det vist nok var Danmarks mindste BB, og at deres udvalg ikke var alverden, men det var en videobiks, og dem er der ikke flere af i byen nu?? :? :? :? :?

Iøvrigt har jeg også haft stor held med at bestille fra BB's webshop - jeg har prøvet det to gange, og begge gange med ganske stor succes... jeg fik blandt andet steelbook-udgaven af G.I. Joe: Retaliation på blu-ray, og den er smaddercool...
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tors 12. sep 2013 21:30

Det var da trist at Blockbuster lukkede :( Men de Fredag den 13 fandt jeg til en 50 kr stk brugt, og den ene af dem ( den orginale ) købte jeg på Amazon Uk til omkring 60 kr, så de var ikke så dyre igen.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 13. sep 2013 02:22

Men den Blu Ray box med alle Fredag d 13 er da lokkende, hvis det er en rimelig pris :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf TheMallrat » fre 13. sep 2013 02:29

:( :( :( :(

Ja, det er rigtig. Guderne skal vide at jeg ikke altid har været den store fortaler for Blockbuster, da jeg fandt kæden både pengegrisk og monopolhungerende, men det er alligevel surt at man ikke rigtig kan leje en dvd-film i byen længere...(godt nok har en lokal tankstation vist taget det op), men det er ligesom at det er en svunden tid, det at leje film. Jeg ved ikke om det har noget at gøre med, at det var populært at leje, så var det videobånd, der virkede noget dyrere at anskaffe sig, hvorimod dvd-mediet jo er rasende billigt, og derfor er det måske blevet unødvendig at leje. Dertil kommer alle streamningstjenesterne jo selvfølgelig også til, og de har naturligvis også en del af skylden...

Men jeg har jo en tendens til nostalgi, så derfor bliver mine øjne også fulde af tårer, når jeg tænker tilbage på en tid, hvor man hver fredag aften kunne gå i den lokale videobiks eller kiosk og finde en ny eller gammel film og skynde sig hjem, og i forventningens glæde, smide den op til et stor glas Jolly Cola og nogle hjemmelavet grydepopcorn... det var bare sagen! Nu om dage, er folk jo mere interesseret i andre ting, men jeg priser mig lidt lykkelig over at jeg kan huske en tid med videobånd og videomaskiner. Jeg ved godt at dette forum svælger i datidens vhs-tider, men jeg har forlængst sagt farvel til min samling (hvilket jeg bittert har fortrudt sidenhen)... jeg er og bliver en bitter gammel mand... (men jeg kan huske EM-triumfen!)
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf TheMallrat » fre 13. sep 2013 02:32

larsskive skrev:Men den Blu Ray box med alle Fredag d 13 er da lokkende, hvis det er en rimelig pris :D

Ja, du har helt ret, jeg leder stadigvæk efter en god pris på den.

Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » fre 13. sep 2013 02:34

TheMallrat skrev::( :( :( :(

Ja, det er rigtig. Guderne skal vide at jeg ikke altid har været den store fortaler for Blockbuster, da jeg fandt kæden både pengegrisk og monopolhungerende, men det er alligevel surt at man ikke rigtig kan leje en dvd-film i byen længere...(godt nok har en lokal tankstation vist taget det op), men det er ligesom at det er en svunden tid, det at leje film. Jeg ved ikke om det har noget at gøre med, at det var populært at leje, så var det videobånd, der virkede noget dyrere at anskaffe sig, hvorimod dvd-mediet jo er rasende billigt, og derfor er det måske blevet unødvendig at leje. Dertil kommer alle streamningstjenesterne jo selvfølgelig også til, og de har naturligvis også en del af skylden...

Men jeg har jo en tendens til nostalgi, så derfor bliver mine øjne også fulde af tårer, når jeg tænker tilbage på en tid, hvor man hver fredag aften kunne gå i den lokale videobiks eller kiosk og finde en ny eller gammel film og skynde sig hjem, og i forventningens glæde, smide den op til et stor glas Jolly Cola og nogle hjemmelavet grydepopcorn... det var bare sagen! Nu om dage, er folk jo mere interesseret i andre ting, men jeg priser mig lidt lykkelig over at jeg kan huske en tid med videobånd og videomaskiner. Jeg ved godt at dette forum svælger i datidens vhs-tider, men jeg har forlængst sagt farvel til min samling (hvilket jeg bittert har fortrudt sidenhen)... jeg er og bliver en bitter gammel mand... (men jeg kan huske EM-triumfen!)

Åh ja de tider kan jeg også huske, vi cyklede gerne 20 km for at leje Fredag den 13 og Puppet Master og andre spændende ting :D
Men det er en anden tid vi lever i, med computer og downloads, men det er sgu ikke helt det samme :(
Er det længe siden du sagde farvel til dine vhs bånd? Ja jeg lever lidt i fortiden må jeg indrømme, jeg kan næsten ikke komme rundt i lejligeden, for bare vhs, Vinyler, og gamle spille maskiner og computere ohdarn
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 38 af 122 • 1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak