• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 40 af 122 • 1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Jack J » lør 14. sep 2013 19:29

Efterfølger til PHANTASM?? De spanjolere ved sgu how to party! topdollar

Hvis man gad dykke ned i de 100-vis af episoder af Gerningsstedet, som findes fra '70'erne, kan man finde en del genrefilm-skuespillere. Mange af specielt de tyske lavede både genrefilm og tv på samme tid. Serier som Den gamle, Gerningsstedet, og Derrick er rigtig gode, synes jeg. Specielt 70'er og 80'er -episoderne. Desværre er niveauet i dag sunket dybt, også inden for en serie som Tatort, nogle episoder er okay gode, mens andre er rent affald.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 16. sep 2013 01:24

Jeg er som bekendt begyndt at udforske de nye skandinaviske (specielt norske) gyserfilm, der er kommet de sidste par år, og jeg modtog lige den her på norsk dvd i går. Den norske titel er NABOER.

Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Lone wolf » tirs 17. sep 2013 05:01

Om du ikke har sett denne ennå så bør den sees.

Jeg har i mine yngre tider vanket på mange steder der filmen har sine scener, og gjenglederen husker jeg godt som en stamgjest på en pub som jeg også vanket i mine yngre dager.

Har litt sånn "Tarantino-stil" eller noe lign. der. Jeg ble overrasket hvor digg den var.

http://www.imdb.com/title/tt0469443/?ref_=sr_1
Lone wolf

Indlægaf TheMallrat » tirs 17. sep 2013 12:31

topdollar topdollar topdollar

Fik lidt nyt med posten den anden dag:

Billede Billede Billede
Brugeravatar
TheMallrat

Geografisk sted: Thisted
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 17. sep 2013 17:15

Lone wolf skrev:Om du ikke har sett denne ennå så bør den sees.

Jeg har i mine yngre tider vanket på mange steder der filmen har sine scener, og gjenglederen husker jeg godt som en stamgjest på en pub som jeg også vanket i mine yngre dager.

Har litt sånn "Tarantino-stil" eller noe lign. der. Jeg ble overrasket hvor digg den var.

http://www.imdb.com/title/tt0469443/?ref_=sr_1

Hvis nogen skulle tale om horrorfilm som de har brugt som wanking material, så overrasker det mig ikke det fjerneste at det kommer fra dig, Lone Wolf. :lol:

"Digg"? Mine norskkundskaber slår ikke til her :?:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 17. sep 2013 17:27

TheMallrat skrev:topdollar topdollar topdollar

Fik lidt nyt med posten den anden dag:

Billede Billede Billede

Cool. Hvad er det for en Louis Theroux-dvd? Hans tv-serier?

Og ved du, hvad det er for en udgave af Army of Darknes, der er i den boks? Den lange, som man i gamle dage skulle købe en Hongkong-dvd for at få fat i? Geek
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf TheMallrat » ons 18. sep 2013 03:12

Jack J skrev:
Cool. Hvad er det for en Louis Theroux-dvd? Hans tv-serier?

Og ved du, hvad det er for en udgave af Army of Darknes, der er i den boks? Den lange, som man i gamle dage skulle købe en Hongkong-dvd for at få fat i? Geek

Ja, det er forskellige episoder af Louis Therouxs tv-serie og vist også et par specials... det er det andet bokssæt jeg køber med manden og de kan virkelig anbefales... det er både morsomt og oplysende på en gang... der er vist 3 bokssæts ude ialt og de kan skaffes for rimelige penge hos Amazon...

Det ser ud til at det er den korte version af Army of Darkness, idet spilletiden er omkring de 81 minutter, men kan det ikke passe at jeg har den længere version på dvd fra UK? Jeg kommer pludselig meget i tvivl, da det er flere år siden at jeg har set den... og jeg havde engang den amerikanske slutning på video...

:? :? :? :?

Jeg må lige se på sagen! Will be continued!
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 18. sep 2013 03:55

Gode film du har fået dig der topdollar Min Army Of Darkness, på dansk dvd løber 85 min
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » ons 18. sep 2013 04:42

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 18. sep 2013 05:04

Jeg checkede netop dvdcompare.net og der findes åbenbart hele fire forskellige udgaver af filmen (heri ikke medregnet censurklippede udgaver, men blog forskellige edits); det officielle amk biografprint (80:53), instruktørudgaven (96:22), den internationale biografudgave (88:44), og et tv-print (90:31 PAL). :shock:

Den danske er ikke nævnt, men den franske og norske dvd løber 85 min. og indeholder den internationale udgave og passer dermed med Lars' udgave.

Den længste udgave er instruktørudgaven og det er denne, der hidtil kun har været ude på dvd i HK og UK.

Men med blu-ray ser det lidt anderledes ud. Check selv på dvdcompare her:

http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=13572

Den tyske udgivelse har alle udgaver med!

HK-omslaget, som jeg købte fra dddhouse i sin tid:
http://www.dddhouse.com/v3/product_deta ... uctID=2852
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf TheMallrat » tors 19. sep 2013 12:51

topdollar topdollar topdollar

Jeg har nu kigget ind i sagen om hvorvidt om jeg havde to af udgaverne af Army of Darkness på dvd? og det havde jeg ganske rigtigt... idet jeg ejer en 2-disk udgave fra UK...med biografudgaven og directors cut...

Billede Billede

Det er jo supercool, men jeg er alligevel meget fristet til at købe den specialudgave fra Tyskland...? nuværende pris på den tyske Amazon: 43 euro!? - well, det er jo godt at man er et "rigt svin"....! :cry: :cry: :cry:

:funny: :funny: :funny:
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 19. sep 2013 17:03

Haha. Jah, man sku' ha' nogen flere gry, så man ku' handle lidt mere. :lol:

Hvis det kan trøste dig, så har jeg også kun to udgaver, HK-dvd'en og en gammel dansk salgskassette, så vidt jeg husker.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf TheMallrat » fre 20. sep 2013 12:07

bow bow bow bow

Min rare og godmodige postmand kom med nye film i dag... det ser virkelig interessant ud, og der er mange gode sager imellem, og nok også nogle mere tvivlsomme...?

Billede Billede

Jeg fik blandt andet den nye post-apokalyptiske film "The Day", den hollandske zombiefilm, "Kill Zombie!" og en boks med 12 amerikanske ungdomsfilm fra 1970'erne og 1980'erne...

Og åh ja, så kom den amerikanske dvd med Tom Selleck-science fiction-filmen "Runaway" også - den glæder jeg mig meget til ... bemærk også den italienske dvd med 80'er dansefilmen "Perfect" - nok en af de tvivlsomme, men jeg forventer et skarp ripoff på "Flashdance" - og med Jamie Lee Curtis i fancy 80'er-training gear.... JO TAK!

topdollar topdollar topdollar topdollar
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf TheMallrat » fre 20. sep 2013 12:11

larsskive skrev:Billede

Herlige film der, Lars... total Amityville Horror-overdose! bow bow bow

Jeg synes ikke at remaket er så forfærdelig, men jeg kan ikke forene mig med charmøren Ryan Reynolds i rollen? - endda med fuldskæg og familiefar? :? :? :?
Brugeravatar
TheMallrat

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » fre 20. sep 2013 12:22

Det var da godt at postmanden kom med dine film topdollar Ja den Runaway er nu rigtig god :D Og de andre du har fået ser også gode ud.
Jeg synes nu også den nye Amityville er rimelig god, men lidt underligt at Ryan Reynolds spiller faren i den, han er jo mest med i komedier :?
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 40 af 122 • 1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak