HenrikL skrev:Og denne her er så den eneste western-vhs, jeg ejer. Mest fordi den koster en formue på dvd. 150 pund for Wild East-udgivelsen:
larsskive skrev:Ja det var da ret voldsomt 150 pund
larsskive skrev:Jeg har heller aldrig set den dollar mellem tænderne, på vhs nogensinde. Den må være ret sjælden, den ser også ud til at være en ældre udgave.
Diabolik skrev:Som jeg nævnte i sidste indlæg, har jeg holdt 'lidt' igen med indkøbene da jeg nok kunne regne ud af min lille 3-dages sviptur til Wien kunne gå hen at blive en halvdyr fornøjelse... og dét blev det!!!!
6-disc BD/DVD-combo udgave af Gareth Evans' The Raid (Serbuan maut)... Desværre ikke engelsk venlig, men pyt!!
BD/DVD-combo Digibook udgave af Lucio Fulci's The House by the Cemetery (Quella villa accanto al cimitero)
BD/DVD-combo Digibook udgave af Andrea Bianchi's Burial Ground: The Nights of Terror (Le notti del terrore)
BD/DVD-combo Digibook udgave af Dario Argento's Four Flies on Grey Velvet (4 mosche di velluto grigio)
BD/DVD-combo Digibook udgave af Sergio Sollima's The Big Gundown (La resa dei conti)
2-disc udgave af Stefano Vanzina's mesterværk From the Police with Thanks! (La polizia ringrazia)
2-disc udgave af Ken Reussell's The Devils
Bruno Corbucci's Shoot, Gringo... Shoot! (Spara, Gringo, spara)
3-disc BD/DVD-combo Digibook udgave af Sam Raimi's Evil Dead 2: Dead by Dawn
/D
Diabolik skrev:Som jeg nævnte i sidste indlæg, har jeg holdt 'lidt' igen med indkøbene da jeg nok kunne regne ud af min lille 3-dages sviptur til Wien kunne gå hen at blive en halvdyr fornøjelse... og dét blev det!!!!
6-disc BD/DVD-combo udgave af Gareth Evans' The Raid (Serbuan maut)... Desværre ikke engelsk venlig, men pyt!!
BD/DVD-combo Digibook udgave af Lucio Fulci's The House by the Cemetery (Quella villa accanto al cimitero)
BD/DVD-combo Digibook udgave af Andrea Bianchi's Burial Ground: The Nights of Terror (Le notti del terrore)
BD/DVD-combo Digibook udgave af Dario Argento's Four Flies on Grey Velvet (4 mosche di velluto grigio)
BD/DVD-combo Digibook udgave af Sergio Sollima's The Big Gundown (La resa dei conti)
2-disc udgave af Stefano Vanzina's mesterværk From the Police with Thanks! (La polizia ringrazia)
2-disc udgave af Ken Reussell's The Devils
Bruno Corbucci's Shoot, Gringo... Shoot! (Spara, Gringo, spara)
3-disc BD/DVD-combo Digibook udgave af Sam Raimi's Evil Dead 2: Dead by Dawn
/D
HenrikL skrev:Den Sollima-western har jeg været på udkig efter længe. Er der engelske undertekster?
Selvjustitsminister skrev:Har de stadig filmbutikker generelt?
Jeg regner med at skulle lidt rundt i Salzburg, så hvis du har et tip til butikker jeg skal lede efter kunne det väre rart
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst