Jack J skrev:Den doku ser sgu interessant ud. Det bånd har jeg aldrig før set.
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Den doku ser sgu interessant ud. Det bånd har jeg aldrig før set.
tänker du på den om HA eller Ragnarok? Den om HA er nok ikke original - det er et almindeligt optagebånd og "hjemmelavet" cover. Om det er nogle fra crewet der har lavet det ved jeg ikke, for den rare svensker fandt båndet på et loppemarked. Lasse Spang Olsen står i övrigt som kameramand, men det var vidst det eneste navn jeg genkendte
Jack J skrev:Ups, ja, det var HA-filmen, jeg mente. Ragnarok har jeg iø selv. Okay, ikke et org.bånd, men det kunne være interessant at vide, hvad slags doku, der er tale om. En tv-ting eller en rigtig langspils-film.
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Ups, ja, det var HA-filmen, jeg mente. Ragnarok har jeg iø selv. Okay, ikke et org.bånd, men det kunne være interessant at vide, hvad slags doku, der er tale om. En tv-ting eller en rigtig langspils-film.
hvis man går efter coveret står der telefilm präsenterer, så det er nok noget til tv. Jeg kan se om der er noget mere info på bagsiden
Ovesen skrev:Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Ups, ja, det var HA-filmen, jeg mente. Ragnarok har jeg iø selv. Okay, ikke et org.bånd, men det kunne være interessant at vide, hvad slags doku, der er tale om. En tv-ting eller en rigtig langspils-film.
hvis man går efter coveret står der telefilm präsenterer, så det er nok noget til tv. Jeg kan se om der er noget mere info på bagsiden
Jeg mener henschjl (stavning) her på forummet har den, måske husker jeg forkert. Under alle omstændigheder fede bånd. Ragnarok er røvsyg, men det er stadig et fedt bånd at finde.
Ups, ja, det var HA-filmen, jeg mente. Ragnarok har jeg iø selv. Okay, ikke et org.bånd, men det kunne være interessant at vide, hvad slags doku, der er tale om. En tv-ting eller en rigtig langspils-film.
kent skrev:Jack skrev:Ups, ja, det var HA-filmen, jeg mente. Ragnarok har jeg iø selv. Okay, ikke et org.bånd, men det kunne være interessant at vide, hvad slags doku, der er tale om. En tv-ting eller en rigtig langspils-film.
Der er en plakat til filmen her:
http://movieposter.dk/Originale%20danske%20biografplakater/G-I/index.html#DKHellsAngelsMCDenmark.jpg
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster