larsskive skrev:Mange af de film jeg godt kan lide, har meget lave score på IMDB.
Desværre har jeg det samme problem. En klassiker som Tågen får en lav score, og det samme gør alle mine Spencer og Hill film.

larsskive skrev:Mange af de film jeg godt kan lide, har meget lave score på IMDB.
HenrikL skrev:larsskive skrev:Mange af de film jeg godt kan lide, har meget lave score på IMDB.
Desværre har jeg det samme problem. En klassiker som Tågen får en lav score, og det samme gør alle mine Spencer og Hill film.
larsskive skrev:Nej det ville da ikke være sjov hvis vi alle havde samme mening, nu har jeg ikke set Vi holder med flodhestene fra On-Air, men det er da træls den er gennemklippet, jeg går ud fra at den er komplet fra Video Action?
larsskive skrev:Har i grunden også tjekket spilletiden fra Hand of Death ( unmasked part 25 ) på filmlab versionen, og den løber 85 minutter, hvad løber udgaven fra IRISH?
larsskive skrev: Er det en gyser eller komedie?
Ovesen skrev:larsskive skrev: Er det en gyser eller komedie?
Gyser, men tror ikke den er så spændende.
HenrikL skrev:Jeg spekulerer på, om den er med fransk tale.
Jack J skrev:HenrikL skrev:Jeg spekulerer på, om den er med fransk tale.
Den udgave, som dansk tv viste i sin tid, var med fransk tale, men båndet kan jo sagtens have været dubbet til engelsk. Jeg undrer mig iø over, om det var Bronson selv, der dubbede sin egen stemme. Jeg har ikke set den længe, men husker, at jeg dengang tænkte, det lød som ham selv.
larsskive skrev:Jack J skrev:HenrikL skrev:Jeg spekulerer på, om den er med fransk tale.
Den udgave, som dansk tv viste i sin tid, var med fransk tale, men båndet kan jo sagtens have været dubbet til engelsk. Jeg undrer mig iø over, om det var Bronson selv, der dubbede sin egen stemme. Jeg har ikke set den længe, men husker, at jeg dengang tænkte, det lød som ham selv.
Hvad med dig Jack din gamle sporhundHar du fundet/fået/købt noget fornylig? Eller er det ikke det vilde for tiden.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster