Evan Husney skrev:As Henry Rollins states in the documentary, "its one of those great stories that keeps you going back to the record store. And you can download a free, never-before-released vintage demo track of Death's groundbreaking song "Policitians in My Eyes" below...
Jeg er for ung til at have oplevet miljøet dengang, men Nattens Engle var alligevel til stor inspiration i mine teenageår. Totem så jeg først en del år senere, da jeg lånte den på biblioteket. Jeg så helt sikkert gerne flere udgivelser fra samme skuffe, AWE. Altså dokumentation af dansk modkultur gennem tiden.Gynther Meyer skrev:Jeg ville lige gøre opmærksom på, at DR2 i dag (mandag) viser den nye, meget omtalte doku-film BZ om BZ-bevægelsen i 80'erne. Check selv tidspunktet, jeg mener det er kl. 20.50. Bagefter viser de doku'en "Punk i Danmark", som har været vist før og som er virkelig god (well, hvis man er interesseret i emnet forstås).
Jack J skrev:Gynther, gamle dreng, det' sgu længe siden, vi har set dig.
Gynther Meyer skrev:Jack J skrev:Gynther, gamle dreng, det' sgu længe siden, vi har set dig.
Årr hold din kæft!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster