Jack J skrev:larsskive skrev:Det lyder da ikke spor sjov din skoletid, men min egen var heller ikke lige sjov altid.
Såh det godt, du er blandet frænder her på Uncut forum.
Ja det er rigtig nok

Jack J skrev:larsskive skrev:Det lyder da ikke spor sjov din skoletid, men min egen var heller ikke lige sjov altid.
Såh det godt, du er blandet frænder her på Uncut forum.
Jack J skrev:HenrikL skrev:Vi går vist alle rundt med nogle ar fra skoletiden. Mit største problem var ganske enkelt, at jeg ikke var som de andre. Nogle vil sige sær enspænder, andre vil sige grænsepsykotisk. Kæmpede hele min barn- og ungdom for at blive som de andre, men det lykkedes aldrig. Og nu har jeg endeligt givet op og langt om længe accepteret mig selv. Skoletiden husker jeg ikke med glæde. Husker bedst den kvalme lugt af lunken sødmælk og uspiselige leverpostejmadder i klasseværelset.
Ser jeg et spor her. Du lider også af dårlig ryg og migræne lige som jeg.![]()
Enspænder jovist, men grænsepsykotisk gælder så ikke i mit tilfælde, og da jeg først voksede op, opdagede jeg, at det var en velsignelse at være anderledes og omfavnede det. Den lunkne sødmælk husker jeg godt, jeg tiggede mine forældre om at lade mig drikke kærnemælk som min sidemand Michael, men de sagde nej.
warlock skrev:Jeg har set nogle klip fra en dokumentarfilm han lavede
for nogle år siden som hedder "Trash Humpers" som også ser ret sjov ud.
![]()
Warlock
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst