• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 106 af 207 • 1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf Ovesen » man 24. mar 2014 03:14

Fede bånd! 5 Lig i Fryseren er en af de fedeste danske videotitler.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 24. mar 2014 03:18

Tak Ovesen :D Ja det er en fed titel. De filmlab udgav nogle gode film, jeg vil gerne have den der hedder øjet i labyrinten, men den er vist ret sjælden.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 24. mar 2014 03:29

Ovesen skrev:Fede bånd! 5 Lig i Fryseren er en af de fedeste danske videotitler.

På bagsiden kan man så læse, at den engelske title er "Five dollars for an August Moon" ohdarn
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 24. mar 2014 03:30

Ja Jack havde godt set, at det med original titlen, havde de ikke fået helt rigtig :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Ed Larsen » man 24. mar 2014 11:07

Gode fund der, Lars. :wink:

Lige et tip til de, der ikke kender den: "Fandens til krig" er en glimrende australsk Vietnam-film og lidt mere tænksom end omslaget måske lover. Vi følger et nyt hold unge soldater, deres indbyrdes venskaber og brydninger... og hvordan holdet bukker under, en for en, for krigens rædsler. Jeg har den på dvd.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » man 24. mar 2014 11:08

larsskive skrev: jeg vil gerne have den der hedder øjet i labyrinten, men den er vist ret sjælden.

Det samme her. Enkelte af Filmlabs titler ser man ikke så tit. Fulcis Don't Torture a Duckling er jeg også kun faldet over en gang, mens man jo næsten kunne svømme i andre titler før i tiden.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 24. mar 2014 23:00

Ed Larsen skrev:Gode fund der, Lars. :wink:

Lige et tip til de, der ikke kender den: "Fandens til krig" er en glimrende australsk Vietnam-film og lidt mere tænksom end omslaget måske lover. Vi følger et nyt hold unge soldater, deres indbyrdes venskaber og brydninger... og hvordan holdet bukker under, en for en, for krigens rædsler. Jeg har den på dvd.

Tak Henrik der var måske et par stykker du havde set før? :wink:
Men glæder mig også til at se Fandens til krig, den får gode anmeldernes mange steder, og nu siger du også den er god, så der er nok noget om det.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tirs 25. mar 2014 00:42

Ovesen skrev:
larsskive skrev: jeg vil gerne have den der hedder øjet i labyrinten, men den er vist ret sjælden.

Det samme her. Enkelte af Filmlabs titler ser man ikke så tit. Fulcis Don't Torture a Duckling er jeg også kun faldet over en gang, mens man jo næsten kunne svømme i andre titler før i tiden.

Ja nogen få af Filmlab titler er ret sjældne, og andre som du siger, kunne man finde mange steder før i tiden, men de tider er godt nok ved at være forbi.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Ed Larsen » tirs 25. mar 2014 15:00

Billede
Jeg kedede mig i går og fandt på at fiske nogle af de vhs-bånd frem, jeg har fundet "in the wild" indenfor de seneste par år. Det er en mager høst og jeg var ellers grundig. (Ok, jeg fandt et par bånd mere, men de viste sig enten at være defekte eller jeg solgte dem videre. Det er strenge tider). Nu er det slut med at finde mere. Slut i Jyderup, slut Svebølle, slut i Holbæk. Jeg har ikke bil og er i det hele taget ikke særlig mobil, så det er muligt, at der gemmer sig noget i byerne udenfor jernbanenettet. Hvad ved jeg. Jeg har ellers ved adskillige lejligheder tidligere sagt, at jeg ikke længere samlede vhs - især efter, at jeg flyttede fra København - og det var måske sandt, men når jeg sådan traskede rundt i provinshullet Jyderup og fik øje på nogle sørgelige gnallinger fra de gode dage, så kunne jeg ikke lade være, men måtte købe dem, fordi det føltes som synd og spild bare at lade dem gå til. Men nu... det er eddermandme træls at få mails fra folk, jeg har handlet bånd med i gamle dage og måtte fortælle, at jeg ingen jordisk chance har for at falde over noget mere, fordi der ikke ER noget at falde over. Slet ikke. Overhovedet. Ikke at jeg mangler FILM, næ nej. og det giver også en vis lettelse med den sparede plads, nu, hvor mange af mine bånd er solgt fra. Men derfor kan det jo godt give et stik i hjertet, når noget, man har taget for givet, trods nedgangstider, går hen og forsvinder...
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » tirs 25. mar 2014 21:01

Nå, jeg fik vist afskrevet vhs-samleriet en anelse for hurtigt. Var inde i den lokale UFF i dag og fandt en ordentlig stak nyindkomne bånd. Jeg greb alt horror, thriller og action, selvom jeg egentlig havde noget af det i forvejen. Der røg også en komedie og "Grease" med i købet. "Like Father Like Son" ligner noget menneskelig drama noget... men hva'.
Billede
Billede
Billede

En blandet landhandel, men f.eks. "Pigen for enden af vejen" er en fin lille b-thriller.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf nightshadow » tirs 25. mar 2014 21:11

Grease...??? topdollar topdollar
nightshadow

Indlægaf Jack J » tirs 25. mar 2014 21:18

Bruno Mattei's STRIKE COMMANDO er fantastisk!

Og selvfølgelig skal man ha' GREASE på sjælden dansk exrental! :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf nightshadow » tirs 25. mar 2014 21:25

Selvfølgelig Jack, selv om jeg vist nok tidligere har nævnt i anden sammenhæng at du sikkert helst så den i en tredje generations indonesisk godt brugt udlejningskopi med indbrændte græske eller sumeriske undertexter... :lol: :lol:
nightshadow

Indlægaf Ed Larsen » tirs 25. mar 2014 21:33

Jeg tog Grease, fordi... det faktisk er et temmelig gammelt dansk lejebånd. Og derfor en kuriøsitet. Har ingen planer om at se filmen. :lol:

Glemte at skrive i indlægget ovenfor, at hovedparten af båndene er godt snaskede og gustne. De har sådan en slags fedtet belægning, sikkert af at stå i en garage, i en menneskealder.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf nightshadow » tirs 25. mar 2014 21:38

Så spol dem for Heaven's Sake igennem et par gange, inden du prøver at spille dem af (hmm... det lød forkert) på din VHS...
nightshadow

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 106 af 207 • 1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 207

Tilbage til Genrefilm