• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 107 af 207 • 1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf larsskive » tirs 25. mar 2014 22:30

Det er sgu cool at du fandt nogle gamle vhs Henrik topdollar
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Selvjustitsminister » tirs 25. mar 2014 22:44

Jack J skrev:Bruno Mattei's STRIKE COMMANDO er fantastisk!

Og selvfølgelig skal man ha' GREASE på sjælden dansk exrental! :mrgreen:

Er Strike Commando ikke endnu en dansk vhs vildledning? Jeg mener at det faktisk er Strike Commando 2 som er på den udgivelse - men jeg kan tage fejl for der er længe siden jeg havde min Strike Commando vhs fremme
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf larsskive » tirs 25. mar 2014 22:46

Nej den der udgivelse af Strike Commando er rigtig nok, det er den rigtig film derpå :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Selvjustitsminister » tirs 25. mar 2014 23:12

larsskive skrev:Nej den der udgivelse af Strike Commando er rigtig nok, det er den rigtig film derpå :D

så må jeg tænke på en anden udgivelse eller en anden film, jeg må finde ud af hvad jeg egentligt har på vhs
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Ed Larsen » tirs 25. mar 2014 23:49

nightshadow skrev:Så spol dem for Heaven's Sake igennem et par gange, inden du prøver at spille dem af (hmm... det lød forkert) på din VHS...

Det er heldigvis kun kassetterne som er lidt anløbne.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 26. mar 2014 00:36

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Ed Larsen » ons 26. mar 2014 00:43

Flotte omslag, Lars. Må indrømme, at jeg fandt salgsudgaven af Michael Caine Jekyll og Hyde filmen i dag og lod den stå, fordi filmen efter min mening er temmelig ringe. Men lejeudgaven er sørme lækker.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 26. mar 2014 00:49

Ed Larsen skrev:Flotte omslag, Lars. Må indrømme, at jeg fandt salgsudgaven af Michael Caine Jekyll og Hyde filmen i dag og lod den stå, fordi filmen efter min mening er temmelig ringe. Men lejeudgaven er sørme lækker.

Tak Henrik :D
Ja de er da ret flotte, men nogen gange skjuler omslagene også dårlige film, jeg har nu ikke se den Jekyll og hyde, men det lyder ikke til at jeg skal glæde mig for meget. Det kan være der stod en del flere vhs, hvor du fandt de andre idag?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Ed Larsen » ons 26. mar 2014 00:56

larsskive skrev:
Ed Larsen skrev:Flotte omslag, Lars. Må indrømme, at jeg fandt salgsudgaven af Michael Caine Jekyll og Hyde filmen i dag og lod den stå, fordi filmen efter min mening er temmelig ringe. Men lejeudgaven er sørme lækker.

Tak Henrik :D
Ja de er da ret flotte, men nogen gange skjuler omslagene også dårlige film, jeg har nu ikke se den Jekyll og hyde, men det lyder ikke til at jeg skal glæde mig for meget. Det kan være der stod en del flere vhs, hvor du fandt de andre idag?

Jeg tog stort set alt, hvad der bare en smule interessant, resten var komedier og mainstream biograffilm. Og en eller anden Chuck Norris film... jeg bryder mig ikke om Chuck Norris.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » ons 26. mar 2014 00:57

Nå okay, ja dem havde jeg nok også ladet stå. Men du fandt sgu mange gamle, det er længe siden jeg har fundet så mange på engang.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Ed Larsen » ons 26. mar 2014 01:01

Der var faktisk et bånd i stor boks, jeg lod stå (kan ikke huske om det var leje eller salg), nemlig "Striker's Mountain", en 1985 tv-film med Leslie Nielsen, på et eller andet obskurt label. Men det var også meget ramponeret.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf warlock » ons 26. mar 2014 01:48

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:34, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf larsskive » ons 26. mar 2014 04:17

Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Lone wolf » ons 26. mar 2014 04:24

Tillykke med fundene "In the wild" Ed.
Jeg vil gerne tilskrive mig de andre personer, som er imponeret over dit "GREASE" dk-vhs fund.
Jeg tror ikke jeg har set denne vhs udgivelse i omkring 25-30 år, vil jeg mene. Det fede ved denne vhs
er at de har brugt det ikoniske billede af Olivia og John (det samme som lp-soundtracket), i modsætning
til biografplakaten som jeg syntes er ret kedelig.
Billede

Warlock Geek[/quote]

Jeg må å si meg enig med nostalgien på Greasee utgaven her. Klart jeg ville tatt den hvis jeg så den. Tidlig på 90 tallet var jeg ofte i København og beskte de aller største avdelinger i byen i løpet av en dag. Alltid spennende var det å ikke vite hva man ville ha i hånda når på vei ut. Masse small box var det der men stadig vekk så var det ofte neon godbiter på ex-rental eller sell vhs'er. Jeg på den tiden var utelukket opptatt av alt som kom før small box formatet kom inn på markedet, også var big box sell-vhs utelukket. Så dum jeg var som overså nok masse godbiter likevel. Smått, delvis og endel small box har likevel nådd omtrent sånt cirka med mange flotte ex-rentals. Four of the apocalypse, Cut and run, Lone runner, Barbarians, To the deevil...a daughter, Punisher (Lundgren, UNRATED, Final terror, Sadomania, Salon Kitty, Mark of the devil, Bloody moon er titler som ble overprodusert som sell vhs både stort og smått så overså jeg disse flere ganger naivt utrolig nok. Idag sees mange av disse som fine vhs å ha i samlingen likevel. Heldigvis har jeg fått tak i det meste pluss noen til som jeg ikke komme på i farta.

Den "teen age piker på stop" fra videoaction her er visstnok filmen "Diary of the hitch hiker" om jeg husker riktig, en som jeg har på svensk vhs.
Lone wolf

Indlægaf Jack J » ons 26. mar 2014 20:20

THE LAST PLATOON! Rigtig cool fund der, Lars. Er det en sell-thru eller exrental? Jeg har filmen på japansk vhs.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 107 af 207 • 1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 207

Tilbage til Genrefilm