Ed Larsen skrev:"Challenge the Ninja". En film jeg ikke mindes at have set og jeg ejer ellers en god håndfuld af Hos fantastiske klippe-klistre værker. Her er det til en afveksling Bruce Baron, der træder ind i stedet for Richard Harrison, i de scener som ikke er stjålet fra en anden film.
Jack J skrev:Ed Larsen skrev:"Challenge the Ninja". En film jeg ikke mindes at have set og jeg ejer ellers en god håndfuld af Hos fantastiske klippe-klistre værker. Her er det til en afveksling Bruce Baron, der træder ind i stedet for Richard Harrison, i de scener som ikke er stjålet fra en anden film.
Jeg er overbevist om, at jeg har den på en Japansk vhs. Jeg tror faktisk også, at den er ude på dansk dvd fra et af de der selskaber, vi har snakket om, som came and went.
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Bruno Mattei's STRIKE COMMANDO er fantastisk!
Og selvfølgelig skal man ha' GREASE på sjælden dansk exrental!
Er Strike Commando ikke endnu en dansk vhs vildledning? Jeg mener at det faktisk er Strike Commando 2 som er på den udgivelse - men jeg kan tage fejl for der er længe siden jeg havde min Strike Commando vhs fremme
Ed Larsen skrev:Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Bruno Mattei's STRIKE COMMANDO er fantastisk!
Og selvfølgelig skal man ha' GREASE på sjælden dansk exrental!
Er Strike Commando ikke endnu en dansk vhs vildledning? Jeg mener at det faktisk er Strike Commando 2 som er på den udgivelse - men jeg kan tage fejl for der er længe siden jeg havde min Strike Commando vhs fremme
Vildledning er ikke ordet. Jeg må skuffe Lars og meddele, at det, trods hvad omslag og video label hævder, var "Strike Commando 2" som gik i gang, da jeg satte båndet på for lidt siden.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster