larsskive skrev:HenrikL skrev:'En Hitler-læges torturkammer.' Hvilken vidunderlig titel!
Ja det er en cool titel, tror også den er god
warlock skrev:Ja, det er en rigtigt fed Gothic horror film.
Den engelske titel er THE VIRGIN OF NUREMBERG af Anthony M. Dawson (Antonio Margheriti)
Warlock
larsskive skrev:warlock skrev:Ja, det er en rigtigt fed Gothic horror film.
Den engelske titel er THE VIRGIN OF NUREMBERG af Anthony M. Dawson (Antonio Margheriti)
Warlock
Jeg prøvede at kigge på Amazon, men der var den kun med italiensk og tysk tale, ved du om den kan fåes med engelsk?
warlock skrev:Jeg ved F.eks ikke hvad du ligger inde med Jack ?
Ovesen skrev:larsskive skrev:warlock skrev:Ja, det er en rigtigt fed Gothic horror film.
Warlock
Jeg prøvede at kigge på Amazon, men der var den kun med italiensk og tysk tale, ved du om den kan fåes med engelsk?
Det kan den. Jeg kan desværre ikke lige finde min egen i rodet, så jeg kan ikke sige hvem der har udgivet den. Men det er en fin udgave med et flot billede og engelsk tale.
larsskive skrev:Så må jeg se om jeg kan finde den udgave, nu ved jeg da der findes en
Ovesen skrev:larsskive skrev:Så må jeg se om jeg kan finde den udgave, nu ved jeg da der findes en
Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg finder den igen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster