Spøjst sted at rende ind i det første reelt positive skulderklap til den film.

GinJohn skrev:Marionet-filmen Stings er havnet på plads nr. 4 på Harry Knowles´ (aintitcoolnews.com) top 10 for 2005.
Vang skrev:GinJohn skrev:Marionet-filmen Stings er havnet på plads nr. 4 på Harry Knowles´ (aintitcoolnews.com) top 10 for 2005.
Jeg havde nu også tænkt mig at skrive et skamrosende review, men ville gerne se en DVD-release først. Jeg nåede heldigvis at se filmen i biografen i efteråret.
mikkelsvendstrup skrev:Bare styr uden om UK udgaven!! Der er kun UK dub og den er beskåret fra scope til 1.78:1... flot gjort natlamper.
Vang skrev:mikkelsvendstrup skrev:Bare styr uden om UK udgaven!! Der er kun UK dub og den er beskåret fra scope til 1.78:1... flot gjort natlamper.
de skide englændere. Nå, så venter jeg spændt på en tasty dansk version med tonsvis af extras - blandt andet det omfattende materiale, i stil med det, der findes på deres website. I øvrigt mindede filmen mig på forunderlig vis om The Dark Crystal... og det er jo bestemt ikke skidt.
Måske skulle vi snart lave et dukketema, så kunne vi langt om længe få anmeldt min barndoms favoritfilm Bjergkøbing Grandprix
Thure skrev:Jeg var på besøg hos Electric Parc den anden dag, og de fortalte mig om planerne med Strings, der rigtig nok bliver taget under kærlig behandling - men vinklet til et børnemarked. med det er jo ikke noget problem for Uncuts 'fædre'...ahahhh.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster