Fedt du også har tre, det kunne være fedt at finde en perfekt udgave af Argento versionen, måske man skulle undersøge hvad der findes af udgaver, hvis der ikke er en sjæl her på forummet der ved det
Jeg ved ikke, om min Argento-version er ultimativ, men jeg vender tilbage med mere info, når jeg har bedre tid og har undersøgt sagen. Det med versioner har aldrig været min stærke side.
Oh my... (i bedste George Takei-stil) - det er nogle fucked up japanske figurer... hvor fanden køber man sådan nogle uhyrer henne? - der er flere af dem, der sikkert vil løfte et ørenbryn hos det kvindelige bekendtskab, som man får lokket med hjem i Grotten...
Jeg har også fået et par miniture udgaver, men de er lidt mere fredelige:
Vi kender vist alle filmen og tv-serien bag... men det er faktisk nogle fine figurer... nu har jeg fire af dem, men der er godt nok også mange at vælge imellem, og snart kommer der flere horror-relateret udgaver ud... så de er meget spændende...
warlock skrev:Ja, jeg er også tit imponeret over japanernes fantasi. Og nu til noget mere jordnært: En dejlig plakat med Joan Collins fra tiden før Dynasty/Dollars
Uha - ikke nogen dårlig plakat - og titlen må siges at være meget sigende - især hvis man baserer det på hendes karakter i Dollars... - hvad med en plakat af Heather Locklear ...(yum yum)...??
Så vidt jeg ved skulle denne her Anchor Bay-boks være det klart bedste Dawn of the Dead-køb med de tre officielle versioner af filmen samt det bedste ekstramateriale: