HenrikL skrev:Rædslernes slot ser spændende ud.
HenrikL skrev:Ja, det er rart at have nogle film liggende, som man ikke har set.
HenrikL skrev:Ja, jeg er begyndt at købe stakkevis af film, der skal ligge og vente i en længere periode, så jeg altid har nogle muligheder, hvis ikke der skulle være noget i tv.
potpotdk skrev:HenrikL skrev:Ja, jeg er begyndt at købe stakkevis af film, der skal ligge og vente i en længere periode, så jeg altid har nogle muligheder, hvis ikke der skulle være noget i tv.
Jeg har selv en hele del VHS som jeg ikke har set i nu jeg tror at 6 flytte kasser Der er fyldt op
potpotdk skrev:potpotdk skrev:HenrikL skrev:Ja, jeg er begyndt at købe stakkevis af film, der skal ligge og vente i en længere periode, så jeg altid har nogle muligheder, hvis ikke der skulle være noget i tv.
Jeg har selv en hele del VHS som jeg ikke har set i nu jeg tror at 6 flytte kasser Der er fyldt op
Ovesen skrev:potpotdk skrev:potpotdk skrev:HenrikL skrev:Ja, jeg er begyndt at købe stakkevis af film, der skal ligge og vente i en længere periode, så jeg altid har nogle muligheder, hvis ikke der skulle være noget i tv.
Stakkel! Du siger til hvis jeg skal hjælpe dig af med dem!
HenrikL skrev:Ja, det lyder unægtelig som lidt af et luksusproblem.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster