• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 143 af 207 • 1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf warlock » ons 8. okt 2014 23:26

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 18:56, rettet i alt 4 gange.
warlock

Indlægaf warlock » fre 10. okt 2014 02:30

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 18:56, rettet i alt 2 gange.
warlock

Indlægaf warlock » fre 10. okt 2014 02:49

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 18:55, rettet i alt 2 gange.
warlock

Indlægaf HenrikL » fre 10. okt 2014 15:08

Det er sgu også et flot cover, så det fortjener at blive genbrugt, og passer egentligt også meget godt til kirkegårdscenen i Flesh Eaters.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf HenrikL » fre 10. okt 2014 15:23

warlock skrev:
HenrikL skrev:Vi er nogle stykker, der savner mørke duske. :D

Billede
Værsgo Henrik, it's all yours! :wink:

Jeg takker. Vækker mange gode minder.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf Selvjustitsminister » lør 11. okt 2014 17:28

warlock skrev:Den gamle svenske vhs-rental udgivelse af Zombie flesh eaters/Zombi 2 har lånt det originale artwork fra Zombiernes by/City of the living dead. En sjov lille detalje.
BilledeBillede

Jeg mener at Night, Dawn og/eller Day også fik det cover på en dansk købskasette
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Selvjustitsminister » lør 11. okt 2014 17:29

Jeg fandt nogle det ser spændende ud, tiden vil vise om jeg lid mig tage ved næsen igen igen

Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf henschjell » lør 11. okt 2014 21:10

Selvjustitsminister skrev:
warlock skrev:Den gamle svenske vhs-rental udgivelse af Zombie flesh eaters/Zombi 2 har lånt det originale artwork fra Zombiernes by/City of the living dead. En sjov lille detalje.
BilledeBillede

Jeg mener at Night, Dawn og/eller Day også fik det cover på en dansk købskasette

Det var Day of the Dead Fra Salut Video (Uklippet og Lbx.) der lånte Coveret fra City....

Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf larsskive » søn 12. okt 2014 00:51

Havde godt hørt om det med Day of the day havde lånt coveret, men havde helt glemt det. Cool nok at se den på billed :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Diabolik » søn 12. okt 2014 17:15

Jeg skal ærligt indrømme, at der ikke er sket det helt store på VHS-fronten endsige på film generelt set; Bruger stort set al min tid på at køre frem og tilbage mellem Valby og Horsens for at passe mine forældre... Oveni det kommer så også at, og jeg ved godt at det lyder blæret, men det er immervæk fakta; jeg er nået til det punkt i min samling, at de titler som jeg mangler er usandsynlig svære at opdrive... Hvis ikke umulige!!
Og det gør at jeg er blevet lidt træt af at bruge ressourcer på at maile, ringe, indrykke annoncer og hvad har vi for at opspore de bånd jeg mangler... Så sent som i sidste uge modtog jeg 2 kasser med ca. 50 VHS bånd fra en kammy... Blandt dem var der 3 som jeg ku' bruge og det var primært kun fordi de kunne afløse nogen jeg havde i forvejen på Betamax...

Nicolas Gessner's Someone Behind the Door (Quelqu'un Derrière la Porte)... Perkins forsøger at få hukommelsestabsramt Bronson til at begå mord for ham... Intrigen er som sådan ok... Gessner formår bare ikke at lave en ordentlig film ud af det!
Billede

Lau Lauritzen's Jensen længe leve! (aka. Afdøde længe leve!)... Er på ingen måde til danske komedier, men den her lyder sgu' meget 'sjov'!
Billede

Martin Scorsese's Boxcar Bertha (første udgave, senere udgivet af Nordisk Films Video som Togrøverne fra Arkansas)... Rimelig hård politisk drama i 30'ernes depressionsramte USA
Billede

Claudio Guzmán's Linda Lovelace for President... Titlen si'r vel i grunden alt!
Billede

Steve Carver's Bulletproof... Fisk, pas, gris... Har ikke set den endnu, så-øh jeg ved ikke om det er noget at skrive hjem om, men Gary Busey og Henry Silva er med!!!
Billede

Så fik jeg endelig fat i tv-dramatiseringen af seriemorder-sagen om The Atlanta Child Murders og anklagen mod den, på daværende tidspunkt, formodede gerningsmand Wayne Williams...
Billede
Billede

Terence Young's Run for Your Life ... Tjah, hvis jeg havde læst synopsen på IMDB først, så er jeg ikke sikker på at denne ville indgå i samlingen; Idéen med at Sarah Forsythe (Lauren Hutton) hævner sig på sin voldelig brutale ex-mand (David Carradine) ved at fuldføre Rom Marathon syyyynes en smule for mærkeligt... MEN Franco Nero er med!! :-D
Billede

Her er så heldigvis én jeg kan fjerne fra min ønskeliste... Så vidt jeg véd, så er det kun Mads der har så heldig at finde den titel før og det endda 1. udgaven fra Techno Film... Her er AB-Collection's 2. udgave, som jeg faktisk aldrig har set i 'levende live' før... Aldrende 'Angel Eyes' bliver hitman for mafia'en som tak for at blive hentet ud af spjældet før tid, efter at være blevet doublecrossed af både hans kæreste og hans partner in crime under et røveri... Mario Siciliano's The Perfect Killer (Quel Pomeriggio Maledetto)... Selvom jeg ikke har set filmen færdig endnu, så vil jeg godt udmelde at Siciliano på ingen måde er en italo-crime gud, meeen han formår da at lave et par interessante optrin; som eksempelvis da Lee van Cleef smider en ung wannabe hitman, som forsøger at skabe sig et navn ved at likvidere Lee van Cleef, ind i en sauna indeholdende 3 transvestitter med gammeldags rageknive...
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Thomas » søn 12. okt 2014 18:45

Skal nok afhente de bånd du ikke har brug for Diabolik :) Men vildt at samlingen har nået det punkt. Så er det i gang med at få stablet det museum på benene 8)

Billede
Space Hunter er et UK bånd
http://www.killscreen.dk - Spilblog om arcade, pinball, public gaming og events.
Brugeravatar
Thomas

Geografisk sted: København N
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » man 13. okt 2014 01:33

Lidt nyt fra de Fynske Jagtmarker. :)

Billede
Denne Danske Film er åbenbart så sjælden og ukendt,
at der ikke findes nogen oplysninger overhovedet på den.
Billede
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf larsskive » man 13. okt 2014 23:26

Super gode fund Dennis topdollar Rart der kan findes lidt endnu.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » man 13. okt 2014 23:30

Et billed af samler helvedet, gad vide om jeg skal have nye hylder snart, synes de begynder at sveje lidt :?

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » man 13. okt 2014 23:41

Diabolik : Godt du stadig har lidt gejst selvom de sidste du mangler er svære at få, men som du har sagt tidligere, så bliver der kastet en bånd til dig når du er mest nede.
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 143 af 207 • 1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 207

Tilbage til Genrefilm