• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Manson-film etc.

Indlægaf larsskive » fre 24. okt 2014 16:42

Manson (2009) TV Movie
Follows Charles Manson's 'Family' member Linda Kasabian, and her story to what when on at Spahn's Movie Ranch and the final days leading up to the grisly 1969 Tate/La Bianca murders.
Billede

Helter Skelter (2004) TV Movie
TV Movie
A new take on the Manson Family murders, with a keen focus on Charles Manson himself.
Billede

The Manson Family (2003)

If you think you know the story of the Manson Family, you are dead wrong. On a ranch outside of Los Angeles, the dream of the "Love Generation" is transforming into something evil. What was once an oasis of free love and acid trips has become ground zero for a madman's paranoid visions. An average group of kids, the "Family," become engulfed in a delusional world where torment and slaughter are considered the path to righteousness.Director Jim VanBebber (Deadbeat at Dawn) delivers a dizzying, rapid-fire vision of the sex and violence that unifies the misguided group, a group hell-bent on executing the brutal vision of its leader, Charles Manson. You've seen the story through the eyes of the law. Now witness it through the eyes of THE MANSOSN FAMILY.
Billede
Brugeravatar
larsskive

Re: Manson film etc.

Indlægaf warlock » fre 24. okt 2014 17:23

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 19:01, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf larsskive » fre 24. okt 2014 17:43

Manson kulten (1976)
"Helter Skelter" (original title)
The investigation and trial of the horrific Tate-LaBianca mass murders orchestrated by the psychotic pseudo-hippie cult leader, Charles Manson.
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 24. okt 2014 18:28

Manson Family Movies (1984 Video)
In response to the legend that the "Manson Family" may have filmed themselves in some of theirs exploits, this film is a re-creation as to what a film of their may have been like. The film, shot in a piecemeal fashion, is an intentionally amateurish faux "home movie" of the events leading up to, and including, the infamous Tate-LaBianca murders
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » fre 24. okt 2014 19:40

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » fre 24. okt 2014 21:15

Lars, fino-fino tråd. Er det dig selv, der skriver på engelsk? Ellers må du godt lige gøre opmærksom på, hvor du henter citaterne fra og bruge citatstegn. Det er lidt forvirrende, når man ikke ved, om det er dig selv, der skriver. Men fin-fin tråd.

Jeg vil iø lige gøre opmærksom på Sverre H. Kristensens gamle artikel om Manson-film, som han skrev til Inferno (men trykt i Stay Sick!). Jeg mener, den også ligger online et eller andet sted. Den er ret god.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » fre 24. okt 2014 21:19

Tak Jack. Det skal jeg nok huske, det havde jeg helt glemt. de kommer alle fra IMDB,
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » fre 24. okt 2014 21:24

larsskive skrev:Tak Jack. Det skal jeg nok huske, det havde jeg helt glemt. de kommer alle fra IMDB,

No worries, mate. Når man hele tiden ser dig på engelsk, kunne man jo godt få det indtryk, at det var dine egne tekster. Geek
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak