Seneste nyt fra Danmarks turen. Captain har jeg vundet de to andre fandt jeg i en genbrugsbiks. Jeg kunne ikke lige se om Highlander var anamorf, men uafset så er den nok bedre end min gamle hollandske dvd. Ronin har jeg bare lyst til at se igen, og jeg gider ikke sætte laserdisc afspilleren til hele tiden.
Et sort fredag køb. Jeg var ikke så begejstret for Iskanov's Philosophy of a Knife, med en 4 timers spilletid blev den simpelthen for repetitiv og kedelig. Nails er kun 1 time, så allerede der har han fået mig på den gode side. Jeg er lidt spændt på kvaliteten, det er selskabets første udgivelse - de har lige smidt udgivelse nummer 2 på gaden.
Jeg faldt lige over et nyt sted på Nettet, hvor brugte DVD'er kan købes fra 30 kr. (og portoen er også kun på dette beløb). Efter deres udvalg og priser er det vist Blockbuster under nyt navn. Det hedder Blue City og kan anbefales, for i dag fik jeg blandt andet tilsendt Freeway 2, Scanner Cop og American Kickboxer 1, som jeg har ledt efter i noget tid, mens deres udvalg på omkring 15.000 brugte DVD'er gør det interessant at kigge siderne igennem - her er i det mindste også genreopdelinger, selvom det er de sædvanlige action, gys, drama, komedie, etc. Men prøve at kigge det ud
Fedt! Tak for tippet! ja, Blue City er = BB. Vi har stadig en af butikkerne her, hvor jeg bor. Jeg checkede for nyligt BB's gamle webstore (hvor jeg flere gange har købt brugte dvd'er fra), men alle dvd'erne var væk og der var bare lidt info om filmleje fra butikken. Så det er fedt at høre, at de nu har en webbutik igen.
Shitbox? Fik Video Nasties Part 2 fra Amazon i går. Satme om der ikke var knækket et lille stykke plastik af coveret, magter dog ikke at gøre noget ved det
Oh, gamle og Swipbox - det går ikke ;P Swipbox er den dér grimme satan, der står opstillet i visse Netto'er, hvor du kan hente din post ved hjælp af en kode, du får tilsendt.