• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Alien Quadrilogy

Indlægaf Vang » lør 28. jan 2006 20:03

Dr. Svendstrup var lige forbi til pizza, rødvin og børneterror... Inden han gik, oplyste han at Kvickly har Alien Quadrilogy-boksen på tilbud til 300 spir. Afsindigt billigt, for den suveræne box - så det er bare om at komme afsted. Dog kræver det, at man er medlem af Coop-mafiaen, men mon ikke mor eller mormor er?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf GinJohn » tirs 31. jan 2006 23:06

Fristende. Men berettiger alt ekstramaterialet (som jeg sikkert alligevel aldrig får set), billedkvalitet og de lidt ændrede udgaver af et par af filmene, at man kaster pengene efter boksen, selvom man allerede har den "gamle" Alien Legacy-boks ??
Brugeravatar
GinJohn

Geografisk sted: Århus

Indlægaf agger » ons 1. feb 2006 17:39

nogen der ved hvor længe det tilbud varer ved? er simpelthen så møg fattig for tiden...
agger

Indlægaf Vang » tors 2. feb 2006 10:18

GinJohn skrev:Fristende. Men berettiger alt ekstramaterialet (som jeg sikkert alligevel aldrig får set), billedkvalitet og de lidt ændrede udgaver af et par af filmene, at man kaster pengene efter boksen, selvom man allerede har den "gamle" Alien Legacy-boks ??

Ja, bonusmaterialet er OMFATTENDE :D . Men faktisk har Legacy-boksen noget materiale, der ikke optræder på Quadrilogy-boksen. Men hånden på hjertet kan jeg med sikkerhed sige at Quadrilogy-boksen ved siden af Lars von Trier's Europe Trilogy-boks er det bedste bokssæt, jeg nogensinde har haft mellem fingrene.

se evt. mine dvd-tjek på filmene på uncut. Der har jeg ridset op, hvad skiverne indeholder.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf GinJohn » tors 27. jul 2006 22:36

nu 200 slask i kvikly ekstra...
Brugeravatar
GinJohn

Geografisk sted: Århus

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Tips