• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
28 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Jacinto Molina » tors 2. feb 2006 17:25

Munchausen skrev:Er der nogle herinde der har set August underground? Er den noget værd?

Tak for hjælpen til alle der har bidraget med bud. Har fundet et par titler, af dem I har nævnt, jeg skal ha set.

August Underground har jeg ikke selv, men den skulle være ok. Men billede kvaliteten skulle være pænt dårlig.
"The Blood Runs In Rivers, And The Drill Keeps Drilling"
Brugeravatar
Jacinto Molina

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » fre 3. feb 2006 09:54

Umiddelbart ville jeg også gætte på Mother's Day, men det kunne også udemærket være Schoolgirls in Chains:

http://www.imdb.com/title/tt0197857/
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Munchausen » fre 3. feb 2006 11:06

Schoolgirls in chains. Alene titlen råber: SE DEN! De forskellige anmeldelser derude lyder også cool. Ved du hvor man kan skaffe en kopi? Det ser ikke ud til at den er ude på dvd, og kan ikke finde den på diverse vhs salg steder.
Munchausen
Munchausen

Indlægaf Mads » fre 3. feb 2006 12:03

Argh nej, den er desværre ikke helt nem at finde! Har selv ejet en engelsk pre-cert VHS med titlen Abducted, og den findes også på hollandsk og sikkert også græsk video. Skulle heller ikke være umuligt at den har været udsendt i Danmark...
Det er under alle omstændigheder en film der er værd at lede efter, go jagt!

Instruktøren Don Jones var iøvrigt co-director på den fantastiske The Love Butcher, udsendt på dansk video som Sex-Slagteren!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jacinto Molina » fre 3. feb 2006 14:55

Munchausen skrev:Schoolgirls in chains. Alene titlen råber: SE DEN! De forskellige anmeldelser derude lyder også cool. Ved du hvor man kan skaffe en kopi? Det ser ikke ud til at den er ude på dvd, og kan ikke finde den på diverse vhs salg steder.

Den bliver nok udgivet i år af det nye selskab Code Red der allerede har nogle fede titler på programmet :wink:
Brugeravatar
Jacinto Molina

• Hjemmeside

Indlægaf Petter » lør 4. feb 2006 13:31

Mads Jensen skrev: men det kunne også udemærket være Schoolgirls in Chains:
/

Fed film forøvrigt. Den skriger absolut efter en DVD udgivelse.
Men de to brødre smutter da selv ind i byen og finder den pige de har udset sig. Og hendes kæreste bliver ikke dræbt så...

Munchausen, da jeg læste dit referat kom jeg til at tænke på Death Weekend. Kan det være den? Tvivler dog på det.

http://www.imdb.com/title/tt0075922/
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Jacinto Molina » lør 4. feb 2006 14:07

Death Weekend er da en af de bedste bud, på hvad det kunne være for en.
Brugeravatar
Jacinto Molina

• Hjemmeside

Indlægaf Jacinto Molina » søn 5. feb 2006 17:19

Dreyer skrev:Den eneste, der umiddelbart falder mig ind, er Just Before Dawn, men det kan alligevel ikke være den. Den har dog to skovhuggeragtige typer... ;)

Der er mange afskygninger af backwoodstemaet... Udover Just Before Dawn er der (blandt mange andre) Deliverance, The Prey, Rituals, The Final Terror, Bloodstalkers, Don't Go in the Woods, The Forest og Savage Water, men af de af dem, jeg har set, er der ikke rigtigt nogen, der passer på det, du oplyser... Jeg kender ikke så meget til de fire sidste, så det kunne måske være en af dem?

The Backwoods virker ellers fed...

Kan også udelukke The Forest. Men vis man skal havde den kommer den ud fra Code Red Dvd Der også har Don't Go in the Woods på programmet 8)
Brugeravatar
Jacinto Molina

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » søn 5. feb 2006 18:01

Mads Jensen skrev:Argh nej, den er desværre ikke helt nem at finde! Har selv ejet en engelsk pre-cert VHS med titlen Abducted, og den findes også på hollandsk og sikkert også græsk video. Skulle heller ikke være umuligt at den har været udsendt i Danmark...

Ovenstående fik mig febrisk til at famle Kidnappet/Vild flugt frem fra VHSbunken, som jeg endnu mangler at få set - men ak, der er tale om en anden Abducted fra 1986, og skulle efter rygterne på nettet være en tynd kop te. Bagsideteksten lover ellers at "Hun tvinges til at deltage i seksuelle lege under pres, og bliver slået når hun ikke er samarbejdsvillig" - det skulle der dog ikke være meget af, men derimod mange flotte vildmarksscener :?
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » søn 5. feb 2006 19:49

Jacinto Molina skrev:Death Weekend er da en af de bedste bud, på hvad det kunne være for en.

Hm... De fire skurke i Death Weekend kan ikke rigtigt betegnes som skovhuggertyper, og der er efter min mening ikke tale om en egentlig backwoodsfilm... Den er meget i stil med I Spit on Your Grave, dog mere sofistikeret og knap så rå og explicit.
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf Jacinto Molina » søn 5. feb 2006 20:59

Dreyer skrev:
Jacinto Molina skrev:Death Weekend er da en af de bedste bud, på hvad det kunne være for en.

Hm... De fire skurke i Death Weekend kan ikke rigtigt betegnes som skovhuggertyper, og der er efter min mening ikke tale om en egentlig backwoodsfilm... Den er meget i stil med I Spit on Your Grave, dog mere sofistikeret og knap så rå og explicit.

Kan Death Weekend skafes nogle steder på dvd?
Brugeravatar
Jacinto Molina

• Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » søn 5. feb 2006 22:06

Jacinto Molina skrev:Kan Death Weekend skafes nogle steder på dvd?

Nej.

Eller jo, det kan den, men så skal du ind på f.eks. Ebay og købe en skod bootleg DVD som en eller anden har overført fra et VHS-bånd. Jeg har ikke hørt at der skulle være nogen officiel udgivelse "in the works", men det er da ikke usandsynligt at en sådan vil se dagens lys på et tidspunkt - jeg ved dog ikke, hvem der har rettighederne.
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf Skøtt » søn 5. feb 2006 23:33

Skøtt skrev:Ovenstående fik mig febrisk til at famle Kidnappet/Vild flugt frem fra VHSbunken[...] "Hun tvinges til at deltage i seksuelle lege under pres, og bliver slået når hun ikke er samarbejdsvillig" - det skulle der dog ikke være meget af, men derimod mange flotte vildmarksscener :?

Ok, så blev den set - Denne film er nok blandt de mest idiotiske i genren. Svage slag med flad hånd, 'BS & Signe i vildmarken'-agtige moraliseringer om at kravle på klipper og falde i floden fra vildmand til offer. Og sidst men ikke mindst; en kvinde der tilsyneladende ikke føler det store over at blive voldtaget (eller HVAD ham hulemanden nu end laver med sine bukser på i sengen). Selv de få drab virker påklistrede. Der er dog mange geder (!) og tågede bjerge med i filmen. Mææææh.
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
28 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm