HenrikL skrev:Holder meget af Ringu, der efterhånden er den eneste asiatiske gyser i min samling.Event Horizon fortjener også noget ros. Et rumskib der lander i Helvede er ikke noget man ser hver dag.
Men årtiet er ganske rigtigt noget tyndt.
Jack J skrev:HenrikL skrev:Holder meget af Ringu, der efterhånden er den eneste asiatiske gyser i min samling.Event Horizon fortjener også noget ros. Et rumskib der lander i Helvede er ikke noget man ser hver dag.
Den har jeg slet ikke hørt om. Et rumskib i Helvede!?![]()
Og nej, 90'erne var ikke det bedste årti. Heldigvis tog nullerne revanche omkring 2003, da film som JEEPERS CREEPERS kickstartede den nye bølge af horrorfilm.
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:HenrikL skrev:Holder meget af Ringu, der efterhånden er den eneste asiatiske gyser i min samling.Event Horizon fortjener også noget ros. Et rumskib der lander i Helvede er ikke noget man ser hver dag.
Den har jeg slet ikke hørt om. Et rumskib i Helvede!?![]()
Og nej, 90'erne var ikke det bedste årti. Heldigvis tog nullerne revanche omkring 2003, da film som JEEPERS CREEPERS kickstartede den nye bølge af horrorfilm.
Du har ikke hørt om Event Horizon![]()
![]()
Det fine lille box set kunne i sin tid fås til en 30-kroneseddel i TP.
Jack J skrev:Og det siger du nu!?!? Jeg spurgte dig udtrykkeligt, da jeg skulle i TP: "Er der noget fedt, jeg skal købe", men som sædvanligt får man ikke noget svar. Æv altså.
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Og det siger du nu!?!? Jeg spurgte dig udtrykkeligt, da jeg skulle i TP: "Er der noget fedt, jeg skal købe", men som sædvanligt får man ikke noget svar. Æv altså.
Bedre sent end aldrig, også selv om det er over 6 år for sent
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster