• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Blood Simple i biffen?

Indlægaf Jack J » tirs 17. okt 2017 19:14

Jeg sad og så et filmprogram på tysk TV forleden, og Coen-brødrenes debutfilm, BLOOD SIMPLE, er blevet restaureret (igen) og får repremiere i Tyskland. Jeg har googlet, men kan ikke finde nogen info om en dansk repremiere. Er der nogen, der ved, om den også kommer op i de danske biffer? Filmen er helt vildt fed.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Blood Simple i biffen?

Indlægaf Gizmo » ons 18. okt 2017 09:11

Jack J skrev:Jeg sad og så et filmprogram på tysk TV forleden, og Coen-brødrenes debutfilm, BLOOD SIMPLE, er blevet restaureret (igen) og får repremiere i Tyskland. Jeg har googlet, men kan ikke finde nogen info om en dansk repremiere. Er der nogen, der ved, om den også kommer op i de danske biffer? Filmen er helt vildt fed.

Jeg kan ikke finde info om en repremiere, men måske kan man være heldig, at Cinemateket griber fat i den. Ellers er man nok ude i en event-visning, hvor filmen kører en enkelt dag landet over, som det kommer til at ske med SUSPIRIA og THE SHINING (US-cut). Men BLOOD SIMPLE er måske en lidt for smal titel.
Skræk og Rædsel - En blog om horror
Rygende Revolvere - En blog om det vilde vesten
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Re: Blood Simple i biffen?

Indlægaf Jack J » ons 18. okt 2017 17:01

Gizmo skrev:
Jack J skrev:Jeg sad og så et filmprogram på tysk TV forleden, og Coen-brødrenes debutfilm, BLOOD SIMPLE, er blevet restaureret (igen) og får repremiere i Tyskland. Jeg har googlet, men kan ikke finde nogen info om en dansk repremiere. Er der nogen, der ved, om den også kommer op i de danske biffer? Filmen er helt vildt fed.

Jeg kan ikke finde info om en repremiere, men måske kan man være heldig, at Cinemateket griber fat i den. Ellers er man nok ude i en event-visning, hvor filmen kører en enkelt dag landet over, som det kommer til at ske med SUSPIRIA og THE SHINING (US-cut). Men BLOOD SIMPLE er måske en lidt for smal titel.

"Event-visning"! Nyt udtryk der (for mig i alt fald). Ja, du har nok ret. Lad os krydse fingre for i alt fald en even-visning. Geek

Coen-brødrene er jo blevet vældig populære senere hen, så man kan jo håbe, at deres senere succes kan være med til at overtale en dansk distributør til at vise den.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm