• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Videoforretning

Indlægaf Nyman40 » tirs 30. apr 2019 19:55

Dette er blot en rundundersøgelse.

Har ingen ide om der er andre end mig der savner en fysisk videobix som i gamle dage, hvor det var muligt at leje film og at man rent faktisk har fysisk kontakt med et cover/kassette samt et stort udvalg

Hvis sådan en butik fandtes ville i så bruge den hvis den tilbød både vhs, dvd og bluray udlejning??

Samler informationer og input, om det ville ku skabe popularitet hvis man iværksatte en genåbning af en videobutik.

Kom med jeres bud
Nyman40

Re: Videoforretning

Indlægaf HenrikL » lør 4. maj 2019 10:39

Jeg ville blive storkunde i en fysisk videobiks, dvs . en køb og salg-butik. Leje af film interesserer mig ikke så meget.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf kent » lør 4. maj 2019 14:04

Hvis det er ment som et hobby/gratis fritidsprojekt, kunne det måske godt have sin gang på jord.

Er det derimod et kommercielt projekt med butik/husleje/lønnet personale så er ideen død, som i STENDØD....der vil stå 3 ludere og en lommetyv og jamre om en eller anden film, der ikke er i butikken.

Vi må indse, at den tid med fysiske butikker er passé....slut...gone....
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Gizmo » fre 10. maj 2019 10:40

Hvis der eksisterede en butik, hvor man kunne gå ind og købe nye dvd'er og Blu-rays (og eventuelt soundtracks), så ville jeg bestemt være stamkunde. Jeg ville næppe gå ind og leje film - her er de digitale muligheder fuldt ud dækkende i forhold til mit behov.
Skræk og Rædsel - En blog om horror
Rygende Revolvere - En blog om det vilde vesten
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 11. maj 2019 02:13

Jeg er enig med Kent, Henrik og Gizmo-Søren. En rigtig gammeldaws videoudlejning ville ikke fungere i dag. Og personligt ville jeg ikke leje. Jeg vil eje, ikke leje. Men en videobutik med salg af film, ville jeg bestemt komme i, hvis den lå i nærheden.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak