cabesirano skrev:Selvjustitsminister skrev:
Det er UK pre-cert (tror jeg er betegnelsen), fra hvad jeg kunne finde ud af. Der er vistnok tale om udgivelser fra 1981. De er meget velholdte, så det må have været en ejer. Jeg var specielt glad for at finde film i ‘kassettebånds’ æsker. Sådan nogen jeg aldrig fundet før.
Nogen der kan hjælpe med hvad man skal google efter hvis man skal finde disse "kassettebåndsæsker" ?
Jeg tror at de vil klæde mine IRISH-Silver bånd.
Jack J skrev:Naturligvis skal de ikke det! Du rager bare alle de danske sager til dig, når du finder dem, Selvforsvarsminister!!![]()
Jeg så i øvrigt engang et tv-program, hvor Søren Fauli rendte rundt og gjorde en stor ting ud af at forsøge at få penge til at udgive filmen på dvd, fordi det var åh så tragisk, at den kun var ude på gammel video. Og da han så endelig fik udsendt den, gad han end ikke gøre noget ved at give filmen en ordentlig udgivelse. Det eneste ekstra på disken er, at man kan vælge mellem en "renset" udgave og en ikke-renset. Hvorfor gad han ikke lave et kommentarspor? Ingen trailere, ingen interviews, ingen ingenting. Sørgelig udgivelse. Søren Fauli sku' ha' et los i røven.
Omslag kan ses her:
http://www.videoland.dk/film/product/10 ... ende-halse
Selvjustitsminister skrev:
Det er ret utroligt at ekstramaterialet fra VHS’en ikke fandt vej til DVD’en. Jeg vil nu godt have fingre i DVD’en, for jeg mener den har undertekster, så jeg kan vise den til fruen
Selvjustitsminister skrev:Udover at tage danske skatte tilbage, så ryger der også lidt af arvefjendens guld hjem til samlingen
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster