• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1828 indlæg • Side 116 af 122 • 1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Jack J » tirs 15. aug 2023 19:58

Så modtog jeg heldigvis den engelske box fra Network med hele serien "Thriller" (70'er-gyser-tv-serie), som DR kørte 1975-79 som "Gysertimen". Som nævnt i en anden tråd er selskabet med øjeblikkelig virkning blevet lukket pga. kæmpegæld. Virkelig ærgerligt, eftersom de stod for at udgive mange gamle britiske tv-serier, som ingen andre selskaber gør sig ret meget i. Det er også dem, der stod bag det flotte dvd/bluray-boxsæt med "De uheldige helte" og andre. Jeg fik boxen via imusic, som stadig reklamerer med den.

Her ses den sammen med min gamle (amerikanske) dvd-box med sæson 1 (foræring fra Henrik Larsen). Det amk sæt har nogle specielt filmede introer med med forfatteren. Disse er desværre ikke med på det engelske sæt.

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Gramm » tors 17. aug 2023 14:55

Lidt ekstra køb på ebay.
Billede

Billede

Billede

Billede
We need to get bigger guns. Big fucking guns!
Gramm

Indlægaf Gramm » fre 18. aug 2023 15:04

Jack J skrev:Så modtog jeg heldigvis den engelske box fra Network med hele serien "Thriller" (70'er-gyser-tv-serie), som DR kørte 1975-79 som "Gysertimen". Som nævnt i en anden tråd er selskabet med øjeblikkelig virkning blevet lukket pga. kæmpegæld. Virkelig ærgerligt, eftersom de stod for at udgive mange gamle britiske tv-serier, som ingen andre selskaber gør sig ret meget i. Det er også dem, der stod bag det flotte dvd/bluray-boxsæt med "De uheldige helte" og andre. Jeg fik boxen via imusic, som stadig reklamerer med den.

Her ses den sammen med min gamle (amerikanske) dvd-box med sæson 1 (foræring fra Henrik Larsen). Det amk sæt har nogle specielt filmede introer med med forfatteren. Disse er desværre ikke med på det engelske sæt.

Billede

Gratis DVDer er dejligt :) jeg syntes Region 1 Coveret ser fedt ud.
Gramm

Indlægaf Jack J » fre 18. aug 2023 21:15

Gramm skrev:
Gratis DVDer er dejligt :) jeg syntes Region 1 Coveret ser fedt ud.

Jeg fik en "overlevelses-kasse" fra Henrik Larsen på et tidspunkt fyldt med dvd'er, cd'er og bøger. topdollar
Og ja, jeg gir dig ret, det er et fedt cover.

Jeg ser, at du har fået The Tomb of Ligeia på bluray! Det er den eneste af Roger Cormans otte Poe-film, som jeg ikke har på bluray. Geek

De helt firkantede Gøg og Gokke-udgivelser der - er det laserdisks?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » fre 18. aug 2023 22:13

Jep det er laserdisc. Jeg er ved at havde mange laserdisc med Gøg og gokke nu, men bliver squ ved at finde nogle jeg bare må eje. Gik lidt købe amok på ebay i starten af måneden. Jeg modtager de sidste af mine køb i næste uge hvis post nord levere til tiden :D
Gramm

Indlægaf Jack J » ons 31. jan 2024 21:41

Som nogen af jer måske så af mit opslag på min blog, så var jeg en smut i PlusButikken i går og kom hjem med en farlig masse dvd'er. Helt nøjagtigt for 300 kroner (man får pænt meget for pengene i dén butik).

Jeg var heldig at finde hele serien HOW THE WEST WAS WON. Den er udsendt flere gange på skandinavisk dvd. Dette er vist nok den første udgave, som kom i fem boxsæt. Den er genudsendt i tre sæt, som Gucca har til 100 kr. per styk. Jeg husker serien fra Danmarks Radio. De kørte den i 1979 som "De drog mod vest" - og som typisk DR dengang, så viste de kun *noget* af serien; helt nøjagtigt den første miniserie på 3 afsnit. DR ignorerede både pilotfilmen og de efterfølgende 21 afsnit!!! Men nu har jeg dem altså på dvd. :mrgreen:
Dvd-titlen er "Familien Macahan" - sikkert fordi det også er det, den hedder i Sverige og Norge.

Billede

"Livsens ondskab" så jeg på tv med mine forældre og syntes, den var noget af de kedeligste nogensinde, men det kan jo være, jeg synes bedre om den her i "voksenlivet". Boxsættet er et ældre et fra en tid, hvor man lagde hvert afsnit (på sølle 50 minutter) på hver sin disk og gav dem hver sin kassette i boksen! :roll: :roll: Dét gør man godt nok ikke i dag! Gramm siger "George Gentry"-serien er okay good, så det tror jeg på. Jeg kender den slet ikke, men så den omtalt på nettet for nyligt, og da jeg faldt over dette stort set nye sæt (komplet) og til 10 kr., så var det en no-brainer. Der er 21 dvd'er!

Billede

Jeg har skrevet om UDVANDRERNE/NYBYGGERNE før. I 70'erne viste DR de to film omredigeret til tv-serie i otte dele. Gad vide, om denne serieversion stadig findes i et arkiv hos DR eller SVT? Det kunne være fedt at se den igen (i serieversionen). Jeg købe dette sæt blot for at få den svenske udgave. QUEEN OF THE DAMNED er en snappercase, som mange ikke bryder sig om, men jeg kan nu meget godt lide den slags. De går desværre bare itu ret nemt.

Billede

PAN'S LABYRINTH havde jeg på dansk dvd i forvejen, men det er en enkelt-disk-udgave, og denne har en bonusdisk. CUBE 2 havde jeg i forvejen på UK dvd, men snuppede også denne, fordi den er dansk.

Billede

THE GIRL WITH THE DRAGON TATTOO (amk remake af den svenske serie) var den absolut eneste Blu-ray, som jeg fandt! (med 2 skiver).

Billede

En thriller med Courtney Cox fra "Venner" - kan det gå godt? :| :roll: :lol: Nu får vi se. Om ikke andet er den ikke ret lang (jeg mener, omslaget sagde 75 minutter).

Billede

Billede

BLINKENDE LYGTER - samme årsag: Jeg havde den i forvejen, men dette er en 2-disk-udgave. WAX MASK kunne jeg ærlig talt ikke huske, om jeg havde i forvejen. Den er produceret af Argento og Fulci skulle have instrueret den, men gik hen og døde, så det blev Sergio Stivaletti, som lavede den. Fra On-Airs "gule" dvd-serie. Jeg har alle deres Argento-film i serien.

Billede

"Shirio og heksene" - endnu en 2-disk-udgave, jeg havde i forvejen som 1-disk. Fint trick, selskaberne får os til at købe og genkøbe igen og igen! Bio-pic om pigerockbandet THE RUNAWAY. Den slags er ofte B-films-ragelse, men nu gir jeg den en chance. Med hende fra den der pop-vampyr-serie.

Billede

TERMINATOR 3 - sig det nu i kor med mig: 2-disk-udgave, som jeg havde i forvejen på 1-disk! :funny:
THE GATE havde jeg også, men på dansk sell-thru vhs. Den er iø komme på Blu-ray i USA, men den koster nok lige liiidt mere end min dvd fra i går. "Nærkontakt af 3. grad" så jeg i biografen i sin tid. Jeg har læst noget om, at Spielberg har censureret noget i den (en pistol er nu på magisk vis blevet til en lygte. Sådan nogle tosserier fra instruktørens siden. Hvilken udgave mon denne dvd indeholder? Jeg har vist nok kun genset filmen en enkelt gang på tv for længe siden, og har glemt alt om den. Jeg har den iø også som (et udmærket) tegneseriealbum.

Og ja, det var så dagens fangst. Man slæber sig jo en pukkel til med alt det lor... de fine sager (og jeg kører med bus). :roll: :lol:

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Film-Fyren » tors 1. feb 2024 19:03

MIT JANUARFUND:
Det blev et lidt sløvt januar fund, som januar måneden også plejer at være, men disse udgivelser er til gengæld helt fabelagtige!
Billede
Film-Fyren

Indlægaf Jack J » tors 1. feb 2024 20:26

Det er herligt at se bånd fra Video International - og så er det stort set ligegyldigt, hvilke film der er tale om! :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Film-Fyren » tors 1. feb 2024 20:45

Jack J skrev:Det er herligt at se bånd fra Video International - og så er det stort set ligegyldigt, hvilke film der er tale om! :mrgreen:

Lige præcis. For mig er det de flotte omslag fra V. I. der virkelig gør dem interessante, fordi de stort set ikke er set andre steder eller siden. topdollar
Film-Fyren

Indlægaf Gramm » lør 10. feb 2024 19:07

Lidt fra byttehandler og genbrugs fund.
Man tager jo nogle chancer engang imellem :D

Billede

Billede

Billede
Gramm

Indlægaf Jack J » lør 17. feb 2024 04:55

CARNIVAL OF SOULS så jeg i biffen for længe siden, da man netop havde genopdaget den. Er det en af de der dvd'er med både en sort-hvid version og en farvelagt? Jeg har den på australsk vhs.

Og så lige lidt stads jeg hev med hjem fra Kirkens Korshær i onsdags efter et endnu et jobcentermøde :funny:

Billede

Man er vant til nordiske, britiske og tyske dvd'er i danske genbrugsbutikker, og iblandt en amerikansk. WELCOME TO COLLINWOOD er noget så sjældent på disse breddegrader som en australsk dvd (prisen i AU$ på omslaget der). Den var ikke engang pakket ud af folien. Hvem tager en dvd med hele vejen fra Australien for så ikke at gide se den og smide den til genbrugsbiksen!? :shock: :roll:
Jeg troede iø først, at der var tale om en australsk film, da Collingwood (med g) er en bydel i Melbourne, hvor jeg boede for 30 år siden. Men den ER amerikansk.

Billede

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » lør 17. feb 2024 10:41

Nej det er kun farveversionen men jeg har dog sort/hvid versionen på laserdisc. Og jeg syntes nu sort/ hvid passer bedre til den film :)
Lost souls har jeg godt nok set mange gange. Den er ret fantastisk.
Gramm

Indlægaf Jack J » lør 17. feb 2024 15:17

Gramm skrev:Nej det er kun farveversionen men jeg har dog sort/hvid versionen på laserdisc. Og jeg syntes nu sort/ hvid passer bedre til den film :)
Lost souls har jeg godt nok set mange gange. Den er ret fantastisk.

Det kunne jeg godt forestille mig (at s/h-udgaven er bedre). Der er iø kommet en remake, men den har jeg heller ikke set.

LOST SOULS - fedt! Godt at høre. Man tænker jo lidt, om instruktøren ikke kunne finde ud af det, eftersom han kun har lavet tre spillefilm over så mange år. Geek

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 23. feb 2024 22:51

Mere ragelse fra Kirkens Korshær :funny:

Bemærk omslaget med "End politiet frækkere tillader III" ohdarn

THE STEPFATHER, DIARY OF OF THE DEAD og Woody Allens YOU WILL MEET A TALL DARK STRANGER havde jeg i forvejen på UK dvd, men her fik jeg også danske udgaver. THE STAPFATHER er en fed horrorfilm (der er også kommet en remake, som jeg ikke har set).
Resten er SAW og sequels. Jeg ved ikke, om der er kommet mere end de syv her. Og ja, jeg har købt forskellige udgaver af flere af de enkelte film. Man er vel samler ohdarn
Og nej, jeg har ikke engang set nogen af SAW-filmene. Jeg har læst både gode og dårlige omtaler.

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » lør 24. feb 2024 01:04

Du glemte at nævne Taxi 2. En skør fransk action komedie, den er slet ikke dårlig :) angående Saw filmene syntes jeg de første tre er gode film , dem kan jeg godt anbefale, men resten er ren skrald :D men ellers fine film du har fundet topdollar
Gramm

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1828 indlæg • Side 116 af 122 • 1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak