• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
2 indlæg • Side 1 af 1

2 forskellige bolcher

Indlægaf Giordani » lør 22. apr 2006 01:27

Jeg sidder lige og browser igennem nogle titler jeg godt kunne tænke mig befandt sig fysisk på min DVD hylde, hvilket formede disse 2 spørgsmål til jer.

1. Er Vipco's screamtime collection ok? Her tænker jeg på kvaliteten og i særdeleshed på om de er cuttet (de reklamerer hårdt med at de ikke er cuttet). De er bare så forbandet billige, så jeg føler mig nødsaget til at spørge :-)

2. Et det muligt at købe Antonionis "Il deserto rosso" på DVD og med engelske undertekster? Jeg har fundet en version på ebay, men den er høvle dyr (+ der er taget noget af i siderne af billedet).

På forhånd tak
Brugeravatar
Giordani

Geografisk sted: kbh. v.

Indlægaf Thure » lør 22. apr 2006 12:29

Mht Antonionis 'Den røde ørken' - så får du nok problemer med at få fat i den amerikanske udgave med tekster (da den går for fantasi-summer på ebay), men det er nok også godt det bedste. Den gamle britiske vhs står bedre! Det er Antonionis første farvefilm - og farverne skal være klare og råbende, hvilket de ikke er på den amerikanske dvd. Køb den russiske hvis du vil se den for farverne (dog uden tekster), ellers vent. Filmen blev resatureret i forbindelse med Vienalen for et par år tilbage - og den er annonceret et par steder på dvd (bl.a. australien, hvor der burde være engelske tekster). Hvis du bare gerne vil se den, så send en pm.

kh
t
Brugeravatar
Thure

Skriv et svar
2 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm