• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Ghost Rider

Indlægaf Petter » tirs 8. feb 2005 14:38

Så lige denne notits i Urban i dag...

Hollywood kan tilsyneladende slet ikke få nok af film om tegneserie-superhelte. Marvel-superhelten "Ghost Rider" er på vej til biografmørket med Eva Mendes og Nicholas Cage i hovedrollerne. "Ghost Rider" handler om en motorcykel-stuntmand, som får superkræfter.

Jeg syntes egentlig, at det er fedt nok, at nogle går efter mindre kendte tegneserier, i stedet for, at vi bare bliver bombarderet med mere Spiderman.

Men nu må vi jo lige se tiden an. Det kan jo godt gå galt.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Yousef » tirs 8. feb 2005 18:47

Jep der er en del film på vej med mindre kendte superhelte, og mon ikke nogle af dem kunne ende med at blive meget interessante
Brugeravatar
Yousef

Geografisk sted: Kokkedal

Indlægaf Petter » tirs 8. feb 2005 19:45

Jeg er selv fan af Ghost Rider tegneserien, så jeg ser da frem til den.

Marvel udgav i det hele taget federe tegneserier i 70'erne og 80'erne. Spiderman siger mig sq ikke noget.
Kunne godt tænke mig, at se en LUKE CAGE: HERO FOR HIRE film, og en DEVIL DINOSAUR film.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Ash » ons 9. feb 2005 01:00

Det lyder da helt vildt fedt med en filmatisering af en mindre kendt tegneserie for engang skyld! Jeg kender godt nok ikke nogle af de nævnte tegneserier, men det gør jo ik så meget.
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf Yousef » ons 9. feb 2005 11:24

John Singleton er jo i gang med at lave en filmatisering af Luke Cage
Brugeravatar
Yousef

Indlægaf Petter » ons 9. feb 2005 13:17

Yousef skrev:John Singleton er jo i gang med at lave en filmatisering af Luke Cage

Fedt nok. Er det så bestemt hvem der skal fyre oneliners af som:
"Who did you expecting? John Shaft?"
Jeg håber da, at de også bevarer Cages funky påklædning.

Chris Cunningham har også fået rettighederne til, at lave en RANXEROX film. Ser specielt frem til den.

Nu hvor martial arts er ved, at blive in igen er der vel heller ikke langt fra en MASTERS OF KUNG FU film.
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Yousef » ons 9. feb 2005 13:23

Filmen er på nuværende tidspunkt i pre-production og endnu er der ikke noget om hvem der skal medvirke i filmen.
Brugeravatar
Yousef

Indlægaf Petter » man 14. feb 2005 15:37

Nu har jeg lige kigget på imdb. Der var en eller anden nød, som foreslog Ice Cube i rollen som Luke Cage. Hø!

Jeg er spændt på, hvem Cunningham caster til rollen som Ranx. Jeg har sel vikke rigtigt nogle ideer til hvem der kan spille den hjernedøde, tidligere kopimaskine, cyborg.

Generelt tror jeg, at mindre kendte tegneserier egner sig bedre til filmatiseringer. Ganske enkelt fordi de som regelt også er bedre en den bunke lamme superhelte der hærgrer tegneserie markedet i dag.

Tænk f.eks. på GHOST WORLD filmen. Den var jo fantastisk!
Brugeravatar
Petter

Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm