På bagsiden står der "80 mins approx" og på selve kassetten står "84 mins approx", nogen som kender til denne VHS-udgivelse og om den skulle være uncut...?
vkastrup skrev:Well... Hej. Jeg er ny her på uncut's forum.
Det har nok ikke så meget med bedste vhs version at gøre, men i Ovesen's profil, står der at han hårdnakket påstår at den findes på dansk video, hvilket jo må betyde at en eller flere i redaktionen mener at det ikke er sandt.
Nu er der oprejsning på vej til Ovesen: Jeg har en dansk re-animator vhs liggende i en papkasse på loftet.
Jeg vil gå hjem og grave den frem, så I kan få syn for sagen.
Fedt webzine iøvrigt!
Vang skrev:vkastrup skrev:Well... Hej. Jeg er ny her på uncut's forum.
Det har nok ikke så meget med bedste vhs version at gøre, men i Ovesen's profil, står der at han hårdnakket påstår at den findes på dansk video, hvilket jo må betyde at en eller flere i redaktionen mener at det ikke er sandt.
Nu er der oprejsning på vej til Ovesen: Jeg har en dansk re-animator vhs liggende i en papkasse på loftet.
Jeg vil gå hjem og grave den frem, så I kan få syn for sagen.
Fedt webzine iøvrigt!
Det må man sige er oprejsning til Ovesen, men jeg tror ikke på det før jeg står med kassetten mellem hænderne.
Thure skrev:Ja for satan - lad os få et scan og lidt mere informationer, så vi kan få den foreviget i vores database og givet Ovesen den oprejsning, han i så mange år har trængt til.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster