• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Ikke-genrefilm

Diskussionsforum for alle de film, der ikke hører til under genre-film. Kort sagt dine guilty pleasures, det nyeste mainstream-drøn eller fortidens klassikere og arthouse-kuriøsiteter.
Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Once Upon a Time in America

Indlægaf Yousef » ons 9. feb 2005 18:03

Som en eller anden TV-miniserie har DR valgt at vise Sergio Leone's Once Upon a Time in America i 2 dele. Hvad er jeres holdning til dette?
Brugeravatar
Yousef

Geografisk sted: Kokkedal

Indlægaf Petter » ons 9. feb 2005 18:45

Jeg syntes det er lidt lamt. De gør det kun for, at de også for tid til at vise noget andet. Det er også skægt, at de viser den en Onsdag aften. Fredag viser de sikkert bare endnu en ligegyldig amerikansk action traver.
Hvis de ikke kan vise en film fuldt ud, burde de lade være og vise HIT MED SANGEN og A-HA, som de plejer.

Men ok. Det er da fedt nok bare det, at de viser filmen. Jeg vil da selv prøve og finde tid til den.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Ynz » ons 23. feb 2005 01:07

Jeg syntes det er lidt lamt.

Men ok. Det er da fedt nok bare det, at de viser filmen.

...så det er lige at du mener... :o
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Petter » ons 23. feb 2005 14:05

Ynz skrev:Jeg syntes det er lidt lamt.

Men ok. Det er da fedt nok bare det, at de viser filmen.

...så det er lige at du mener... :o

OK. Vi tager den lige en gang til.
Jeg tager hatten af for at de viser filmen. Men jeg kan ikke se nogen grund til at vise den i to dele. DR må da kunne finde ud af at afsætte tid til længere film. Jeg husker da at TV2 viste LAWRENCE OF ARABIA for en rum tid siden.

Hvad var det du ikke forstod?
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Ynz » ons 23. feb 2005 21:10

Hvad var det du ikke forstod

...jeg forstod ikke at det både var lamt og fedt at de viste den...
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Petter » lør 26. feb 2005 15:33

Skal jeg forklare det sådan her:
De viser filmen i to dele som en slags tv film. Med en uges mellemrum mener jeg de fleste har tebt interessen.
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Ynz » søn 27. feb 2005 20:26

Petter skrev:De viser filmen i to dele som en slags tv film. Med en uges mellemrum mener jeg de fleste har tebt interessen.

Men sådan er OUATIA jo altid blvet vist på fjernsyn. Både da DR viste den i 80rne og den er også blevet vist sådan på tysk tv erindrer jeg.

Jeg kender ikke de nærmere omstændigheder omkring denne opsplitning, men den har altid været praktiseret og jeg tror, at det har været en del af projektet fra starten af.

Selvfølgeligt kunne DR have vist den ud i et hug, men det er ikke dem, der har fået ideen med at "dele" den, endsige selv gjort det.

Så nej; egentligt synes jeg ikke DR har gjort noget forkert.
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Petter » man 28. feb 2005 15:19

Jeg kan nu stadig ikke se hvorfor de skal vise den med en uges mellemrum. For nogle år siden viste de da den rædderlige Stephen King filmatisering IT med en dags mellemrum.
Brugeravatar
Petter

Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Ikke-genrefilm