• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Fanzine downloads - Phenomena, Evilmail mm.

Indlægaf Vang » søn 21. jan 2007 23:04

Hejsa,
hermed er de lovede fanzines online - kun en måned for sent :oops:

De kan downloads på "Artikler"-siden, hvor de står under fanzines anmeldelserne. Lad mig lige vide, hvis der er fejl i links og lign.

Tak til Jack for at sende mig filerne og tak til Søren for at give lov til, at vi lægger den ud online til fri download :D

God læselyst
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 22. jan 2007 00:32

Yeps, det er herligt endelig at få disse gamle zines ud igen. Hvad jeg dog nu gerne vil vide er om I, Vang % Co., er villige til at stille plads til rådighed til et helt bibliotek med gamle zines, der er udgået (ikke dem der stadig kan købes, forstås) eller hur??
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » man 22. jan 2007 00:39

Jack J skrev:Yeps, det er herligt endelig at få disse gamle zines ud igen. Hvad jeg dog nu gerne vil vide er om I, Vang % Co., er villige til at stille plads til rådighed til et helt bibliotek med gamle zines, der er udgået (ikke dem der stadig kan købes, forstås) eller hur??

Ja, hvis det er i orden med redaktøren og skribenterne på de pågældende zines kan vi sagtens lægge dem ud på sitet. Vi har ikke taget det op redaktionelt endnu, men det skulle der ikke være noget problem med, så længe, at det ikke griber om sig. Holder vi os til danske zines skulle det nok kunne lade sig gøre... :wink:
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut