Gynther Meyer skrev:Gorzelak skrev, at der heldigvis ikke var nogen klausul om at uncut-skribenter per se skulle ha den samme holdning, men det er dog lettere interessant at I alligevel alle har samme mening
Gynther Meyer skrev:Gorzelak skrev, at der heldigvis ikke var nogen klausul om at uncut-skribenter per se skulle ha den samme holdning, men det er dog lettere interessant at I alligevel alle har samme mening
Gynther Meyer skrev:Noget andet kedeligt er iø at på trods af at dette forum vel er det eneste af sin slags i Danmark, og på trods af de 5000 tilmeldte brugere, så er det næsten umuligt at få en debat i gang. Man skriver et indlæg og der kommer max 4-5 svarindlæg. Denne tråd er allerede ekseptionelt lang. Hvor er alle de gyserfans henne, som vi ved køber bunkevis af film videobutikkerne?
Ovesen skrev: og det er som bekendt et tungt træk, at skulle være en af de første til at få gang i et nyt forum (men du og jack kæmper en brav kamp, Günther, og tak for det!).
Ovesen skrev:Med hensyn til det umulige i at få en debat igang, så synes jeg faktisk at det er kendetegnende ikke blot for dette lille forum, men for den samlede danske horror/trash fan-scene, der desværre i mine øjne er præget af en lidt kedelig konfliktskyhed. Jeg har gennem min tid som fan og samler oplevet ikke så få eksempler på små stikpiller og indpakkede hentydninger til dette og hint, men altid pakket ind bag et sikkert skjold af humor, så man ikke risikerer at blive uvenner med nogen. Jeg har personligt ad flere omgange forsøgt at få en debat igang om de forskellige tilgange til exploitationfilm, som resultat af meningstilkendegivelser fra folk på scenen. Ytringer der måske nok har antydet en skjult kritik af Uncuts "stil" som værende for "højpandet". Denne diskussion (som jeg personligt finder interessant) er desværre hver gang endt med, at folk trækker følehornene til sig igen....
Tilbage til Database-rettelser
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster