Hvilken/hvilke film fik jer til at isne af skræk og gav jer søvnløse nætter? Skriv jeres bud på de mest skræmmende film.
Jeg blev virkelig skræmt af:
Session 9 (dødens hospital)
In the mouth of madness
The shining
Angel Heart
Exorcisten
Larsemand skrev: Da jeg så Irréversible måtte jeg stoppe båndet og fælde lidt tårer, men i den periode havde jeg det generelt ikke ret godt så jeg ved ikke om det bare var filmen![]()
Petter skrev:CITY OF GOD var også noget af en oplevelse. Med mord, voldtægt og børnehenrettelser. Samtidig er filmen helt perfekt. Den er muligvis den bedste film jeg nogensinde har set.
Boogeyman skrev:Hvilken/hvilke film fik jer til at isne af skræk og gav jer søvnløse nætter?
Skøtt skrev:Jeg bliver spooked af børn i regnfrakker der ikke ter sig ordentligt når man ser deres ansigter - derfor forstærkede Don't Look Now samt The Brood en meget virkelig angst.
Larsemand skrev:Skøtt skrev:Jeg bliver spooked af børn i regnfrakker der ikke ter sig ordentligt når man ser deres ansigter - derfor forstærkede Don't Look Now samt The Brood en meget virkelig angst.
Så prøv lige at se Dark Water hvis du ik har set den endnu. Profilen passer perfekt
Skøtt skrev:Langsomt er godt, men sgu ikke SÅ langsomt.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster