• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
401 indlæg • Side 1 af 27 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 27

Hvad med at dele jeres seneste fund?

Indlægaf Vi Har Sjov » tors 12. apr 2007 20:11

Her er mine fra i dag:
Billede Prizeless dansk undertitel: "Supersexet Hævner" :D
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » fre 13. apr 2007 13:07

Hvor finder man sådan nogle nu?
Larsemand

Indlægaf Vi Har Sjov » fre 13. apr 2007 18:08

Larsemand skrev:Hvor finder man sådan nogle nu?

De to er fra hhv. Mint Records, Gl. Kongevej og 2nd Beat, Jagtvej, men Rockuglen har vist også en del VHS stående...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 15. apr 2007 12:33

Problemet med Rockugle Kim er blot, at han stadig kræver en arm og et ben for gamle vhs'er.

Prøv at gå ind hos steder som Frelsens Hær og Røde Kors-butikker, de har tit gamle videobånd og man kan godt være heldig (selv om 7 ud af 10 besøg er omsonste).

Man kan iø ikke se coveret i første indlæg!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 15. apr 2007 15:03

Ok, var lige ovre på din blog for at se, hvad det egentligt var for et bånd. Sheba Baby! Herligt fund, teløk. Også selv om den ikke er ret god, så er det et sjældent fund efterhånden. Walthers Video udsendte alle de fire "store" Pam Grier-film som med danske titler blev til:

Foxy Brown Livsfarlig Hævner, Coffy Hævner uden nåde, Friday Foster Hævn over øjenvidnet.

Som med så mange andre WV-film, så var covers og titler det samme som de svenske udgivelser.

De to absolut bedste er naturligvis Foxy Brown og Coffy.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » man 16. apr 2007 21:16

Larsemand skrev:Hvor finder man sådan nogle nu?

Pladebutikken Rock-Ork på Vesterbrogade har også en stribe genre-VHS'er stående, mest splatterklasssikere, til 20-40 kr.

I øvrigt en fin pladebutik, hvis man "er til den slags"... :D
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf agger » tirs 24. apr 2007 18:46

http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=309

Fandt den her i en lokal genbrugsforretning i dag... er lidt spændt på, hvilken af "uncutterne" jeg er mest enig med, for karaktergivelsen svinger en del... 8)

EDIT: Øv... versionen skulle være klippet...
agger

Indlægaf Jack J » ons 25. apr 2007 16:49

I dette tilfælde er det Vang, du skal lytte efter! :mrgreen:

Og det er Hem-udgaven, du skal ha på dansk video. Kenneth Eriksen skrev en lang cut vs uncut i et gammelt Bloody Darlings.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » ons 25. apr 2007 18:48

Jack J skrev:I dette tilfælde er det Vang, du skal lytte efter! :mrgreen:

Helt sikkert - hvis du generelt er glad for D'Amato og/eller postapokalypsehalløj vil du sikkert også kunne li denne her, agger. Jeg har intet forhold til nogen af delene. Og ville ønske, jeg ku få de halvanden time af mit liv, jeg brugte på at se filmen, tilbage igen.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf agger » ons 25. apr 2007 21:49

gorzelak skrev:
Jack J skrev:I dette tilfælde er det Vang, du skal lytte efter! :mrgreen:

Helt sikkert - hvis du generelt er glad for D'Amato og/eller postapokalypsehalløj vil du sikkert også kunne li denne her, agger. Jeg har intet forhold til nogen af delene. Og ville ønske, jeg ku få de halvanden time af mit liv, jeg brugte på at se filmen, tilbage igen.

Hmm... om den ligefrem var spild af halvandentime liv, vil jeg nu ikke mene, men super underholdt var jeg heller ikke... :o
agger

Indlægaf Jack J » tors 26. apr 2007 01:28

Det må bero på den skamklippede version, du så. Scenen med de 17 dværge, der bliver revet i stykker af tre nonner med rabis, glemmer man ikke så let. :shock:

JJ
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tors 26. apr 2007 14:13

Jeg ved ikke om jeg skal skrive i denne tråd, da jeg har på fornemmelsen at i er mere til VHS (Very Horrible Standard) end dvd :lol:
Jeg køber kun hvad der kan afspilles på DVD.

Men jeg fandt disse to hos en ret kendt bootlegger, jeg vil kun anbefale at købe film man ikke kan få andetsteds og da jeg selv helst ønsker officielle udgivelser (med engelsk tale eller tekster), køber jeg sjældent der.

Billede Billede

Har læst lidt om disse kinesiske gysere og da jeg ikke kunne finde dem andetsted blev de bestilt hos FarEastFlix.
Kan dog påpege at de andre film jeg har købt hos ham (samurai) har alle været i top kvalitet både billede/lyd/tekster

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » tors 26. apr 2007 14:41

Gott im himmel! De covers ser dælme flotte ud. Og disse film er blandt de mest eftersøgte og nej, de findes ikke officielt nogetsteds!

Når talen falder på asiatiske film taler folk enten om SB-flim eller nye horrorfilm fra Japan/Korea, og disse film tilhører en genre som desværre kun sjældent bliver dækket når talen falder på asiatiske film eller/og horrorfilm, nemlig Hongkongs mørke horrorfilm. Jeg elsker dem selv. Disse film var noget af det mest eftersøgte tilbage i start-/midt-90'erne da fankredse opdagede Hongkongfilmen. Alle fik fat i disse film gennem tapetraders, men desværre er en hel af dem aldrig kommet på andet (officielt i alt fald) end de oprindelige vhs, eller sjældne vcd'er. Jeg købte selv Centipede Horror (dvs. opgraderede fra mit gamle 5. generations båndl, ha ha) med en dvd-udgave som man har kunnet købe hos Sazuma (i lbx m/undertekster), som så ret flot og proff ud, men jeg jeg også er overbevist om er en boot (det skulle ligne en amk. udgave, men teksten på ryggen stod den "anden" vej lissom i tyskland/Østrig). Det er længe siden jeg har set Red Spell, men i mit mørke horror-sind holder Centipede Horror for vildt. Et par andre du skulle prøve er Black Magic 1 + 2 (2'eren skulel komme i år).

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tors 26. apr 2007 15:28

Hvis det er Shaw Brothers filmen Black Magic, så har jeg den, dog ikke set den endnu :oops:
Ja der er nogle HK/taiwan horror film man skal have, blandt andet, Red To Kill, Ebola Syndrom, Untold Story 1+2, The Intruders og Dr. Lamb, disse er heldigvis udkommet i ret gode uncut versioner :D
Jeg er også ret glad for IMP, som nok er mere over i spøgelsesfilm og den ret fantastiske splatterfilm Ricky O.
Der er sikkert en masse indenfor genren som jeg ikke kender og det gør det spændende at lede og finde nye film man aldrig har hørt om, dog er mange ret svære at få tag i.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » tors 26. apr 2007 16:04

Ja, det er SB-filmen med Lo Lieh (han havde bare det bedste skurkefjæs!). 2'eren skulle komme senere i år og det samme med SEEDING OF A GHOST (dén skal jeg ha med i kisten!!!) som blev levet som en 3'er, men gav for store censurproblemer og fik efterfølgende en halvhjertet tour rundt i biograferne og forsvandt hurtigt. Og så har jeg slet ikke nævnt THE RAPE AFTER.

Ja, du har helt ret mht den liste dér man skal ha fat i. Dr. Lamb er dog ikke ude i u/c version

check her (kør ned):

http://adg.invisionzone.com/index.php?showtopic=48

DAY WITHOUT POLICEMEN med Simon Yam er iø også tekstbog-materiale.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
401 indlæg • Side 1 af 27 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 27

Tilbage til Køb og salg-snak