• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
14 indlæg • Side 1 af 1

Sin City

Indlægaf Mikkel Harris » ons 16. feb 2005 13:10

Det officielle Sin City-site er on the air. Wauw.

Se her:
http://www.sincitythemovie.com/
Brugeravatar
Mikkel Harris

Indlægaf Petter » ons 16. feb 2005 14:10

Tjaeh... Så skal endnu en tegneserie gøres til film, fordi en filmmager ikke kan finde på noget selv. Men hvad? Den bliver vel et ok action drøn. For en tid...
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Ash » ons 16. feb 2005 14:16

Er ikke bekendt med tegneserien, men filmen ser nu ok ud...
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf Skøtt » ons 16. feb 2005 14:55

Jeg har sgu store forventninger til denne film. Den gennemsyrede mørke stemning i Sin City ser ud til at være kopieret indstilling for indstilling. Hvis dette ikke bliver den bedste tegneserie-til-film berserker jeg.

Ang. med mangel på iderigdom, så er Frank Miller jo selv instruktør på filmen, og Rodriguiz har jo for vane at skrive ufatteligt dårlige historier selv...

Elijah Wood som Kevin. Hehehe. Dét kan jeg ikke komme mig over - han vil bare slå Frodo ihjel én gang for alle...
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Mikkel Harris » ons 16. feb 2005 15:38

Jeg var i det hele taget dybt skeptisk, da jeg så the cast. Bruce Willis, Josh Hartnett, Britanny Murphy, Michael Madsen, Elijah Wood, Cliwe Owen. Jamen, hvad er det her for noget!? Og Rodriguez er heller ikke lige min kop øl. Men traileren har sat´me sat min skepsis på plads. Jeg er stor fan af serien og filmatiseringen ser sgu ud til at være a labour of love, pure and simple.
Brugeravatar
Mikkel Harris

Indlægaf Skøtt » ons 16. feb 2005 16:42

Det er et ret ringe cast - men heldigvis ser det ud til at dialogen er meget stiv og minimalistisk i det, som det bør være. Men jeg havde da helst set rollerne fyldt med mindre kendte ansigter.
Brugeravatar
Skøtt

• Hjemmeside

Indlægaf Petter » ons 16. feb 2005 22:50

Jeg må nu indrømme, at det er et stykke tid siden jeg læste serien. Men jeg kan altså ikke se nogen ide i Bruce Willis. Send dog den mand på plejehjem!

Men jeg kommer nu nok til at se den under alle omstændigheder. Specielt når en halvpåklædt Rosario Dawson er med. Hæ...
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Zypher » tors 17. feb 2005 05:09

Willies er sgu da altid cool. Jeg frygter mere for fx en Alexis Bledel (Gilmore Girls) og Devon Aoki (2 Fast 2 Furious). Men jeg lader nu alligevel tvivlen komme filmen til gode, for jeg glæder mig usigeligt til den.
Brugeravatar
Zypher

Geografisk sted: Fredericia
  • Hjemmeside

Indlægaf Yousef » tors 17. feb 2005 11:42

Jeg synes også den ser hammerfed ud! :)
Brugeravatar
Yousef

Geografisk sted: Kokkedal

Indlægaf Petter » fre 18. feb 2005 16:28

Boget jeg specielt frygter er, at filmen går hen og bliver lidt for tam. Jeg tvivler stærkt på, at Jessica Alba vil vise brysterne frem. Jeg håber da, at de får bevaret den gustne stemning fra tegneserien.

Det er det samme der kan gå galt i Ranxerox filmen. Hvis de f.eks fjerner Lubna for, at gøre filmen mere mainstream centreret.
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Boogeyman » ons 8. jun 2005 00:04

En af de bedste film jeg nogensinde har set.. så den 2 gange i biffen.. I love it :D
Fear is a place
Brugeravatar
Boogeyman

Geografisk sted: Dragør

Indlægaf Skøtt » ons 8. jun 2005 15:41

Ok... Jeg sluger fuldt ud min skepsis overfor skuespillerne. Der er ingen tvivl om at det kræver finesser at spille de roller - fx stemmerne og den undergjorte ansigtsmimik.

Fåk, det er en god film. Et femstjernet tonsertungt mesterværk, der blæser al kedelig neo-noir og plastiske tegneseriefilmatiseringer omkuld! Sådan!
Brugeravatar
Skøtt

• Hjemmeside

Indlægaf Gæst » ons 8. jun 2005 18:56

Skøtt skrev:Ok... Jeg sluger fuldt ud min skepsis overfor skuespillerne. Der er ingen tvivl om at det kræver finesser at spille de roller - fx stemmerne og den undergjorte ansigtsmimik.

Fåk, det er en god film. Et femstjernet tonsertungt mesterværk, der blæser al kedelig neo-noir og plastiske tegneseriefilmatiseringer omkuld! Sådan!

AMEN!!
Gæst

Indlægaf Petter » tors 9. jun 2005 16:56

Skøtt skrev:Fåk, det er en god film. Et femstjernet tonsertungt mesterværk, der blæser al kedelig neo-noir og plastiske tegneseriefilmatiseringer omkuld! Sådan!

Når du siger "plastiske tegneseriefilmatiseringer", mener du så også Terry Zwigoffs ganske fremragende Ghost World filmatisering?

Eller Killer Condom?
Brugeravatar
Petter

Skriv et svar
14 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm