• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
19 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Erfaringer med Midnight Media?

Indlægaf Thomsen » tirs 3. jul 2007 11:43

Jeg købte fornyligt en af Midnight Medias udmærkede genrehæfter (Blazing Magnums om polizieschi-filmene) fra absurd-online og besluttede, at jeg gerne ville have et par flere. Kenneth havde desværre udsolgt at de numre, jeg var interesseret i, men på udgiverens egen hjemmesside (www.midnight-media.demon.co.uk) var de stadigt til at få.

Er der nogen, der har erfaring med at købe direkte fra Midnight Media? Eksisterer selskabet overhovedet endnu? Jeg spørger, fordi jeg intet har hørt, siden jeg betalte via PayPal og heller ikke får svar på mine mails til Paul fra selskabet.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Gynther Meyer » ons 4. jul 2007 15:51

Desværre ikke. Hvor længe siden er det du bestilte dem? Nogle gange går der jo lidt tid og ikke alle alternative butikker er lige gode til det med faktura, men det betyder jo hedigvis ikke nødvendigvis at man ikke får sine ting. Absurd-online skulle efter sigende også nogle gange ha været meget længe om sine leveringer.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » tors 5. jul 2007 17:42

Hvis du endnu ikke har fundet ud af det, så prøv fx at kontakte manden bag det her forum (som stort set kun handler om italofilm og poliziscofilm), Johnny Redman/Redeyes, som også leverede til bladet. Han ved det helt sikkert!

http://www.lovelockandload.com/
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tors 5. jul 2007 20:26

Det lykkedes mig endeligt at få svar efter adskillige emails. Tingene skulle være på vej, så nu krydser jeg fingre.

Tusind tak for tippet med LoveLockandLoad. Kendte ikke sitet, men det er right up my alley. :)
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Gynther Meyer » tors 5. jul 2007 20:43

Thomsen skrev:Det lykkedes mig endeligt at få svar efter adskillige emails. Tingene skulle være på vej, så nu krydser jeg fingre.

Tusind tak for tippet med LoveLockandLoad. Kendte ikke sitet, men det er right up my alley. :)

Herligt!
Ja, fint site. DVDMANIACS er også godt (men modsat langt mere forskelligtartigt). Når du så i øvrigt er ovre hos Lovelockandload, så check ud Diaboliks (= Diabolik her fra forummet) scan af plakater. Imponerende!

http://77669.forums.motigo.com/?action= ... 785#482785
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tors 5. jul 2007 21:02

Wow! Det var dog godt nok imponerende! Jeg tør slet ikke tænke på, hvad de har kostet.

Udover de lækre polizieschi-posters, så har han jo også den berømte "Jernhånden i rædselsnatten"-plakat. Den er jeg stadigt på udkig efter.

Hørte om en fyr, der havde en stak af dem, og som Thure og co. vist havde købt en af som bryllupsgave til Vang. Sådan noget kunne også få mig til at falde på knæ for kæresten. :D
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Gynther Meyer » tors 5. jul 2007 21:19

Thomsen skrev:Hørte om en fyr, der havde en stak af dem, og som Thure og co. vist havde købt en af som bryllupsgave til Vang. Sådan noget kunne også få mig til at falde på knæ for kæresten. :D

Han havde en hel stak ligefrem! :shock:
Brugeravatar
Gynther Meyer

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tors 5. jul 2007 21:26

Well, jeg har hørt tallet ti, men om det er sandt, ved jeg ikke. Jeg ved dog, at en fyr på dahf.dk købte et eksemplar af sælgeren sidste år, og da havde han i hvert fald mindst én tilbage. Hvem det er, aner jeg heller ikke. Det er sikkert Thure M, der har fortalt mig det hele.

Nå, den dukker forhåbentligt op engang. Lige nu er jeg ret glad for mine originale, franske plakater fra Georges Franjus gamle gyser "Les yeux sans visage" (både 60x80 0g 120x160). De er sgu lækre.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » tors 5. jul 2007 21:35

En af mine favoritter er som bekendt LADY TERMINATOR (anmeldt i Banned in Britain #2) og jeg købte her for nyligt denne store (29 X 39 tommer) pakistanske plakat:

Billede

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 5. jul 2007 22:41

Thomsen skrev:Well, jeg har hørt tallet ti, men om det er sandt, ved jeg ikke. Jeg ved dog, at en fyr på dahf.dk købte et eksemplar af sælgeren sidste år, og da havde han i hvert fald mindst én tilbage. Hvem det er, aner jeg heller ikke. Det er sikkert Thure M, der har fortalt mig det hele.

Nå, den dukker forhåbentligt op engang. Lige nu er jeg ret glad for mine originale, franske plakater fra Georges Franjus gamle gyser "Les yeux sans visage" (både 60x80 0g 120x160). De er sgu lækre.

Det var den forretning i København der hed Posters & Records som havde et pænt lille lager af 'Jernhånden i Rædselsnatten' plakater. Det var også dem der bortauktionerede det originale Wenzel maleri under en filmmesse for nogle år tilbage, det blev solgt for en latterlig lav pris. 4-5000 kr hvis jeg husker rigtigt?
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Thomsen » fre 6. jul 2007 01:17

Mads Jensen skrev:Det var den forretning i København der hed Posters & Records som havde et pænt lille lager af 'Jernhånden i Rædselsnatten' plakater. Det var også dem der bortauktionerede det originale Wenzel maleri under en filmmesse for nogle år tilbage, det blev solgt for en latterlig lav pris. 4-5000 kr hvis jeg husker rigtigt?

Ah. Det får en klokke til at ringe. Men så skal man nok være mere end almindelig heldig for, at den dukker op i dag. :?
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Mads » fre 6. jul 2007 09:35

Har lige sendt dig en PM Thomsen
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Morbid Angel » fre 6. jul 2007 15:37

Er der nogen som ved , hvilken Torino poster shop der snakkes om?
Kunne godt tænke mig nogle italienske violent crimefilm posters.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf henschjell » fre 6. jul 2007 18:58

Morbid Angel skrev:Er der nogen som ved , hvilken Torino poster shop der snakkes om?
Kunne godt tænke mig nogle italienske violent crimefilm posters.

Måske er den her? Ellers må de hårde drenge korrekte mig
http://www.cinefolies.com/index.asp

Yep det ville lune med nogle fede Italo posters, nu når det er så
pisse svært, at finde de Danske

Billede
Billede
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Morbid Angel » fre 6. jul 2007 19:51

henschjell skrev:
Måske er den her? Ellers må de hårde drenge korrekte mig
http://www.cinefolies.com/index.asp

Yep det ville lune med nogle fede Italo posters, nu når det er så
pisse svært, at finde de Danske

Tak for linket det ser spændende ud, så det er godt man får feriepenge i næste uge :lol:

Hvad er en almindelig posterstørrelse er det 4 sheet?

Mvh

MA
Morbid Angel

Næste

Skriv et svar
19 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites