De af jer, der køber mange (ahm, Diabolik), hænger I rent faktisk nogen af dem op eller kommer de ned i hemmelige skuffer og foldere eller hvad?
Og det der med at hænge op, jeg går ud fra I ikke bare bruger den gamle teenageværelsesmetode med klisterbånd, ha ha. Men indrammer I eller bruger de dersens hænge-holdere (eller hvad de nu hedder)?? Og får I dem ligefrem indrammet af proffe folk, eller køber selv rammer (i Bilka)??
Jeg købte iø nogle posters af en i Pakistan (bl.a. den forneden), men det er lidt foruroligende, for butikken har repareret små ridser i dem med meget små stykker tape! Nu er sagen jo den med tape (igen trækkes der her fra erfaringerne fra teen-værelset), at efter en årrække, så trækker limen igennem papiret og gør det nærmest gennemsigtigt. Hvad skal man gøre, er der nogen nem måde at få det af på, eller skal man bare lade det sidde? Måske det er special-tape, der er brugt (men så på den anden side: det kender de sikkert ikke til i Pakistan [ja, stereotypisk fordom, so sue me, LOL]). Og selv om den gode Diabolik nok ikke vil ud med, hvad alle spaghettierne har kostet (ud over hele og halve månedslønne), så ku det være sjovt at høre, hvor meget nogle af jer andre har spyttet i kassen for så'n et farvelagt stykke papir

Jeg kommer ikke højere end en 150 kr. (for Lady T-plakaten, de andre var betydeligt billigere).

Jack
-