• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Superman er en nar!

Indlægaf Petter » tirs 15. feb 2005 13:07

Denne site beviser at Superman langt fra er den helt han giver sig ud for at være:

http://www.nationallampoon.com/superman ... efault.asp
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Ash » man 21. feb 2005 19:55

Fuck det er sejt, men det kan da umuligt være ægte?!?! Ret vilde tegnere hvis det er...
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Indlægaf Petter » tirs 22. feb 2005 00:36

Ash skrev:Fuck det er sejt, men det kan da umuligt være ægte?!?! Ret vilde tegnere hvis det er...

Jeg er ikke på noget tidspunkt i tvivl om at alle forsiderne er ægte. Figurer som Superman er meget sterile og det er ikke altid lige nemt at finde på ideer. På et tidspunkt kunne han f.eks. pludelig tåle kryptonit!
Dette har medført at Superman er blevet "genfødt" flere gange. Altså, forfatterne er begyndt forfra med hans historie, så man endnu en gang oplever hans landing på Jorden hvor han bliver fundet af Kent ægteparret.
Mange andre detaljer er kommet til af den grund. Supergirl er et glimrende eksempel på en forfatter der har lavet et skud fra hoften. De fleste af disse tiltag forsvandt dog hurtigt igen. Du kan måske huske at Superman på et tidspunkt havde svensker hår? Og at han døde, for derefter at leve op igen?
Andre helte har været ude for det samme. Green LAntern blev engang til Green Lantern Force! Den omhandlede så Green Lanterns på andre planeter. I en af historierne var det et egern der sloges med nogle monstre der lignede den store stygge ulv! Den er sq god nok!
Hulk fik også en kvindelig modspiller i She-Hulk.
Der er mange flere eksempler.
Senest rettet af Petter man 2. maj 2005 18:31, rettet i alt 1 gang.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Indlægaf gorzelak » tirs 22. feb 2005 00:52

Petter skrev:Hulk fik også en kvindelig modspiller i She-Hulk.

En filmatisering af Hun-Hulken ville ikke være dårlig! (Eller ... det ville den måske nok. Men jeg ville se den!)
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Petter » tirs 22. feb 2005 09:59

gorzelak skrev:
Petter skrev:Hulk fik også en kvindelig modspiller i She-Hulk.

En filmatisering af Hun-Hulken ville ikke være dårlig! (Eller ... det ville den måske nok. Men jeg ville se den!)

Gad vide om Ang Lee ville instruere den?
Kunne nu også godt tænke mig og se Keira Knightly malet grøn. Men den ville nok blive forfærdelig under alle omstændigheder.
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Ash » fre 4. mar 2005 15:33

Jeg har tegnefilms afsnittet på video om hulk møder hun-hulk... hehe
Brugeravatar
Ash

Geografisk sted: Ja

Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak