Stendhal er en fremragende film og kan varmt anbefales.
Ynz skrev:Argento's psykologiseren er så bovlam, at det gør ondt i mit hovede 3) klimakset falder ca. midtvejs inde i filmen og det gør selvsagt den sidste halvdel temmelig kedelig.
Skøtt skrev:Jeg var fx ved at kaste op i stråler under CGI-sekvenserne - hvordan kan en mand som Argento, der tydeligvis har en fantastisk visuel sans, klippe sådan noget crap ind i sin film - er det han 12 årige nevøs første animationer han bruger? Og hvorfor har han så ikke lavet dem mere tågede? Det gjorde en del scener dybt grinagtige.
gorzelak skrev:Hej Jakob. Jeg synes nu ikke, de var så sjove igen (eller brækfremkaldende for den sags skyld ... det er godt nok nogle ekstreme reaktioner på film, folk får herinde i Uncut-forummet ... den ene får hovedpine, og den anden kaster op
... jeg er faktisk ganske begejstret for film som Dybet, Sky Captain eller Kitanos Zatoichi, der bevidst dyrker det computerskabte univers til at lave effekter der ikke er mulige IRL. Det synes jeg ikke var tilfældet i Stendhal ? det fungerede i hvert fald ikke ...
Brugere der læser dette forum: AdsBot [Google] og 1 gæst