• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Trauma på DR

Indlægaf GinJohn » man 16. jul 2007 22:24

Iht. næsten altid troværdige DR teksttv kommer Argentos Trauma på DR1 den 27. juli. Det er da super, hvis det er en del af den nye sparepolitik.
Brugeravatar
GinJohn

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » tirs 17. jul 2007 14:32

- jah, og hvis de så osse ku indkøbe FOUR FLIES billigt, så... ville det være fjong.

JJ
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Trauma på DR

Indlægaf Nicolai » fre 27. jul 2007 11:08

GinJohn skrev:Iht. næsten altid troværdige DR teksttv kommer Argentos Trauma på DR1 den 27. juli. Det er da super, hvis det er en del af den nye sparepolitik.
WUUHUUUU!!! :D
Så er det i aften DR1 viser den!
Hvis der er en Argento-ekspert, der tilfældigvis fråder med, kan vedkommende så ikke lige smide et indlæg ind her på siden bagefter og fortælle om den var ucensureret? Jeg har nemlig aldrig set den før. På forhånd tak ;)
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Skøtt » lør 28. jul 2007 00:35

HVAD SKER DER!? Det er den forkerte film!!!!!!! ARRRRGGGHHH! Kikset af DR at skrive omtale af én film ved navn Trauma, og så sende en anden!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 28. jul 2007 00:39

GinJohn skrev:Iht. næsten altid troværdige DR teksttv kommer Argentos Trauma på DR1 den 27. juli. Det er da super, hvis det er en del af den nye sparepolitik.

"næsten altid troværdige" min bare R**!!! :evil:

Hvad fanden sker der for DR?!!!
Selv på deres programguide, står der, at aftenens Trauma er Argentos!!! Forbandede amatører!!! :evil:

Jeg gider sgu ikke blive spist af med en af Marc Evans' film, når jeg er blevet lovet en af Argentos!!! :evil:

Men i det mindste kan man ikke undsige sig følgende:
at det blot bekræfter DRs nye sparepolitik, der i høj grad går ud på at tage røven på seerne. Sjovt...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf henschjell » lør 28. jul 2007 00:40

Her er hvad DR faktisk viste :roll:

http://uk.imdb.com/title/tt0363143/

Måske sparekniven har skåret for dybt :roll: :?:
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Nicolai » lør 28. jul 2007 00:58

Så. Nu har jeg indgivet en klage (samt et ønske om at de retter op på fejlen ved at vise filmen (som om!)). Håber jeg ikke bliver den eneste.

Og er det så ikke snart på tide at den sparekniv strejfer Plummer?! :twisted:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Mikkel Harris » lør 28. jul 2007 12:46

Utrolige Kvabtorsk! Men de er ikke alene. Forleden så jeg John Boormans The General (1998) på TV2 Film. Speakeren præsenterede den som Buster Keaton-filmen fra 27, komplet med et lille klip.
Brugeravatar
Mikkel Harris

Indlægaf gorzelak » lør 28. jul 2007 12:50

Skøtt skrev:HVAD SKER DER!? Det er den forkerte film!!!!!!! ARRRRGGGHHH! Kikset af DR at skrive omtale af én film ved navn Trauma, og så sende en anden!

Ha ha! Jeg så det ikke selv, men er så åbenbart ikke gået glip af noget. De har bare styr på tingene. :)
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 28. jul 2007 12:51

Vildt! Nogen må fyres! :D

... Så kan der måske blive plads til en indkøber med bedre (=min) smag!

Men helt ærligt, hvordan kan det lade sig gøre? DR har sendt synopsen fra Argentos film ud til alle medier og også anvendt den på tekst-tv, men TV2's fejl lyder da helt hen i vejret. Hvem mon sidder med ansvaret for sådan en brøler: indkøberen, redaktøren, speakeren?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » lør 28. jul 2007 15:43

Skøtt skrev:HVAD SKER DER!? Det er den forkerte film!!!!!!! ARRRRGGGHHH! Kikset af DR at skrive omtale af én film ved navn Trauma, og så sende en anden!

Ha ha ha
Jeg sad og så Casa Negras flotte genudgivelse af EL HOMBRE Y EL MONSTRO og kigge på uret, så for fanden tænkete jeg, nu er TRAUMA godt i gang, så jeg slog over og så lige 5 min. og tænkte, holdda kæft, Heine har ret, den er sgu da ikke ret god, og så slukked jeg. Ha ha ha, og så var det slet ikke den!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 28. jul 2007 19:32

Jeg cyklede som djævlen selv var i hælene på mig fra arbejde, svang mig af cyklen og landede i sofaen med en lynopknappet, kølig Kong Arthur Porter for at nyde filmen, som jeg ikke havde set siden Natfilmfestivalen en gang i 90'erne... Og så toner Colin Firth frem i DEN FORKERTE FILM. Fuck for en hørmende bommert! Plummer, jeg skylder dig en tur i urinslæden og en salig fisting med en udhulet ananas på næven!
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » søn 29. jul 2007 12:42

Sikke dog alle herinde sidder hjemme en fredag aften - jeg selv farede hjem fra den udmærkede, men lidt langtrukne slapstick-monster-flick The Host. Gorzelak & alle I andre der elskede Shaun of the Dead vil nok finde den svært underholdende.
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » søn 29. jul 2007 12:53

Skøtt skrev:... jeg selv farede hjem fra den udmærkede, men lidt langtrukne slapstick-monster-flick The Host. Gorzelak & alle I andre der elskede Shaun of the Dead vil nok finde den svært underholdende.

Anders Munk har allerede anmeldt den, men var lidt forbeholden. Jeg har den stående på hylden, men skal lige have taget tilløb til at sætte den på afspilleren...
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » ons 1. aug 2007 10:20

Haha, jeg var slemt skuffet da det er en af de Argento film jeg mangler at se, og kæresten og jeg havde holdt os vågne til at se den kl 12, og så den udemærkede Flatliners.
Larsemand

Næste

Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm